דף הבית נשים נשים - אחר איפור בסיס
איפור בסיס
נעה לילך כהן 23/08/10 |  צפיות: 2872

נסקור ביחד את סוגי התכשירים, הבדלי מרקמים ואופן שימוש נכון בהם אשר יוכל לשמש אתכן לאיפור יומיומי או כהכנה לאיפור.

קרם לחות

קרם לחות הוא אחד החומרים הקוסמטיים החשובים והמועילים ביותר המשפיע על תפקוד תקין של העור. בזכות התערבות חיצונית של שמנים אנו מעניקים לעור לחות ומונעים את התייבשותו והיסדקותו. תוספת הלחות גורמת להחלקת עור הפנים אשר מהווה בסיס נוח לאיפור. בבחירת סוג הקרם השתדלי למצוא קרם שמתאים לעור הפנים שלך (יבש, שמנוני, מעורב וכדומה). החדירי את הקרם בתנועות סיבוביות כלפי מעלה בכדי למתוח ולהגמיש את האזור. זכרי, כי יש לתת לקרם להיספג בתוך העור לפני הנחת מוצר טיפוח כלשהו.

המצב האידיאלי הוא למרוח את הקרם כשעתיים לפני האיפור, בשעת לחץ ניתן להסתפק ב - 10 דקות.

מייק אפ

נועד לשוות לעור הפנים מראה אחיד, להסתיר פיגמנטציה, עייפות ופצעונים, לעמעם קמטים וסימני גיל אחרים ולהעניק מראה זוהר ובריא. למעשה, המייק אפ יוצר "דף חלק" על כל חלקי הפנים, מלבד אזור העיניים, עליו נבנה את כל האיפור. עור בריא ויפה יעזור לך להחליט האם לשים מייק-אפ או לא, כאשר המצב הטוב ביותר הוא בסיס העור הטבעי שלך. זכרי, הדרך להשגת עור בריא היא מאוד פשוטה: שינה טובה, שתייה מרובה של מים ותזונה נכונה.

חשוב שבסיס המייק אפ יהיה הכי קרוב לגוון ולסוג מרקם העור שלך. לכן, לפני שנרוץ לרכוש מייק אפ, כדי להכיר מקרוב את הסוגים השונים שקיימים בשוק:

מייק אפ נוזלי - נוח לשימוש, נחלק לשני סוגים: בסיס מים ובסיס שמן.

בסיס שמן, מתאים בדרך כלל לבעלות עור יבש מאוד או מרובה קמטים. ברוב המקרים, עדיף להשתמש במייק אפ על בסיס מים, המכיל אחוז מסוים של סיליקון שמאפשר כיסוי קל ועדין.

מייק אפ מוצק- בעל יכולת כיסוי גבוהה יותר מאשר הנוזלי (נתון שמקנה לו עדיפות שימוש אצל מאפרים מקצועיים על-פני הנוזלי) ומתאים ברובו לבעלות עור שמנוני או עור מצולק ומוכתם.

בחירת גוון: יש להניח נקודת מייק אפ באזור הלחי, לטשטש מעט ולראות שצבע המייק אפ משתלב עם צבע הצוואר.

אופן השימוש: בשוק קיימות מספר ספוגיות, מומלץ להשתמש בספוגיות על בסיס סיליקון (לא ספוג רגיל) ולהרטיבן לפני השימוש במייק אפ. כעת, בין אם בחרת בנוזלי או במוצק, למריחה נכונה של מייק אפ יש לפזר עם האצבע נקודות על כל הפנים, למרוח עם הספוגית, כאשר פעולת המריחה נעשית בתנועה מלמעלה למטה. להוסיף מייק אפ במידת הצורך, ולהביא ליצירת שכבה אחידה על כל הפנים. לאחר קבלת שכבה אחידה יש לטשטש את המעברים בין המצח לקו השיער, בצידי האף ובקו עצם הלסת.

קונסילר

מוצר על בסיס שמן, המיועד לכסות עיגולים שחורים באזור העיניים, פגמי עור ונקודות אדומות. בחירת הגוון: במידה ולא קיים גוון אחד התואם לעורך, מומלץ לערבב שני גוונים שונים כדי למצוא את הצבע המושלם. שימי לב, צבע בהיר מבליט וצבע כהה משקיע ומעלים. לכן, אם ברצונך להסתיר חלקים מסוימים ולא למשוך אליהם תשומת לב אל תשמשי בגוונים בהירים מאוד.

אופן שימוש: באזור העיניים יש למרוח את הקונסילר על העפעף העליון והתחתון. פעולת המריחה תעשה עם ספוגית המייק אפ, האצבע או עם מברשת מיוחדת (ניתן להשיג בחנויות האיפור). מאחר וחלק מאזורי מריחת הקונסילר והמייק אפ חופפים יש לדאוג ליצירת מראה אחיד.

פודרה

מקבעת ושומרת על עמידות המייק אפ והקונסילר ומונעת הברקות. בנוסף, הפודרה סופגת את כל השומנים הלא רצויים בפנים, ובכך משווה לפנייך מראה רענן. הבחירה הטובה ביותר הינה גוון פודרה שקוף התואם לגוון עורך, הגוון שנעלם ולא נראה על פנייך. אך במידה ואת מעוניינת במעט צבע השתמשי בצבעים הניטרליים (בז',חום), המעניקים כיסוי טוב ואור לפנים. את הפודרה "מדביקים" על הפנים באמצעות פאף פידור (ניתן לרכוש בכל חנויות האיפור או להשתמש בספוגית המצורפת למוצר).

סומק

בין אם את מעדיפה את המראה הסמוק הטבעי הוורדרד או את המראה השזוף אחרי יום שטוף שמש, צבע בלחיים מוסיף למראה ויכול לגרום לך להראות בקלות זוהרת ובריאה.

משחי את הסומק בתנועה מעגלית קלה בעזרת המברשת (בדרך כלל מצורפת למוצר) מתפוחי הלחיים ולכל אורך עצמות הלחיים.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נעה לילך כהן

נעה-לילך כהן, מאפרת מקצועית לאיפור כלות, ערב וסדנאות איפור אישיות וקבוצתיות



 


מאמרים נוספים מאת נעה לילך כהן
 
איפור בסיס
23/08/10 | נשים - אחר
איפור נכון ונקי הוא חלומה של כל נערה ואישה ולא כל מי שרוצה להתאפר יודעת איך ומה לשים.
מאמר זה נועד לכל אותן שרוצות להתחיל להתאפר או התחילו אבל מחפשות חיזוק נוסף. נסקור ביחד את סוגי התכשירים, הבדלי מרקמים ואופן שימוש נכון בהם אשר יוכל לשמש אתכן לאיפור יומיומי או כהכנה לאיפור.


איפור בסיס למתחילות
23/08/10 | נשים - אחר
איפור נכון ונקי הוא חלומה של כל נערה ואישה ולא כל מי שרוצה להתאפר יודעת איך ומה לשים.
מאמר זה נועד לכל אותן שרוצות להתחיל להתאפר או התחילו אבל מחפשות חיזוק נוסף.


איפור קיץ 2010
21/06/10 | נשים - אחר
האביב הנעים כמעט כבר מאחורינו והקיץ המלווה בחום ובלחות המעיקים אוטוטו בפתחנו.
במאמר זה אסקור איתכן ביחד את המגמות באיפור לעונת הקיץ הקרובה, הצבעים החמים והקלילים שישלטו באופנת האיפור וכמובן, איך אפשר בקיץ לשמור על איפור הפנים שלם ובלי מריחות מביכות.


רגע לפני שמלת הכלה
עונת החתונות כבר החלה, אבל לטובת כל אלו שעדיין לא הגיעו ליום המיוחל והוא אכן יגיע מתישהו... כל מה שרציתם לדעת על איפור כלות: איך להכין את הפנים ליום הגדול, איך להוריד את סימני הנשיקות, איך לשמור על המראה המושלם לאחר החופה. מכל סוגי האיפור, איפור הכלה בערב החתונה הוא המסובך ביותר, חוץ מיצירת היופי המקסימאלי והמראה המושלם הוא צריך לספק עמידות גבוהה במיוחד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI