פקמן סוגר שטחים
לא מדובר בטעות או בבלבול בין שני משחקים, הכוונה היא בדיוק למשחק פקמן סוגר שטחים. מדובר בשילוב בין פקמן המקורי, לבין סוגר השטחים שכולנו מכירים. משחק פקמן מבוסס על העיגול הצהוב שנע בתוך מבוכים, מחפש אחר נקודות ובורח ממפלצות. פקמן סוגר שטחים אימץ את דמותו של פקמן ואת דמויות המפלצות המתרוצצות ושיבץ אותם במסך סוגר השטחים של אותו משחק ותיק שכולנו זוכרים מלפני מספר שנים. גרפיקת משחק פקמן סוגר שטחים יכולה לתעתע, אך אם נסתכל טוב נבחין שמדובר במשחק חדש, שרק עושה שימוש בין שתי קלאסיקות מוצלחות שלכולנו קשה לוותר עליהן.
פקמן סוגר שטחים: מהלך המשחק
חוקי פקמן סוגר שטחים לקוחים ממשחק סוגר השטחים ולא מתוך משחק פקמן. המטרה היא לסגור שטחים ככל האפשר, במתיחת קווים בין צד אחד של המסך לצד השני. המסך הינו בצורת ריבוע, כאשר דמות הפקמן נעה על כל הצלעות ומנסה למצוא את הדרך מקצה אחד לשני ללא היתקלות במפלצות. ניתן למתוח קווים שלמים, או גם לשנות כיוון ולשבור את הקווים באמצע. המטרה היא כמובן להצליח ולסגור את השטח הגדול ביותר בכל יציאה מהקווים הבטוחים. בחלקו העליון של המסך נראה בדרך כלל את ההתקדמות שלנו ונוכל לאמוד את המשך השלב.
פקמן סוגר שטחים: פסילות
בכל הקשור לפסילות, ניכר דמיון למשחק פקמן המקורי. כמו במשחק הותיק, כל נגיעה במפלצות גורמת לפסילה. כשמשחקים פק מן, צבירת שלוש נגיעות במפלצות מביאה לתום המשחק, אם כי בסוגר שטחים זה אחרת. כל נגיעה במפלצת מחזירה אחורה בשלבים ויש לבצע את הסגירה מחדש. כל נגיעה ישירה במפלצת או היתקלות שלה בשרטוט הקו שלנו מורידה מהפסילות. ברוב המשחקים יש לנו שלושה ניסיונות. כדי למנוע פסילות, כדאי להתבונן בתנועת המפלצות ולחזות את כיוון תזוזתן וכך לתכנן את יצירת הקווים.
פקמן סוגר שטחים: שלבים
בשלבים הראשונים אנו נדרשים להשלים לפחות80% משטח המסך על מנת להשלים את השלב. בשלבים מאוחרים יותר הרף עולה עד לידי 95%. ישנם משחקים בהם יש 20 שלבים ויש כאלה שפחות. ככל שמתקדמים השלבים, המפלצות נעות מהר יותר, דבר שמקשה עלינו בסגירת השטחים. יחד עם זאת, מתווספים פרסים ואוצרות שמעלים את הניקוד ומוסיפים לנו פסילות.