דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג 3 סודות למציאת אהבה בקלות
3 סודות למציאת אהבה בקלות
8דייט 14/12/10 |  צפיות: 4198

בדרך כלל לקראת סילבסטר בנים מתחילים לפנטז על בת זוג לערב הסילבסטר. יש האומרים שבתקופה נשים חשים קצת בודדים בפרט אם הם לא במערכת יחסים. בעיקר היום שרשתות חברתיות משתלטות על החיים שלנו וכל הזמן  אנחנו רואים אלבומי תמונות של חברים עם אהבה. התזכורת היומיומית הזו מגדילה את  הבדידות שרבים חווים. בעיקר בגלל התחושה המשותפת הזו, זו יכולה להיות תקופה מתאימה לצאת ולחפש בת זוג.

במאמר הזה אנחנו מתכוונים לשתך אתכם ל-3 טיפים שבעזרתם תוכלו  למצוא בת זוג גם אם אתם חוששים מהשלב הראשון, וגם אם אתם לא יודעים איך עושים את זה.

שלב ראשון - תדבר עם בנות בכל מקום אליו אתה מגיע. אפילו כשאתה מתהלך בקניון תוכל שתפגוש מישהי מעניינת. בכל שעה אתה צריך להיות נכון להכיר בחורה  ולשוחח איתה. אם תבוא בגישה טובה גם הגורל יבוא לקראתך. מרבית הגברים אומרים שלפלרטט זה דבר קשה. האמת היא, פלירטוט זה לא מדע טילים, צריך לבוא בגישה חיובית עם חיוך מאוזן לאוזן, להיות מסודר ופשוט להיות אמיתי. ברור שחוש הומור תמיד עוזר לשחרר את המתח. אתה חייב להראות שאתה בחור נחמד כדי שהיא תרצה להמשיך לדבר איתך.

טיפ מספר 2 - תבקש מהידידים שלך סיוע, תעדכן אותם שאתה מעוניין למצוא אהבה ושהייתי מודה להם אם הם היו מכירים לך לצאת עם נשים שהם אולי מכירים או שבת הזוג שלהם מכירה.

טיפ שלישי - תבדוק אתרי הכרויות. אתרי הכרויות עשויים להיות דרך נפלאה להרחיב את מעגל הקשרים שלך, ולעזור לך למצוא עוד נשים ולצאת להרבה יותר דייטים. כדאי שתדע, זה משחק של מספרים, כמה שתצא עם יותר בנות כך תגדיל את הסיכויים למצוא {אהבה|זוגיות|בת זוג|חברה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 8דייט


 


מאמרים נוספים מאת 8דייט
 
3 סודות למציאת אהבה בקלות
14/12/10 | דייטינג
בדרך כלל לקראת סילבסטר בנים מתחילים לפנטז על בת זוג לערב הסילבסטר. יש האומרים שבתקופה נשים חשים קצת בודדים בפרט אם הם לא במערכת יחסים. בעיקר היום שרשתות חברתיות משתלטות על החיים שלנו וכל הזמן אנחנו רואים אלבומי תמונות של חברים עם אהבה. התזכורת היומיומית הזו מגדילה את הבדידות שרבים חווים. בעיקר בגלל התחושה המשותפת הזו, זו יכולה להיות תקופה מתאימה לצאת ולחפש בת זוג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI