קורס עריכת וידאו או קורס גרפיקה ממוחשבת – לקלוע לראש של הצופה
נכתב על ידי: יוסי בוזגלו
תאריך: 24/10/11

כל מקצוע חזותי כל שהוא, בסופו של דבר לא עושה את מה שהוא עושה סתם כך, אלא מצפה גם לתוצאות ופידבקים בחזרה מהצופים השונים. לכן, כאשר אנחנו פונים אל בניית סיפור, מודעת פרסום, סרטי קולנוע, או אפילו באנרים באינטרנט, אנחנו קודם חושבים על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו – מה הם אוהבים, איפה הם מסתובבים, האם הם יבינו את המסר, ועוד.

מודעות, באנרים

בתחומי הפרסום השונים,שבהם פועלים בוגרים רבים של לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת, צריך להשקיע קודם כל מחשבה, ובסופו של דבר לסגור את הרעיון עם עיצוב מרהיב ומרקיע שחקים. לפרסום יש מטרה אחת ויחידה – לגרום לאנשים לשלם על מוצרים שונים ומשתנים בכל יום ובכל דקה. ככל שאנשים נחשפים ליותר פרסומות, כך הם נהיים אדישים יותר לגירויים שונים ולפרסומות בפרט.

לכן, כאשר בוגרי קורס גרפיקה ממוחשבת או לימודי עיצוב גרפי, חושבים ביחד עם קופירייטר על לפרסם מוצר כל שהוא, הם צריכים להשקיע הרבה יותר מחשבה מפעם, ולנסות ולהגיע אל אותם לקוחות באופן מעורר תשומת הלב והמשכנע ביותר. כך למשל, אם נגרום לאדם או עובר אורח זה או אחר להביט אל שלט החוצות שהצבנו ליד מגדלי עזריאלי בתל אביב, הצלחנו לעשות רק חצי דרך, וכעת אנחנו צריכים לגרום לו גם להמשיך להתעניין, להשתכנע, וללכת לקנות את המוצר בחנות.

סרטים, קליפים

עריכת סרטים שונים הוא תחום מעט שונה. כאשר גם כאן לרוב יהיה מסר אחד ברור וקולח, אבל לעיתים גם לא. הרבה פעמים אנחנו פונים בתור בוגרי קורס עריכת וידאו בכדי לבצע סרט מיוחד, שאולי המסר שלו לא כל כך חשוב אבל מצד שני אנחנו רוצים להציג אומנות שתרגש ותוסיף עניין לחיים מבלי לחשוב יותר מדיי, שגם זה מעולה ויכול לתרום אפילו יותר ממוצר שאנשים לא צריכים.

בנוסף, בוגרים של לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת, יוכלו לחבור אל בוגרי קורס עריכת וידאו ולייצר ביחד אמנות מרחיקת לכת, שתשלב בתוכה עריכה קולחת וקצבית שעדיין לא ראינו כמותה, בשילוב עם אפקטים חסרי תקדים, ובכך למשוך את תשומת ליבם של אנשים שונים ולהוסיף לאומנות שמתפתחת בכל יום בעולמנו.

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


 
אודות המחבר
המאמר הודפס מאתר portal-asakim.com - אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
http://www.portal-asakim.com/Articles/Article22248.aspx