זוגיות, בחירת בןזוג, בחירת בת זוג, לבחור בן זוג, חיפוש זוגיות, נפרדות מתוך אחדות, זוגיות מתוךאחדות
כן מה השאלה,דברי כן.
ש: השאלה היאבמקום של חוויה או תחושה שהכל אותו דבר אז בעניין של זוגיות זה לא ממש משנה עם מיאתה נמצא ואם אתה רואה את הכל כמכלול לכל בן אדם יש מכלול וזה מביא אותי ל"deadend".
אליעד: עכשיובואי תנסי להסביר לי, מה היא שואלת אז מה את שואלת, מה את רוצה לדעת?
ש: ההשקפה שלכל אחד.
אליעד: מהצדשל כל אחד האם זה משנה אז מהצד של הזוגיות אז זה כבר לא משנה עם מי אתה נמצא כי בכלאחד יש את השלם.
ש: יתרונותוחסרונות.
אליעד: לא,בכל אחד יש את הכל את סך כל הדברים וזהו נכון. עכשיו למה השאלה שלך או האמירה שלךהיא לא יכולה להיות לוגית בכלל למה? סיבה פשוטה כי מהצד של כל אחד אתה גם כן לאצריך זוגיות, תראי אם אתה אומר "אני מחפש זוגיות" אז אתה כבר בנפרדות אז בנפרדותברור שזה משנה עם מי אתה נמצא, מהצד של כל אחד אז לא משנה עם מי אתה נמצא נכון אבלזה גם לא משנה אם אתה נמצא, זה לא משנה שום דבר זה לא משנה אם אתה אוכל ארוחת בוקר,זה גם לא משנה מה אתה אוכל לא משנה שום דבר, אבל אם אתה אומר "לא אני רוצה זוגיות"אתה כבר בנפרדות אז אם אתה בנפרדות אז ברור שזה משנה, ברור שזה כן משנה.
לא יכול להיותשבן אדם נמצא באחדות, לא יכול להיות שהוא כולו רק בחוויה של אחדות והוא בו זמניתרוצה זוגיות והוא בו זמנית לא אכפת לו עם מי הוא נמצא בזוגיות, לא יכול להיות כילהגיד שהוא באחדות זה אחד להגיד שלא אכפת לו עם מי הוא נמצא זה מתאים אבל אם הוארוצה זוגיות זה כבר בקונטרסט, לא אז אי אפשר אם אתה כולך באחד אז אתה בכלל לא מגיעלשלב שאתה רוצה זוגיות, אתה לא רוצה כלום. אם אתה לא רוצה כלום דרך אגב אז אתה נמצאבשיא הזוגיות, אז אתה בזוגיות עם המציאות אתה מאה אחוז מותאם למציאות, אתה והמציאותהתחתנתם נשואים מושלם.
ש: באמת אפשרלהיות שם?
אליעד: אם אתשואלת סימן שאולי אפשר. עכשיו תסתכלי בן אדם נמצא במציאות יש לו זוגיות אם הוא רוצהואם הוא לא רוצה עם המציאות.
ש: כמו שישזוגיות עם אוכל.
אליעד: לאשונה אתה צודק, רגע תעצרו שניה אני מבין מה אתה אומר, אתה שואל כזה דבר אתה אומר"מהצד שזה אחד אז לא צריך זוגיות אז גם לא צריך אוכל אז למה שיאכל" נכון, הבנת אתהשאלה? יפה עכשיו תסתכלו, בן אדם נמצא בתוך עולם ירצה או לא ירצה אתה חלק ממערכתתרצה או לא תרצה אתה חלק מהמציאות, זאת אומרת שיש מערכת יחסים בינך לבין המציאותזאת הזוגיות שאיתה אתה נולד ואיתה אתה מת, ואיתה אתה חי והיא מלווה אותך לאורך כלהזוגיות שלך עם זוגיות בלי זוגיות אתה תמיד בזוגיות עם המציאות. עכשיו או שאתהבזוגיות טובה עם המציאות או שלא וזאת חתונה שלא שאלו אותך ואתה לא יכול לברוח מזהואיך לך דרך לצאת מזה, ואתה חלק מהמציאות איך שלא תסובב את הגלגל אתה תמיד חלקממשהו.
עכשיו או שטובלך עם המציאות או שלא טוב לך עם המציאות, עכשיו זה תמיד קורה זאת הזוגיות המרכזיתשאתה מנהל בחייך את הזוגיות שלך עם עצמך, את הזוגיות שלך עם המציאות זה אותו דברבעצם. עכשיו יש דבר שנקרא "אחד" מה זה אומר אחד? שבו אתה בהשתוות עם המציאות זאתאומרת אין לך ניגוד אינטרסים, "מה המציאות רוצה? מה שהיא רוצה טוב לי, היא רוצהשאני אוכל אני אוכל, היא רוצה שאני לא אוכל אני לא אוכל, אני שקוף למשתמש" כאילואתה לא קיים, אם אתה לא קיים אז אין בעיות בזוגיות נכון, אם יש רק אחד מהצדדים יכוללהיות לו בעיות בזוגיות, בן אדם רווק יכול להיות לו בעיות בזוגיות? לא יכול כי איןלו, יפה אתה עכשיו צריך להגיע, מה יפה בזה? אתה צריך להיות רווק או לגרום למציאותלהיות רווקה, מה זאת אומרת? אחד משניכם צריך להיעלם או אתה או המציאות, או שתביןשאתה המציאות או שתבין שאתה כלום בשני המקרים יש רק אחד בסוף.
אם אתה מביןשאתה עם המציאות אתה לא רב עם אף אחד אם אתה מבין שאתה לא קיים אז גם יש רק אתהמציאות אז אף אחד לא רב איתך. עכשיו זאת הזוגיות המרכזית שאותה אתה אמור להשיג זההמרכזי. עכשיו אחרי שאתה בזוגיות הזאת או לפני או תוך כדי יש עוד התרחשויות שאחתההתרחשויות אומרת שכמו שהמציאות אומרת לך "אתה רעב תאכל" היא אומרת לך "אתה רוצהזוגיות", עכשיו יכול להיות שהיא אומרת לך "אתה רוצה זוגיות" יכול להיות שהיא אומרתלך "אתה לא יודע אם אתה רוצה" יכול להיות הרבה צורות. עכשיו מה שאני אומר זה כזהדבר, אם אתה בחוויה שהכל אחד אז מצד האחד המוחלט שום דבר לא משנה לך אבל מצד האחדהמוחלט גם לא אכפת לך אם אתה בזוגיות או לא גם לא אכפת לך אם יש זוגיות או לא, לאאכפת לך איזה זוגיות לא אכפת לך שום דבר אבל ברגע שאתה נכנסת להזדהות עם "אני רוצהלאכול" אז עכשיו זה כבר משנה מה אתה אוכל, "אני רוצה לחיות" עכשיו זה כבר משנה איךאני חי, "אני רוצה זוגיות" עכשיו זה כבר משנה איזה זוגיות עם מי זוגיות למהזוגיות.
ש: זה באחדותאו כבר לפני האחדות.
אליעד:לפני.
ש: ועדיין אתהיכול להפנים את זה.
אליעד: ועדייןואתה יכול גם בו זמנית, מה זאת אומרת בו זמנית? אתה יכול להיות באחדות עם בנפרדות,מה זאת אומרת באחדות עם הנפרדות? המציאות רוצה שאני ארצה אוכל בריא ואני באחדות עםזה שהמציאות רוצה שאני ארצה אוכל בריא, שאתה עדיין נמצא בחווית נפרדות אבל אתה לאבקטע של "אני רוצה לשנות את המציאות" אלא המציאות משנה את עצמה. אתה הבנת? ואז אתהכאילו מצד אחד אתה כאילו בזוגיות ספציפית, אתה עושה פעולה ספציפית, אתה בצמצוםספציפי נכון אבל מצד שני אתה לא חווה שהם שלך, אתה לא חווה את זה מתוך מקום של "אנירוצה לשנות את המציאות".
תקשיב בן אדםהולך לאכול, יש בן אדם שאומר "תראה המציאות רעה עשתה שאני אהיה רעב עכשיו אני צריךלשנות אותה, רוצה לאכול" ויש בן אדם שאומר "לא, המציאות טובה אז עשתה שאני רעב זהטוב ועכשיו היא טובה, ורוצה שאני ארצה לאכול וזה טוב" ושניהם טובים אני רעב זה טובולאכול זה טוב". אז עכשיו השאלה הנשאלת אם אתה בטוח שזה טוב אז למה הלכת לאכול זאתכבר שאלה אחרת, כאילו אם באמת כל כולך חווית שרעב זה טוב אז מאיפה בא לך הרעיוןלרצות לאכול.
ש: אז למה ישנפרדות?
אליעד: נכוןאבל עד שלא תמצא למה יש נפרדות אתה לא שם.
ש: אם אתהיודע שזה טוב אז אתה אוכל.
אליעד: יבואבן אדם ויגיד "אה אין בעיה אז אני באחדות כשאני רעב זה טוב, כשאני רוצה לאכול זהטוב הכל טוב" אבל אם אתה באמת כל כולך חווה שרעב זה טוב איך שמת לב שצריך לאכול,אתה אומר "מה זאת אומרת המציאות גרמה לי", אבל אתה שהיית רעב היה לך טוב אז איךפתאום בא לך לא זה אבל כשרצית לשנות אתה אומר "לא המציאות עשתה", אבל כשהיא גרמה לךללכת לאכול אתה לשניה אחת חשבת שרעב זה לא טוב היית בשינוי. את מדברת איתי את לאאיתו, אני נמצא פה למרות שאני בכל המקומות אני פה עכשיו, כרגע הלבוש שבשמי זהפה.
עכשיו תסתכלוהנושא הוא פשוט רק מי שמבין שהכל אחד רק אצלו אין את השאלה "למה קמתי לאכול" אין לואת השאלה "למה יש נפרדות" וגם אין לו את השאלה "למה קמתי לאכול" ואת הבאת את התשובהנכון התשובה היא ברורה אבל כל זמן שאתה לא בטוח במאה אחוז שזה אחד ענית לך על השאלה"למה קמתי לאכול".
ש: אני יכוללהוסיף תגובה לזה.
אליעד:למה?
ש: אני רוצהלבחון אם אני צודק.
אליעד:תכף.
ש: ללמה אניאוכל, למה אני רוצה לשנות.
אליעד: לא, אלאכפת לי למה אתה רוצה לשנות אני רק רוצה להגיד שאם אתה רוצה לשנות זה אומר שאתה לאבאחדות.
ש: אני רוצהלהציע שאני רוצה לשנות ואני עדיין באחדות.
אליעד: אתה לאמבין שזה הפוך?
ש: אני מביןשיש בעיה אני רוצה לבחון.
אליעד: תגדיר"רוצה לשנות", תגדיר "אחדות" תראה שהגדרת הפוך אתה לא יכול בו זמנית "ברוצה לשנות",אתה לא יכול להיות בו זמנית בנפרדות ובאחדות, אתה לא יכול להיות בו זמנית בחוויההפוכה, אתה לא יכול להיות גם באחדות וגם בנפרדות אי אפשר בו זמנית בהיגיון.
ש: אבל אתהאומר שאפשר גם רק וגם רק.
אליעד: אניאומר אבל את צריכה להבין שזה אפשר לא שזה שאני אומר, את מבינה איך?
ש: לא אבל אתהאמרת בעצמך עכשיו.
אליעד: נכוןאני יודע שאני סותר את עצמי אני גם מבין אותו, אני אומר לו שמצד השכל שלו הוא לאמבין איך זה יכול להיות ולכן הוא לא בחוויה שזה ככה כי הוא כל זמן שהוא לא מסוגלרגשית להבין שדבר והיפוכו זה אחד אז הוא לא יכול רגשית להיות בדבר והיפוכו, ואם אנישואל אותו למה "למה אתה רוצה לשנות הרי אתה באחדות?" אז אם הוא מבין את השאלה שליזה אומר שהוא לא באחדות ונפרדות כאחד. אתה הבנת, קיבלת תשובה, מה אתה הבנת?
ש: אני לאהבנתי.
אליעד: אזתגיד מה הבנת ומה לא הבנת.
ש: אני מביןשכשאני אבין את הקונספט אז דרך אחרת.
אליעד: רגע מהכן הבנת?
ש: פה אניעדיין לא מחובר "ליש ואין" ביחד אז ברור שזה לא מתאפס.
אליעד: אוקימה את הבנת, קיבלת תשובה לשאלה שלך?
ש: טרם עדהסוף, אני הבנתי שהטיעון שלך אמר שכשאני מגיעה למקום של נפרדות שזה "אני רוצה" ולאחשוב זוגיות אוכל או משהו הגעתי לנפרדות ומשמה הדרך היא רק לנפרדות כביכול, זאתאומרת שאם אני כבר בנפרדות אז כבר יש טעם מי הבן זוג שלי.
אליעד: אלא אםכן לא אכפת לך אבל לא אכפת לך לא בגלל שאתה לא באחדות, לא אכפת לך בגלל שלא אכפת לךאבל לא בגלל שאתה באחדות כי מצד של האחדות לא אכפת לך אם אתה בזוגיות או לאבזוגיות.
ש: אבל בתשובהשלך יש הנגדה בין אחדות לנפרדות כי אמרת ויתרת על האחדות יצאת לנתיב הנפרדות כיבהרגשה שלי המטרות של הנפרדות מתוך ידיעת האחדות כי בא לך.
אליעד: נכוןאבל אז אתה גם יכול להגיד "ואני רוצה רק מישהו ספציפי או רק מישהי ספציפית".
ש: אין לךבעיה ואתה עדיין באחדות.
אליעד: נכוןאבל אז גם אז השאלה שלך לא נכונה כי את ניסית לומר שמצד האחדות זה לא ישנה לו, אתניסית לומר שמצד זה שהכל אחד.
ש: אני לארציתי להגיד את זה על אף אחד אחר, אני רציתי להגיד שזה חוויה אישית שלי.
אליעד: אוקי,יש חשיבה שאומרת שמצד של הכל אחד אז לא משנה באיזה זוגיות אתה נמצא, עכשיו האמירההזאת ספציפית היא עושה את הניגוד בין האחדות לנפרדות כי היא אומרת "לא, אם אתהבאחדות מה זה משנה לך עם מי אתה נמצא" אז אני אומר נכון אבל מהצד שזה קונטרסט אז אםאתה באחדות אז זה גם לא משנה לך אם אתה בזוגיות או לא, לא משנה לך שום דבר, אתאומרת "לא אבל אפשר להיות באחדות ואף על פי כן לרצות זוגיות" אז איך אפשר להיותבאחדות ואף על פי כן לרצות זוגיות ספציפית, אז מלכתחילה אין שאלה. הבנת?תסבירי.
ש: עצם השאלהשלי היא מתחילה בנפרדות.
אליעד: ביןהאחדות לנפרדות את אומרת "אם אני באחדות".
ש: ולכן היאתמיד תוביל אותי זאת אומרת היא לא תהיה, כשאלה היא.
אליעד: אבלהיא לא נכונה השאלה.
ש: כשאלה היאלא תהיה נכונה אבל אני לא ניסיתי להציג אותה כשאלה, ניסיתי לתאר לך.
אליעד: לא,כאמירה זה לא נכון, כטיעון זה לא יכול להיות בלוגיקה מה שאמרת זה לא יכול להיותבעיקרון.
ש: אבל אנימספרת לך על חוויה שלי אתה לא נותן לי לסיים משפט ואתה גם מתנגד לחוויה שאניחוויתי.
אליעד: החייםקשים, אני קודם התנגדתי לזה שהיא אומרת לזה שהיא חווה שהיא קיימת אמרתי לה שהיא לאחווה שהיא קיימת.
ש: נכון.
אליעד יפהנכון, עכשיו תמשיכי.
ש: מה שאניניסיתי לספר לשתף זה היה שורש השיחה שלי עם שלומי בחוויה שאני חוויתי אותה שעוד לאחוויתי אותה ממקום של אחדות ואני לא ידעתי להגדיר, להשתמש בהגדרה.
אליעד: להגידש...?
ש: שזה ממש לאמשנה מי יהיה הבן זוג שלי.
אליעד: מאיפהחווית את זה? מהמקום של אחדות רגע תעצרי שניה, כל מקום שבן אדם חווה "זה לא משנה"הוא בעצם חווה סוג של אחדות, מה זה "לא משנה"? זה לא שניים, זה לא שינוי זה אחד,נכון ההבנה שאומרת "זה לא משנה אם אני אהיה עם מישהי בצבע שיער שחור או צהוב" זאתחוויה של אחדות, נכון אבל אתה לא כל כולך באחדות, נכון זה ביטוי של חווית אחדות.נכון זאת אחדות מצד האחדות זה לא משנה עם מי אני נמצא אבל אם תפתחי את זה קדימה זהגם לא משנה אם אני נמצא בכלל.
ש: נכון אבלאז שחוויתי את זה לא היה לי את ההגדרות שאנחנו מדברים בהם היום.
אליעד: אזעכשיו הבנת את זה?
ש: רגע אנירוצה להמשיך.
אליעד: חוויתאת החוויה אוקי.
ש: וכרגע איןלי מילה אחת כרגע להגיד אז אשתמש עם מה שדיברתי עם אביבה התלבטתי עם הרעיון עד הסוףוזה לא עבד בסופו של דבר.
אליעד: זה לאעבד מסיבה פשוטה, כי אם היית הולכת עם הרעיון של, את אמרת, מה היא אומרת? "ניסיתיללכת עם המחשבה שאומרת שזה לא משנה עם מי אני אהיה עד הסוף וזה לא עבד", למה זה לאעבד? כי לא כל כולך היית באחדות נכון עובדה שרצית בכלל זוגיות, אם היית הולכת עדהסוף גם היית משתחררת מהרצון לזוגיות וגם היית משתחררת מכל הרצונות זה הסוף. מכלרצון את השתחררת? עד הסוף זה עד הסוף.
ש: אחדות זהלא משנה, מי הגדיר שזה לא משנה?
אליעד: מה זהאחדות? אחדות זה אחד, מה זה משנה? שניים אין שינוי.
ש: לא, אמרתשאחדות היא מתחילה מנפרדות.
אליעד: תלויאיזה יש כל מיני פרספקטיבות.
ש: שבו תגידלא משנה וכן משנה ביחד זה עדיף מאשר תגיד רק לא משנה.
אליעד: אנימסכים איתך גם זה נכון, תלוי על מה אנחנו מדברים, השאלה עצמה התחילה מקונטרסט שהיאהציגה.
ש: היא רוצהלחוות שלא משנה לה כלום.
אליעד: היאהציגה טיעון שאומר אתה מצד אחד רוצה אחדות ומצד אחד אתה רוצה זוגיות אבל אם אתהבאחדות אז למה זה משנה לך עם מי אתה נמצא או האם זה משנה לך עם מי אתה נמצא אבלאמרנו שמהצד...
המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי, יועץפילוסופי, יועץ טיפולי, ייעוץ נפשי
הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן אישי ועסקי, מומלץ, אימון /אימון אישי קאוצ'ינג, זוגיות מתוך אחדות, נפרדות מתוך אחדות, איך לבחור בן זוג...,נפרדות מתוך אחדות, איך לבחור בן זוג..., NLP, שכנוע ועוד ...