דף הבית נשים הריון ולידה מתנות ליולדת
מתנות ליולדת
tilo 27/05/10 |  צפיות: 3685

כאשר מחפשים מתנות ליולדת נמצאים למול מבחר עצום של אפשרויות. מתנות ליולדת יכולות להיות מגוונות: בגדים, אמבטיה, תיקים, שמנים, צעצועים, עגלה, מדבקות קיר, נעלי תינוקות או נעלי צעד ראשון. לידה היא חוויה מופלאה, וכמעט כל מתנה טובה להורים הטריים אולם, מומלץ בחום לרכוש מתנות פרקטיות על מנת לסייע להורים הטריים ככל האפשר. אולם, בעת רכישת עגלה או מיטה חשוב מאוד לבדוק שההורים הטריים עוד לא קיבלו את המתנה הזו. הצעה נוספת למתנה הינה מתנה כספית אשר תעזור בצורה משמעותית להורים הטריים. כמו כן, ניתן להביא ליולדת זרי שוקולד, זרי פרחים או מגש פירות עשיר.

רכישת נעלי תינוקות או לחילופין נעלי צעד ראשון מהווים מתנה מקורית ומיוחדת, והיא תשמש את הפעוט באופן ודאי. כמו כן, רעיון מקורי נוסף הינו משלוח מתנות מכל הסוגים לבית החולים או לחילופין לבית המשפחה. רעיונות נוספים למתנות ליולדת: אלבום תמונות ייחודי לתינוק, צמידי הנקה, מחזיקי מוצצים מיוחדים, סט מצעים, מגני ראש לעריסה, תהילים לתינוק. בנוסף, ניתן לרכוש ליולדת בפעם הראשונה שרשרת או צמיד עם תליון בצורת ילד או ילדה ובכל פעם שנולד לה ילד נוסף היא מוסיפה תליון נוסף בהתאם למין הפעוט.

לסיכום, קיים מגוון נרחב של מתנות ליולדת ולא קל לבחור. מומלץ בחום לנסות להיות מקורי מכיוון שהמתנות הבנאליות יחזרו על עצמן ואז לאם היולדת יהיה אותה מתנה מספר פעמים.

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 tilo


 


מאמרים נוספים מאת tilo
 
איך בוחרים חברת קידום אתרים
המאמר הבא מסביר את חשיבות נושא בחירת חברת קידום אתרים. ודן בשאלה כיצד בוחרים חברת קידום אתרים, טיפים וכללים חשובים.

משכנתא הפוכה
27/05/10 | משכנתא
לרוב, משכנתא הפוכה מוצעת לקשישים על מנת להרחיב את הכנסתם החודשית. משכנתא זו היא בעצם תהליך בו הבנק מעניק הלוואה לקשיש לרכישת דירה, אשר משועבדת עד לפירעון

מתנות ליולדת
כאשר מחפשים מתנות ליולדת נמצאים למול מבחר עצום של אפשרויות. מתנות ליולדת יכולות להיות מגוונות: בגדים, אמבטיה, תיקים, שמנים, צעצועים, עגלה, מדבקות קיר, נעלי צעד ראשון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI