דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מועדון המחבטים של אונטריו הגדיל את מספר החברים שלו ב-20% באמצעות גג מתקפל של אופנאייר
מועדון המחבטים של אונטריו הגדיל את מספר החברים שלו ב-20% באמצעות גג מתקפל של אופנאייר
חיים נוי 10/04/19 |  צפיות: 3030
מועדון המחבטים של אונטריו הגדיל את מספר החברים שלו ב-20% באמצעות גג מתקפל של אופנאייר

אוקוויל, אונטריו, 9 באפריל 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

ענף הבריאות והכושר באמריקה שהיקפו 30 מיליארד דולר גדל ב-3 עד 4 אחוז בשנה בעשר השנים האחרונות. והוא לא מראה שום סימני האטה, לפי IHRSA (האיגוד הבינ"ל של בריאות, מחבטים ומועדוני ספורט). בראיון לפורבס, מנכ"ל הזיכיון קראנץ' בן מידגלי אמר ש-20% מהמבוגרים באמריקה חברים במועדון כושר והמספר הזה יכול בקלות להכפיל את עצמו ב-10 עד 15 השנים הבאות.

אחד האתגרים שניצבים בפני בעלים ומנהלים של מועדוני בריאות וכושר הוא להגדיל את מספר החברים שלהם. שיווק וציוד חדש יכולים להביא חברים חדשים, אבל הדרך הכי בת קיימא להגדיל את מספר החברים, ובכך את ההכנסות, היא לבצע שיפורים חכמים במועדון שלך.

"מבנים של גג מתקפל נותנים לך את היכולת לפתוח את המתקן שלך במזג אוויר חם ולאפשר להביט החוצה. לאנשים יש צורך עמוק לחזור לטבע ואין דרך טובה לעשות זאת מאשר בסביבה עם טמפרטורה מבוקרת וגג מתקפל שקוף למחצה", אומר מרק אלברטיין, הנשיא והמנכ"ל של המתכננת והמתקינה של מערכות גגות מתקפלים אופנאייר.

אלפי פרויקטים של גגות מתקפלים ברחבי העולם מתבצעים עכשיו, רבים מהם היו ימק"א, מרכזי נופש עירוניים ומתקני בריאות וספורט אחרים.

"המועדונים האלה הצליחו להגדיל את מספר החברים שלהם הודות ליכולת להציע ימי בריכה כל השנה, איכות אוויר משופרת וחווייה טובה יותר לחברים. אנחנו חוזים שגגות מתקפלים יהפכו לסטטוס קוו במועדוני הבריאות והכושר המובילים בענף בעתיד", אומר אלברטיין.

חקר מקרה

מועדון המחבטים של אונטריו (ORC) מפורסם כבר שנים בזכות מתקני הספורט בפנים ובחוץ המצוינים שלו באזור טורונטו רבתי. הם רצו להרחיב את המתקנים ולכלול מרכז מים חדש וגם לעלות על הציפיות הכי גדולות של החברים שלהם באמצעות השיפורים במתקנים.

אופנאייר תכננה והתקינה תחימה של גג מתקפל ממונע מקומר מעל מרכז המים החדש של OCR, שיש בו בריכה חצי אולימפית של 25 מטר, פטיו חדש לגמרי, בריכת התזות לילדים קטנים, מקום לברביקיו, אזור טרקלין גדול ומפל מים יפה.

המרכז החדש עם מערכת הגג המתקפל החדשה שלו מאפשר לכולם ליהנות מתוכניות המים של OCR כל השנה. הוא היה סנסציה מיידית אצל החברים, והביא לגידול של 20% במספר החברים של המועדון.

תחימות הגגות המתקפלים של החברה מתוכננות כולן מתוך מחשבה על יעילות אנרגטית. זה אומר שלמרות הגורם האסתטי הברור, הן גם מציעות חיסכון של עד 27% בעלויות האנרגיה, טמפרטורת בריכה מושלמת של 28 מעלות צלזיוס בכל מזג אוויר ושימוש מובטח כל השנה.

"ענף בריאות והכושר הוא עצום. מי שרוצה להתבלט מעל המתחרים שלו ולהגדיל את מספר החברים ימצא שגג מתקפל יכול לבצע את המשימה", מסכם אלברטיין.

אודות אופנאייר

אופנאייר מתכננת ומייצרת צוהרים ומבני גג מתקפלים יפים באיכות גבוהה 28 שנים. אנחנו מפיחים חיים בעיצובים ייחודיים מהתכנון הראשוני ועד ההתקנה, והופכים בניינים לשטחים שטופי שמש שהלקוחות אוהבים. המטה של אופנאייר נמצא באוקוויל, אונטריו והיא מתקרבת לאלף פרויקטים בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון. כמה מהפרויקטים שלנו כוללים צוהרים ותחימות ייחודיים ומזמינים במסעדות, כגון הבר על הגג במלון רפיינרי בניו יורק, ניו יורק (שהשיג את המקום הראשון ב-10Best Readers' Choice Award לבר על גג מלון הטוב ביותר 2015); אולם הביליארד והפאב Crooked Cue בטורונטו, אונטריו; Gusto 101 בטורונטו, אונטריו; המסעדה WaTiki Brown Rock ברפיד סיטי, דקוטה הדרומית; LOCAL Public Eatery בטורונטו, אונטריו; The Beer Garden ב-Ballpark Village בסנט לואיס, מיזורי; Goose Island's Beer Bridge ב-Fourth Street Live בלקסינגטון, קנטקי; החצר הפנימית "RH Gallery" של Restoration Hardware בשיקאגו, אילינוי; Pizza Express באי ג'רזי, בריטניה. פרויקטים אחרים במסעדות נמצאים עכשיו בבנייה, כולל Boston Pizza בטורונטו, אונטריו, Kelly's Landing בטורונטו, אונטריו, Barcelona Tavern בטורונטו, אונטריו ו-MOXY בוושינגטון הבירה. למידע נוסף על OpenAire Inc., בקרו באתר https://openaire.com/ ותעקבו אחרינו בטוויטר. לפרטים נוספים על הפרויקט הזה, כיתבו בבקשה [email protected].

למידע נוסף התקשרו עם:
OpenAire
טל. 905-901-8535 שיחת חינם: 1800-267-4877
דואל: [email protected]

תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות בכתובות:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/33be0afe-3bb4-46ab-b9ad-60777bb29536

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c8f55895-0afc-4c84-96b3-db3770f7f6a0

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI