דף הבית רפואה ובריאות בריאות גברים דרך הפעולה של הויאגרה
דרך הפעולה של הויאגרה
שון 05/05/10 |  צפיות: 4911

אם שאלתם את עצמכם איך פועלת הויאגרה לפני שאתם ניגשים לרופא לבקש את המרשם, או שאתם מחזיקים בידכם ברגע זה ממש, כדורי ויאגרה שמיועדים לשימוש אישי בלבד ואתם רוצים לדעת איך עובדת המכונה המשומנת...? השארו אתנו ותקבלו במקום אחד את כל מה שבאמת צריך לדעת על הדרך שעושה הויאגרה אצלכם בתוך הגוף, עד לרגע שבו היא מגיעה לתוצאות הרצויות וכמה שיותר מהר!

החלטתם לקחת כדור ויאגרה...?

 שיהיה בהצלחה, אבל מה עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם...? אז הנה התשובות אותם אתם מחפשים!

נזכיר לכם רק שאת הויאגרה המציאה ופיתחה חברת פייזר כתרופה בכלל והתגלתה כיעילה עד מאוד לגברים שסובלים מבעיות של אין אונות ומקשיים כאלו ואחרים להגיע לזקפה. כדור ויאגרה הינו ללקיחה דרך הפה באמצעות גלולה שנקראת סילדנאפיל שעובד על מנגנון שמבוקר על ידי חנקן חד חמצני באיבר המין הזכרי. (מידע על ויאגרה)

כאשר הפין מקבל את האות שהויאגרה בדרך, הוא מפעיל את קולטנים באנזים גואנילאט ציקלאז שמשפעל אותו, האנזים שמייצר CGMP מרפה את השרירים החלקיים של העוקרים הליציניים של הפין והרפייה הזו, גורמת לעלייה בכמות הדם הזורם בעורקים שמייצרת את הזקפה הגברית, שאיתה כל אשה רוצה להכנס למיטה.

הפשעת הויאגרה בדרך כלל היא לאחר כארבעים דקות מרגע נטילת הכדור ומשך ההשפעה שלה הינו עד 4 שעות ולעמים אף יותר.

 לקבל ויאגרה רק מרופא מומחה

מבנה מולקולרי של סילדנאפיל, אנזים ה CGMP באיבור המין הזכרי, רמות הזקפה שמגיע אליהם האדם הנוטל את הויאגרה וכדומה, אלו דברים ומידע שתוכלו לקבל לפרטי פרטים רק אצל רופא מומחה שייתן לכם מרשם לכדורי ויאגרה,בשביל לשפר לכם את חיי המין ואהבה.

כיום קיימים מילוני כדורי ויאגרה שמסתובבים להם חופשיים בשוק הצרכנות, ללא פיקוח וללא היתרים למכירת הטבליה, לכן עזבו אתכם שטויות ועזבו אתכם ההתעסקות עם הלא חוקי והכי חשוב, עם כדורי ויאגרה מזוייפים שיכולים רק לעשות לכם נזק בריאותי ובטח שלא טוב עם העבודה שאתם צריכים לקיים יחסי מין אם מוצרים לא חוקיים ולא מורשים למכירה. למאמר על קניית ויאגרה באינטרנט לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI