דף הבית בידור ופנאי תחביבים שאלות ותשובות על תומך ספרים
שאלות ותשובות על תומך ספרים
צילה עמיהוד 20/12/10 |  צפיות: 3225

מהו בעצם תומך ספרים? תומך ספרים הוא פטנט מהפכני וחדש בארץ .מטרתו של תומך ספרים היא הקלה על פעילות הקריאה ועל העומס המופעל על הגוף בזמן קריאה ממושכת.

כיצד מתפקד תומך ספרים? יש לקחת את הספר הרצוי ולהציבו על מוט התמיכה השומר על יציבותו. במקביל מוצמד תפס קטן בין כפולת העמודים הנקראת  ברגע הנתון, זאת על מנת למנוע את 'בריחת' הדף. הספר מוצמד לכף ידנו על ידי הידוק רצועה בגב המכשיר כך שהמאמץ הכרוך בקריאה מצטמצם משמעותית.  תודות למנח החדש של הספר נמנע לחץ מצטבר בצוואר, בידיים ובגב עקב מנח לא נכון של הגוף שמגרה תסמינים כמו כאבים וחוסר נוחות פיזית כללית.

מי יכול להיעזר בתומך ספרים? תומך ספרים יכול לשמש כל אדם שהוא- בין אם ילד, מבוגר או קשיש ובלבד שזה קורא ספרים על בסיס קבוע. תומך ספרים מיועד לכל אדם החש חוסר נוחות בזמן קריאה במצבים מסויימים, לרבות שכיבה במיטה,  במקביל לפעילות אחרת ובאוטובוס. תומך הספרים מטרתו לעודד יציבה נכונה ולאפשר למשתמש בו אחיזה קלה יותר בספר המאפשרת קריאה נינוחה לאורך זמן. מטרתו היא בסופו של דבר איפשור חווית קריאה משופרת, ולאור התגובות המפרגנות נראה שהוא מצליח במשימה זו.

האם תומך ספרים נוח לשימוש? כן. השימוש בתומך ספרים (או מחזיק ספר)כולל כמה צעדים פשוטים בתחילת הקריאה של ספר מסויים. לפני הקריאה יש צורך בשיחרור המיתר - מעיין חוט אנכי- המחובר אל תומך הספרים. זאת  על ידי שימוש בכפתור המסתובב . לאחר מכן צריך להתאים את המכשיר לגובה הספר על ידי משיכה בחלקו העליון , המתכוונן, של המכשיר. בשלב זה מניחים את הספר בתוך המכשיר ושמים בערך במרכזו את המיתר. לאחר הידוק המיתר הספר אחוז במכשיר ומכאן כל שנותר הוא לדפדף בין העמודים וכשהגעתם לעמוד בו אתם נמצאים ובחרתם לסמנו ניתן להיעזר בתפס עילי נשלף המשמש כסימנייה בשעת הצורך.

כמה עולה תומך ספרים? מחירו של תומך ספר באתר הוא שבעים שקלים בלבד. זאת ללא תוספת משלוח של תשעה עשר שקלים. כמובן שניתן לרכוש כמה תומכי ספרים במקביל ובכך להוזיל את התשלום הכללי.

כמה גדול הוא תומך הספרים והאם ניתן להתנייד איתו? תומך הספרים הוא קומפקטי בגודלו ונכנס לכל תיק או שקית .הוא ניתן להתאמה- הארכה של המכשיר או הצבתו על כן- על ידי אביזרי עזר הנשלפים מתוכו. על ידי כך נשמר גודלו המקורי המאפשר לשאתו בנוחות ממקום למקום.

אילו אפשרויות בחירה קיימות בשעת רכישת תומך ספרים? המכשיר עצמו מתפקד בצורה אחידה. הבחירה היא בין שלושת הצבעים בהם הוא קיים: ירוק, אדום, או לבן כשבשעת הזמנת המכשיר יש לציין את הצבע המבוקש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 צילה עמיהוד


 


מאמרים נוספים מאת צילה עמיהוד
 
איך לבחור מחזיקי ספרים
20/12/10 | תחביבים
בימינו נוחות הפכה להיות פרקטית יותר ויותר. כמעט לכל בעיה, מצוקה, מכשול – יש פיתרון. מחזיקי ספרים הם הפיתרון עבור אנשים הקוראים רבות וסובלים בשל כך מבעיות של כאבי גב ושרירי הצוואר. מחזיקי ספרים כבר הפכו זה מכבר לפתרון יצירתי ויעיל למנוע את הכאבים הללו וגם לאפשר נוחות קריאה מרבית.

מחזיק ספרים
20/12/10 | תחביבים
קריאת ספר היא פעילות מרגיעה, מהנה, השואבת אותנו לעולמות אחרים ומרחיקה אותנו מהמציאות היומיומית. רבים מאיתנו מרגישים כי הקריאה לא רק מפתחת את הדמיון ועולמנו הפנימי כי אם מקנה לנו ראייה רחבה יותר של המציאות ונותנת לנו פרספקטיבה חדשה על החיים ובכך מהווה תרפיה מסוימת. דווקא מסיבות אלו צורם חוסר הנוחות שבאחיזת ספר הגורם לנו להשתמש בשתי ידינו ולהחזיק את העמוד בצורה מסויימת על מנת שלא 'יברח'.

מחזיק ספר – לבעלי מגבלה רפואית
20/12/10 | תחביבים
יש לי חברה יקרה מפז. בחורה מדהימה בעלת שמחת חיים בלתי רגילה. אותה חברה סובלת מנכות עקב תאונת דרכים שעברה. לאחר שיקום ארוך כיום היא מצליחה לתפקד באופן נורמטיבי, אך עדיין מתקשה במטלות פשוטות כמו קריאת ספרים. על מנת להקל עליה קניתי לה ליום הולדתה מחזיק ספר. היא לא מפסיקה להודות לי על המתנה הזו וטוענת כי מחזיק ספר הוא מוצר ששיפר את איכות חייה ואת יכולותיה, במיוחד לאור העובדה כי היא אוהבת מאד לקרוא.

איך בוחרים תומך ספרים? מדריך מקוצר
20/12/10 | תחביבים
נמאס לכם להתעייף בזמן פעילות הפנאי שלכם? רוצים לקרוא ספר בנחת מבלי להרגיש את הגוף שלכם כואב ואת הריכוז מתפוגג? החלטתם לנקוט בצעד שיקל עליכם ולרכוש תומך ספרים? נהדר. אבל מהם הצרכים שלכם בעצם? ואיזה תומך ספרים תבחרו לרכוש לפיהם? במאמר זה נעזור לכם לאתר את המתקן שיתאים לכם ויענה על דרישותיכם.

שאלות ותשובות על תומך ספרים
20/12/10 | תחביבים
מהו בעצם תומך ספרים? תומך ספרים הוא פטנט מהפכני וחדש בארץ .מטרתו של תומך ספרים היא הקלה על פעילות הקריאה ועל העומס המופעל על הגוף בזמן קריאה ממושכת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI