בעיצוב גרפי, טוב ורע אינם קיימים.
יש רק יעיל ולא אפקטיבי בתקשורת. להיות עקבי בשימוש של גופנים ב עיצוב גרפי . בגופן שונה עבור כל כותרת, למשל, הוא מבלבל יכול לתת לעיצוב שלך מראה מבולגן.
בדרך כלל אפשר לברוח עם גופנים יותר במסמכים כבר עם אלמנטים עיצוביים רבים ושונים בו רק שני עד שלושה גופנים שונות מופיעות על כל אחד להפיץ את הדף.
בחירת גופן עבור העתק הגוף ועוד כותרות. השתמש נטוי מודגש, וגדלים שונים של גופנים אלה עבור הכיתובים, כותרות משנה, חפיסות, ומרכיבי עיצוב אחרים.
בהתאם לעיצוב אתה יכול להשתמש בגופן השלישי עבור כמוסות הראשונית, למשוך-ציטוטים, או פריטים נבחרים אחרים.
אתה יכול להוסיף גופן הרביעי עבור מספרי עמודים או כפי הגופן גוף משני sidebars, אבל בדרך כלל שניים או שלושה מספיקים. אל תשתמש יותר מארבע הגופנים כל פרסום אחד עיצוב גרפי. ככלל, בעת עיצוב פרסום אני אף פעם לא להשתמש יותר מארבעה גופנים.
באופן מעשי, כמה אתה צריך? עבור פריסת ידיעון, אתה יכול להשתמש בגופן אחד עבור כותרות, אחד עבור גוף הטקסט (אשר יכול לשמש גם נטוי או מודגש עבור כיתובים) אחד עבור כותרות משנה. אתה לא יכול אפילו צורך כי הרביעי.
הוא גם חכם כדי לא לבצע שינויים גופן פתאומי בתוך פסקה.
להשתמש בגופן זהה עבור העתק הגוף, שימוש רק מודגש או נטוי להוסיף כמויות קטנות של דגש, אם יש צורך בכך.
אם דגש גדול יותר נדרשת. ליצור למשוך-לצטט, לקבוע כי עותק בשוליים, או ליצור Sidebar שימוש בגופן שונה כדי באמת לקבוע את המידע בנפרד.
אין שלטון חזק ומהר אומר שאתה לא יכול להשתמש חמש, שש, או אפילו עשרים גופנים שונים במסמך אחד.
עם זאת, עקביות הקריאות חשובים עיצוב טוב יותר מדי שינויים גופן יכול להסיח ולבלבל את הקורא. החלטות הגופן שלך בזהירות ולשקול הגופן כמה יראו יחד.
עוד, רב פרסומים הדף, כגון כתבי עת, לעתים קרובות יכול לסבול למגוון רב יותר של הגופנים. עבור חוברות, מודעות, ומסמכים אחרים קצר, גופנים גבול אחד, שניים, או שלושה- ב עיצוב גרפי פרש סטודיו