דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו
מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו
חיים נוי 22/08/19 |  צפיות: 2482

מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו

פרויקט רב שימושי חדשני ייצור עיר בתוך עיר מלאה בשטחים ירוקים

טוקיו, 22 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

Mori Building Co., Ltd., מפתחת מובילה של נוף עירוני, התחילה לבנות את "פרויקט הפיתוח העירוני מחדש קטגוריה 1 של אזור Toranomon-Azabudai" שלה, פרויקט התחדשות עירונית גדול שמטרתו להחיות מחדש אזור גדול של מרכז טוקיו. טקס הנחת אבן הפינה נערך ב-5 באוגוסט והשלמת הפרויקט מתוכננת לסוף מרץ 2023.

רעיון הליבה של פרויקט Toranomon-Azabudai הוא "כפר עירוני מודרני", שכונה ייחודית שתשלב את התחכום של מגה עיר עם האינטימיות של כפר קטן בלב טוקיו. הוא יכסה שטח של קרוב ל-8.1 הקטארים, דומה לזה של מרכז רוקפלר בניו יורק, ויכלול שטחים ירוקים נרחבים בשטח כולל של 24,000 מ"ר כולל כיכר מרכזית של 6,000 מ"ר. שטח הריצפה הכולל יהיה 860,400 מ"ר, כולל 213,900 מ"ר של שטחי משרדים וכ-1,400 יחידות דיור. כ-20,000 עובדי משרדים ו-3,500 דיירים יעבדו ויגורו שם, ו-25-30 מיליון איש בשנה צפויים לבקר בעיר בתוך עיר החדשה לגמרי הזאת.

המבנים הפיזיים ישלבו תכנונים וטכנולוגיות סיסמיות בחזית הקידמה, עם תחנות כוח ייחודיות שיספקו חשמל לכל השכונה. הפרויקט מיועד לספק עיר בטוחה שתאפשר לאנשים להמשיך לחיות ולעבוד גם במקרה של אסון גדול בקנה מידה של רעידת האדמה הגדולה במזרח יפן. אמצעי הבטיחות והביטחון שאין למעלה מהם של מורי בילדינג מיועדים ליצור ערים שנמלטים אליהן, ולא בורחים מהן.

ירוק ושלומות לסגנון חיים משופר

פרויקט Toranomon-Azabudai ייצור "מרחב ייחודי ששם את האדם במרכז" על ידי מיזוג של אלמנטים מגוונים ויצירת עולם משלו. הפרויקט יארוג באופן חלק משרדים, מגורים, מלון, בית ספר בינ"ל, חנויות, מסעדות ומתקני תרבות לתוך מארג חיי היומיום שמקיף עבודה, למידה, בילוי, אינטראקציה והירגעות. הפרויקט, שייבנה סביב אמצעים חדשניים שיכללו כיכר דמוית כפר מוקפת בשטח ירוק, ייצור מרחב עירוני שבו אנשים משיגים הרמוניה עם הטבע וגם מתחברים ביניהם ומשרים יצירתיות. הפרויקט, שיהיה הרבה יותר מרק קבוצה של בניינים, יממש מערכת גומלין חברתית משולבת המבוססת על גישה לתכנון ששמה את האדם במרכז.

נושא הליבה של הפרויקט הוא הכיכר המרכזית העצומה בשטח של 6,000 מ"ר המציעה "ירוק ושלומות" שתאפשר לאנשים מהקהילות המגוונות שלה להתאסף ולהיפגש. חלק גדול מהאתר, כולל שטחים על בנייני פודיום, יכוסו בצמחייה ירוקה כדי לנצל את הארכיטקטורה המדורגת. יהיו יותר משני הקטארים של שטחים ירוקים, כולל הכיכר המרכזית, שייצרו נווה מדבר עירוני מלא בעצים, פרחים ונוף מים.

100% מהחשמל שיסופק לכל השכונה יהיה ממקורות מתחדשים, וזאת עמידה ביעדים שקבועים ביוזמה הסביבתית הבינ"ל RE100 שמובילה קבוצת האקלים של בריטניה. השלומות הנפשית והגופנית של האנשים שגרים ועובדים באזור תיתמך על ידי תוכניות שלומות שיכללו מתקנים רפואיים, מתקני ספורט, שוק מזון, מסעדות והסביבה של הכיכר המרכזית. מורי בילדינג תבקש אישור לפרויקט במסגרת WELL Building StandardTM של International WELL Building InstituteTM.

עיר שבה היבטים שונים של חיי האנשים יתחברו באופן חלק

התוצאה של פרויקט Toranomon-Azabudai תהיה סביבה עירונית שבה היבטים שונים של חיי האנשים -- עבודה, חיים, הירגעות, התאספות, למידה, משחק -- יתחברו באופן חלק. במקום לתכנן את העיר סביב אמצעים כמו משרדים, מגורים ומלונות, מורי בילדינג ניגשת לפרויקט הזה מנקודת המבט של הפעילות האנושית על ידי סילוק המחסומים בין אמצעים. כאן יהיו אינטראקציה ושיתוף פעולה בין אמצעים שונים, שיציעו לאנשים הזדמנות לסגנון חיים חדש לגמרי: מקום שבו אנשים יכולים לבלות את חייהם בהרמוניה עם הטבע, שבו הם ייפגשו ויחיו בקהילה, ושבו הם יכולים לחיות חיים יצירתיים וממריצים. כל העיר, מלאה בצמחיה ירוקה, תהפוך למקום של למידה, מקום עבודה, בית ומגרש משחקים.

חדשנים גלובליים מובילים עוזרים ליישם רעיון של "כפר עירוני מודרני"

היוצרים המובילים בעולם נאספו כדי לממש את התכנון של "הכפר העירוני המודרני" הייחודי הזה, כשמורי בילדינג ממלאת תפקיד מרכזי בארגון הפרויקט. הארכיטקטורה של השטחים הציבוריים והקומות הנמוכות נוצרה על ידי Heatherwick Studio מבריטניה בראשות תומס היתרוויק, המתכנן והיוצר של London 2012 Olympic Cauldron. שלושת גורדי השחקים תוכננו על ידי Pelli Clarke Pelli Architects מארה"ב בהנחייתו של סזאר פלי המנוח ופרד קלארק. מרחב החנויות תוכנן על ידי Sou Fujimoto Architects מיפן, בראשות סואו פוג'ימוטו. מומחים ידועים אחרים מרחבי העולם השתתפו אף הם.

חיבור ה-"Hills" ויצירת לב תרבותי וכלכלי חדש של טוקיו

האזור האסטרטגי של מורי בילדינג, שכולל את השטח שמוקף על ידי פרויקט Toranomon-Azabudai, משתרע משני הצדדים של Minato City בטוקיו. לאזור יש מזמן תחושה בינ"ל, חברות רבות עם נטייה זרה נמשכות לכאן, ויש בו מספר רב של תושבים זרים. לאזור הזה שעשיר בטעמים בינ"ל, גיוון ותרבות, יש פוטנציאל רב מאוד להיות מרכז בינ"ל חדש של טוקיו.

אתר הפרויקט החדש סמוך לקומפלקס ARK Hills של מורי בילדינג בנקודת האמצע בין Roppongi Hills, "הלב התרבותי של טוקיו", ו-Toranomon Hills, "מרכז העסקים הגלובלי". פרויקטי ה-Hills הקיימים האלה יחוברו על ידי פרויקט Toranomon-Azabudai; זה יחזק את ההתפתחות של כל האזור, ייצור נקודת מוקד עירונית בינ"ל חדשה וגם מרכז תרבותי וכלכלי חדש בלב טוקיו.

סקירה כללית על הפרויקט:

שם הפרויקט: פרויקט הפיתוח העירוני מחדש קטגוריה 1 של אזור Toranomon-Azabudai

מבצע הפרויקט: Toranomon-Azabudai District Urban Redevelopment Association

שטח האתר: בערך 8.1 הקטאר

שטח קרקע: בערך 63,900 מ"ר

שטח ריצפה כולל: בערך 860,400 מ"ר

בניינים: מגורים (1,400 יחידות), משרדים (בערך 213,900 מ"ר), אמצעי קמעונאות (בערך 150 חנויות), מלון (בערך 120 חדרים), בית ספר בינ"ל (בערך 10,400 מ"ר), כיכר מרכזית (בערך 6,000 מ"ר), אמצעי תרבות (בערך 9,000 מ"ר)

שטחים ירוקים: בערך 2.4 הקטאר

חניה: בערך 1,880 מקומות

עלות הפרויקט: בערך 580 מיליארד ין

חברים: 285 בעלי זכויות (נכון למרץ 2019)

התחלת בנייה: 5 באוגוסט 2019

השלמה מתוכננת: 31 במרץ 2023

אודות מורי בילדינג

מורי בילדינג היא מפתחת עירונית חדשנית שבסיסה בטוקיו. החברה מחויבת למקסם את הכוח המגנטי של ערים על ידי יצירה וטיפוח של מרכזים עירוניים בטוחים, בני קיימא וקוסמופוליטיים על בסיס הרעיון הייחודי שלה Vertical Garden City - מרכזים רבי קומות לעסקים, חינוך, פנאי ומגורים. הרעיון יושם בפרויקטים המתקדמים הרבים של החברה, ביניהם ARK Hills, Roppongi Hills ו-Toranomon Hills בטוקיו והמרכז הפיננסי העולמי בשנגחאי. מורי בילדינג עוסקת גם בהשכרת נדלן, ניהול פרויקטים וייעוץ. בקרו בבקשה באתר www.mori.co.jp/en.

אנשי קשר

שאלות מהמדיה הבינ"ל
Public Relations, Mori Building Co., Ltd.
Tel +81 (0)3-6406-6606
Fax +81 (0)3-6406-9306
E-mail [email protected]

Weber Shandwick Japan
Kaya Tanabe (phone: +81 (0)90 7726 7027), Reina Matsushita (+81 (0)80 2375 0295),
Mayuko Harada (+81 (0)90 9006 4968) or Masashi Nonaka (+81 (0)80 1037 7879)
E-mail [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI