דף הבית עסקים שיווק ופרסום שירות הדפסה על קנבס
שירות הדפסה על קנבס
natali.d 04/01/11 |  צפיות: 4572

הרבה בתי דפוס מציעים שירות של הדפסה על קנבס והופכים את התמונות היקרות לליבכם ליצירת אומנות יקרה מפז. השאלה היא באיכות ובטיב הביצוע של ההדפסה ושל הקנבס עצמו. הדפסת תמונות על קנבס חייבת להתבצע על קנבס איכותי הנמדד לפי החומר (הכותנה) ועוביו, עמידותו והציפוי המיוחד ששמים עליו, זאת על מנת לשמור על התמונה.

בית דפוס מקצועי יידע גם איך למתוח את התמונה המודפסת על מסגרת העץ (גם במקרה זה, העץ חייב להיות עמיד ואיכותי) וכמו כן להדפיס תמונה אחת על מגוון גדלים של קנבסים. צריך פשוט לצלם את התמונה, לגשת לבית הדפוס החביב עליכם, ולקבל את התוצר המוגמר.

בית דפוס בעל מוניטין יידע איך להפוך את התמונה שלכם ליצירת אומנות איכותית המודפסת על קנבס של 100% כותנה עם צבעים שלא ידהו עם הזמן. התמונה יכולה לשמש אתכם בתור מתנה מקורית ומפתיעה שאפשר לתלות בבית ובמשרד לדורות.

בית דפוס שמספק שירות של הדפסה על קנבס משתמש במדפסת בעלת 8 מחסניות דיו ההופכת כל תמונה לברורה וחדה במיוחד. בנוסף, הציפוי של הקנבס חייב אף הוא להיות איכותי במיוחד על מנת לשמר את האיכות של הדפסת התמונה גם הודות לתכונות הציפוי שמונעות גם שריטות וכתמים בטווח הארוך. ההדפסה אף שומרת על התמונה מקרני השמש ומונעת מהצבעים לדהות.

בנוסף, בתי דפוס מציעים כמובן שירותי סריקה חינמיים של התמונות בפורמטים נוחים להדפסה בצבע. גדלי הקנבס נעים בין משטחי קנבס של 30X30 סנטימטר ועד משטחים של153X102 סנטימטרים, בהתאם כמובן לטיב התמונה ודרישת הלקוח. מרבית בתי הדפוס נותנים ללקוח ייעוץ חינם לגבי התאמת גודל ההדפסה לתמונה.

בתי דפוס רבים גם מציעים אפקטים מיוחדים שנעשים על התמונה עצמה לפני השליחה להדפסה. כמו למשל אפשר להפוך את התמונה לשחור לבן, או בגווני ספיה (אפור צהבהב) או ליצור קולאז' מעניין.

לסיכום, הדפסה על קנבס הינה שירות מאד מבורך לכל אילו הרוצים בזיכרון שיישאר עימם לשנים, מומלץ מאד רק לבדוק את המקצועיות של הבית הדפוס בתחום זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 natali.d


 


מאמרים נוספים מאת natali.d
 
הובלות בשרון
19/01/11 | מעבר דירה
אם כרגע אתם מצויים בתהליך מעבר הדירה, מתגוררים באזור השרון ומחפשים חברת הובלות בשרון, תוכלו למצוא כמה עצות מועילות שיסיעו לכם במעבר המהיר שנכפה עליכם.

שירות הדפסה על קנבס
הרבה בתי דפוס מציעים שירות של הדפסת תמונות על קנבס, אתם מוזמנים לקרוא על כך ובמיוחד על מה צריך לשים דגש.

גידול ירקות או לא להיות
06/12/10 | חקלאות
לעבור לתחום של גידול ירקות ולזנוח את העבודה של הייטקיסט? עם המחירים המופקעים שדורשים היום על פירות וירקות זו מתחליה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI