Xsolla חוברת ל-iBLOXX כדי לקדם את משחקי Web3 שלה ברמה גלובלית ולהאיץ את ההשקה של משחק ירי בגוף שלישיStrayShot
iBLOXX ממנפת את כלי המונטיזציה, השיווק וההפצה של Xsolla כדי להציג משחקים באזור MENA
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 11 בדצמבר 2024, (BUSINESS WIRE):
Xsolla, חברה גלובלית לסחר במשחקי וידאו, הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם iBLOXX, אולפן שמתמחה בפיתוח הדור הבא של משחקים מרובי משתתפים בבלוקצ'יין. השותפות טופחה במהלך כנס PGC בדובאי במהלך חודש אפריל 2024, תוך שימת דגש על ההתחייבות המתמשכת של Xsolla לטיפוח צמיחה ארוכת טווח של ההתרחבות המהירה של האקוסיסטם של תחום הגיימינג בשווקים במזרח התיכון ובצפון אפריקה.
שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה החל בתמיכה בהשקה של הכותר החדש מבית iBLOXX: StrayShot. זהו משחק ירי בגוף שלישי שמיועד למחשבים ולמכשירים ניידים שמאפשר לשחקנים להיכנס לנעליו של צייד ראשים שמתמודד עם יריבים במהלך משחק אינטנסיבי במצבי משחק שונים. שחקנים יכולים לחבור לחברים או לשחק לבד כדי להתמודד עם שחקנים אחרים במהלך קרבות הישרדות אפיים ולזכות בפרסים בלעדיים. זהו משחק ייחודי מכיוון שהוא כולל רכיבי Web3, רכיבי NFT וטורנירים – כולם אפשריים הודות לפתרונות של Xsolla, במיוחד בכל הקשור למינויים ומטבעות וירטואליים.
ככוח מרכזי באקוסיסטם MENA בתחום הגיימינג, Xsolla ממשיכה למנף את הכלים והפלטפורמות המתקדמים שלה כדי להעצים שותפים ומפתחים. במהלך שיתוף הפעולה הזה עם iBLOXX, Xsolla משפרת את טווח ההגעה ואת הביצועים של האולפן לפיתוח משחקים הודות ליכולות מונטיזציה, שיווק והפצה. טכנולוגיית התשלומים והמונטיזציה של Xsolla והמומחיות שלה מבטיחים חשיפה מרבית למשחק StrayShot, תוך מיטוב רמת המעורבות של השחקנים ויכולת הפקת ההכנסות דרך ערוצים שונים.
כריס מרדית', סגן נשיא בכיר לאזור EMEA ב-Xsolla, הביע את שביעות רצונו לגבי השותפות החדשה ואמר, "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אולפן בוגר באזור שמצטיין במחויבות ארוכת טווח לצמיחה ופיתוח ב-MENA". הוא הוסיף, "השותפות הזאת תאפשר להנגיש את הכותרים פורצי הדרך שלה ואת ההשקה של הכותר החדש ביותר, StrayShot, לקהל יעד רחב יותר, תוך הבטחת מיצובה כשחקנית משמעותית בתעשיית הגיימינג".
דומניק מאייר, מנכ"ל iBLOXX, ציין: "אנחנו שמחים לשלב כוחות עם Xsolla. התמיכה שלה תעשה את כל ההבדל בעת ההשקה הצפויה של StrayShot ותבטיח שהוא יגיע לקהל יעד הרבה יותר רחב ומעורב!".
שיתוף הפעולה שם דגש על המחויבות הבלתי מתפשרת של Xsolla לתמיכה בשותפות ארוכת טווח שתסייע לצמיחה העקבית ולחדשנות של נוף הגיימינג באזור. שיתוף הפעולה עם iBLOXX מאפשר ל-Xsolla להמשיך לשפר את מיצובה בשוק MENA שנהנה מצמיחה מהירה מאוד של תחום הגיימינג.
קבלת מידע נוסף אודות השותפות בין Xsolla ל-iBLOXX כדי לקדם משחקי Web3 ברחבי העולם ולהאיץ את ההשקה של משחק ירי בגוף שלישי StrayShot הצפוי בקרוב, יש לבקר בכתובת xsolla.blog/xipw.
אודות Xsolla
Xsolla היא חברה גלובלית לסחר במשחקי וידאו שנהנית ממערך נרחב ורב עוצמה של כלים ושירותים שמיועדים במיוחד עבור התעשייה. מאז שנוסדה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי ומשווקי משחקים מכל הגדלים לממן, לשווק, להשיק ולמסחר משחקים באופן גלובלי ועל פני פלטפורמות שונות. כמנהיגה מובילה בענף הסחר במשחקים, היעד של Xsolla הוא להתיר את המורכבות הכרוכה בהפצה גלובלית, שיווק ומסחור כדי לעזור לשותפים שלנו להגיע לשווקים גאוגרפיים נוספים, להפיק יותר הכנסות וליצור שותפויות עם גיימרים ברחבי העולם. החברה נוסדה בלוס אנג'לס, קליפורניה ופועלת ממנה, עם משרדים נוספים בלונדון, ברלין, סיאול, בייג'ין, קואלה לומפור, ראלי, טוקיו, מונטריאל וערים נוספות ברחבי העולם. Xsolla מעניקה תמיכה לשותפי גיימינג מובילים, כגון Valve, Twitch, Epic Games, Tale-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת xsolla.com.
אודות IBLOXX
iBLOXX היא חברה חדשנית בתחום משחקי Web3 שממנפת את הרקע הנרחב שלה בתחום טכנולוגיות מבוזרות ומימון כמותי כדי לפתח כלכלות משחקים עמידות ומבוססות שחקנים וכן עולמות וירטואליים מרתקים. שילוב בין תשתית בלוקצ'יין מתקדמת לעקרונות תכנון ועיצוב חדשניים מאפשר ל-iBLOXX להעניק חוויות משחק עשירות יותר – כאשר שחקנים הם הבעלים בפועל של הנכסים שלהם במשחק ועולמות המשחק מתפתחים בהתאם לקהילות שפועלות בהם.
לקבלת מידע נוסף אודות המשחק StrayShot הצפוי בקרוב, בקרו בכתובת StrayShot.game.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –
https://www.businesswire.com/news/home/54164996/en
למידע נוסף – מדיה
דריק סטמפברידג'
מנהל בכיר לתחום יחסי ציבור
[email protected]
מקור: Xsolla
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire