דף הבית תיירות ונופש בתי מלון בתי מלון באילת - עונת התיירות
בתי מלון באילת - עונת התיירות
אסי שרון 29/10/10 |  צפיות: 2921

בתי מלון באילת

בתי מלון באילת כולם כבר מכירים את תופעת התקופות – כמה חודשים בשנה יש טירוף תיירות שבו זורמים נופשים מכל רחבי העולם לכל בתי המלון באילת ובמהרה הם מגיעים לתפוסה מלאה. ואז כבהינף יד נעלמה כולם עוזבים את העיר בתוך כשבוע-שבועיים ובתי המלון עומדים שוממים בהשוואה לעומס וההמולה של תקופת התיירות השנתית.

השאלה הנשאלת היא איך נשארים בתי המלון בארץ, עם תקופות תזזיתיות שכאלה, כדאיים כלכלית? התשובה היא תיירות הפנים.

ישרוטל אילת

רשת מלונות ישרוטל היא אולי הרשת הגדולה והמפורסמת ביותר בארץ.
ישרוטל אילת לבדה היא רשת של שמונה בתי מלון יוקרתיים. כאחת מהשחקנים הדומיננטיים ביותר בשוק המלונאות והתיירות בישראל, היא גם רגישה הרבה יותר לתנודות התיירות הללו.

מה שמצדיק המשך אחזקה ופיתוח של רשתות מלונאות רחבות בישראל הוא תיירות הפנים, כאמור. כשהתיירים מחוץ לארץ חוזרים למדינות מוצאם, הזרם האיטי אך הקבוע במידת מה של נופשים ישראלים עוזר לבתי המלון לצוף ולהישאר רווחיים (או לכל הפחות לא לפשוט רגל לחלוטין).

בתי מלון באילת עומדים ריקים כמעט לחלוטין כל ימי החורף, ומציעים בדרך כלל הנחות וחבילות נופש מוזלות. מעט הנופשים המגיעים להתארח בהם מנצלים את המבצעים האטרקטיביים וכך כולם יוצאים נשכרים – בתי המלון לא מפסידים כסף והנופשים שאינם יכולים להרשות לעצמם את ההוצאה הכרוכה בנופש בתקופות השיא זוכים להנחות משמעותיות.

ישרוטל ים המלח

מלון ישרוטל ים המלח לא ממוקם במרכזה של עיר תיירות תוססת ובועטת כמו ישרוטל אילת, לכן אולי מספר הנופשים הכולל המתארחים בו במהלך השנה נמוך יותר בהשוואה, אך מבחינת פיזור אחוזי המתארחים במלון לאורך השנה מדובר בדפוס יציב הרבה יותר.

אולי זה משום שבית המלון נמצא על חופו לש ים המלח, ורבים מהשירותים שהוא מספק כרוכים בטיפולי ספא ופרוצדורות רפואיות טבעיות על בסיס המינרלים של ים המלח הידועים בכל העולם. באופן טבעי, קהל היעד של שירותים אלה נוטה להיות בוגר יותר, ומגיע באופן סדיר יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI