דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NetAlly מתפצלת מ-NETSCOUT כדי להמשיך לחדש בשוק הבדיקות הנישאות של רשתות
NetAlly מתפצלת מ-NETSCOUT כדי להמשיך לחדש בשוק הבדיקות הנישאות של רשתות
חיים נוי 15/08/19 |  צפיות: 2335

NetAlly מתפצלת מ-NETSCOUT כדי להמשיך לחדש בשוק הבדיקות הנישאות של רשתות

השיפורים הראשונים במוצרים של החברה כוללים תמיכה של AirCheck G2 ב-Wi-Fi 6 ועדכונים חדשים בפלטפורמת הענן Link-Live שמרכזים את הניהול של מכשירי הבדיקה ואת הנראות של הנתונים עבור מהנדסי וטכנאי הרשתות

קולורדו ספרינגס, קולורדו, 14 באוגוסט 2019, (GLOBE NEWSWIRE) :

היום הוא יום ההשקה של NetAlly®, חברה חדשה שכוללת צוות שמפתח מותגים מאוד מוכרים ומוערכים של פתרונות ניידים לבדיקת רשתות במשך יותר מ-25 שנים. קודם יחידה עסקית של NETSCOUT®, ולשעבר חלק של Fluke Networks®, החברה היא עכשיו ספקית עצמאית של פתרונות בדיקה נישאים כולל מכשיר הכיס לבדיקת רשתות LinkSprinter®, המכשיר לבדיקה אוטומטית של רשתות LinkRunner®, OneTouchTM AT Network Assistant, מכשיר הבדיקה האלחוטי AirCheckTM G2 והפתרונות הסלולריים AirMagnet®. כחלק מההשקה, החברה גם מודיעה על תמיכה של AirCheck G2 ב-Wi-Fi 6, וגם על עדכונים חדשים בפלטפורמת הענן המרכזית שלה, Link-Live, שמשפרים דרמטית את ניתוח הנתונים והעבודה המשותפת עבור המהנדסים והטכנאים של הרשתות.

"מכשירי הבדיקה שלנו מבוקשים על ידי אנשי הרשתות המקצועיים ברחבי העולם, והמשימה שלנו היא להמשיך לשרת את אלה שאחראים על התכנון, הפריסה, האימות ופתרון הבעיות ברשתות גישה והמכשירים המחוברים אליהן", אמר מרק פרוטינו, מנכ"ל NetAlly. "אנחנו מחויבים לפישוט המורכבויות של בדיקת רשתות, לתת ראות מיידית כדי לפתור בעיות ביעילות ולאפשר עבודה משותפת חלקה בין האנשים באתר ומומחים מרוחקים. לטכנולוגיית הבדיקה שלנו יש דנ"א עשיר ואנחנו נרגשים להיבנות על המורשת הזאת כדי לספק בדיקות שהלקוחות יכולים לסמוך עליהן, מבת ברית חדשה".

NetAlly היא חברה שמתמקדת 100% בערוצים, ומסתמכת על השותפים המבוססים הגלובליים שלה בייצוג המקומי של המוצרים זוכי הפרסים שלה. הלקוחות יכולים לפנות מיידית אל [email protected] לקבלת מידע או לראות רשימה מלאה של מפיצים באתר האינטרנט www.netally.com. לקוחות קיימים עם חוזי תמיכה פעילים כבר הועברו ל-AllyCare, תוכנית השירות והתמיכה של NetAlly, שמציעה סיוע טכני, תיקון מכשירים, תיעוד וסרטי הדרכה מצוות ייעודי של מהנדסים מומחים.

פונקציות חדשות של AirCheck G2 ו-Link-Live

NetAlly משחררת להפצה את גרסה 4.0 של התוכנה שלה למכשיר הבדיקה ל-Wi-Fi AirCheck G2. היא מוסיפה נראות של רשתות Wi-Fi 6 (802.11ax) להתקנה, אימות ופתרון בעיות. היא גם הופכת את AirCheck G2 למכשיר הראשון שמשתלב עם השיפורים החדשים של Link-Live Cloud Service. Link-Live הוא שטח עבודה ניהולי מרכזי לתוצאות של בדיקת רשתות ולכידת נתוני אתרים, ומציע ניהול תוצאות, ניהול נתוני אתרים וניהול משתמשים ומכשירי בדיקה. השירות כולל עכשיו פונקציות חדשות של ניתוח ושיתוף נתונים כדי שמהנדסי וטכנאי רשתות יוכלו לתאם טוב יותר בדיקות ואימות בשטח, כולל:

  • ניתוח של Wi-Fi ו-iPerf - נתחו ערכה יותר עשירה ורחבה של נתונים שהועלו לניהול וראותמרכזיים טובים יותר על ידי מהנדסים ומנהלים מרוחקים של הפרויקט. לכו מעברלטבלאות סטטיות וסננו לפי טקסט עבור ערוץ ו-SSID, צרו רשימה מסוננת של נקודות גישה (APs),תסתעפו לתוך נתונים מיידית, ועוד. היכולת הזאת לסקור יומני בדיקות של חיבוריםונדידה הופכת את העבודה המשותפת לקלה מאי פעם כשפותרים בעיות של חיבוריותונדידה. בנוסף, המשתמשים יכולים להעלות ולתעד אוטומטית תוצאות של בדיקותביצועים של iPerf, וליצור במהירות דוחות שמספקים מידע עבר/ נכשל שאפשר להשתמשבו כדי לאמת בקלות מהירויות העלאה והורדה של הרשת מכל מקום, בכל זמן. התוצאהשל כל זה היא זמן ממוצע לתיקון (MTTR) מהיר יותר, ותיעוד ועבודה משותפת פשוטים יותר.
  • API של Link-Live - APIחדש מאפשר חילוץ נתונים לתוך מסד הנתונים של ניהול הרשתות של הארגון אולמערכת כרטיסי תקלות כדי לשפר את שיתוף הנתונים והעבודה המשותפת.

"מכשירי הבדיקה האלה קובעים את אמות המידה בענף, וכמנתח רשתות, אני סומך עליהם לקבלת תובנות מדויקות כשאני בודק את הרשתות המורכבות של היום. אני נרגש מהמותג החדש NetAlly, ויודע שהצוות שם מחויב לספק פונקציות וטכנולוגיות חדשניות חדשות", אמר מייק פנאצ'י, הנשיא והבעלים של Network Protocol Specialists LLC, חברה לייעוץ רשתות. "הפונקציות החדשות של ניתוח ושיתוף נתונים הן דוגמה מושלמת של החדשנות הזאת. זה עוזר למהנדסים לנהל, לנתח ולשתף טוב יותר את נתוני הבדיקות, לאמת רשתות מהר יותר ולפתור בעיות מהר יותר".

למידע נוסף על הפונקציות החדשות של Link-Live ולהתעדכן במוצרים וחדשות החברה של NetAlly, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/.

אודות NetAlly

NetAlly® מציעה בדיקות שאתם יכולים לסמוך עליהן, מבת הברית החדשה שלך. משפחת הפתרונות לבדיקת רשתות שלנו עוזרות למהנדסי וטכנאי רשתות לפרוס, לנהל ולתחזק טוב יותר את הרשתות הקוויות והאלחוטיות המורכבות של היום כבר עשרות שנים. מיצירת מנתח הרשתות הנישא הראשון בענף ב-1993 ועד להיותה קובעת הקצב של הענף - תחילה בשם Fluke Networks® ואחר כך בשם NETSCOUT® - NetAlly ממשיכה להעלות את הרף בניתוח רשתות נייד. עם כלים שכוללים את LinkRunner®, OneTouchTM, AirCheckTM ועוד, NetAlly מפשטת את המורכבויות של בדיקת רשתות, מספקת ראות מיידית כדי לפתור בעיות ביעילות ומאפשרת עבודה משותפת חלקה בין האנשים באתר ומומחים מרוחקים. למידע נוסף ולראות מדוע NetAlly מספקת את הטוב ביותר בבדיקת רשתות נישאת, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/.

איש קשר ליחסי ציבור


Anthony Cogswell
Voxus PR
[email protected]
253.444.5980

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI