דף הבית בידור ופנאי צילום צלמי אירועים להשכרה
צלמי אירועים להשכרה
nataly28 23/03/11 |  צפיות: 2647

האם המצלמה שלכם מספיקה לכם?

לא אחת יש לנו צורך בצלמים מקצועיים, לאירועים מיוחדים, עבור העבודה, לתחביבים או בתור שירות שאסור לוותר עליו. ממש לא משנה לנו אם בתמונה או סרטון, אנחנו אוהבים לצלם ולהצטלם. מעוניינים למצוא צילום סטודיו? צילום תכשיטים נשמע כמו משהו מעניין?

מתי אנו נעזרים בשירותי צילום?

צלמי אירועים –
שרות זה, שמקל עלינו להיזכר בימים הכי משמעותיים בחיינו באופן מדויק. התחתנתם? עורכים מסיבה גדולה? בעולם המודרני איננו יכולים להמנע מצוות צילום שמלווה אתכם ומתעד כל רגע מהערב שלכם. אחר כך רק שימו את הסרט ותיזכרו מחדש בכל הרגעים היפים.

צילום סטודיו אמנותי – לעתים אנו משלמים עבור צילום סטודיו בכדי לתעד מקרה או תקופה מיוחדים: צילומים של בני המשפחה עם ערך סנטימנטלי, צילום של הילדים כי לא תמיד אנו מרגישים כמה שהזמן עובר מהר, צילום הריון למזכרת מהתקופה הזו בחייה של האם והמשפחה, צילומי עירום אמנותיים- כל אלה מציעים דבר שנשאר לנצח.

שירותי צילום לעסק – זקוקים לשלט לעסק? מדפיסים קטלוג לקידום מכירות? מעוניינים לבנות אתר אינטרנט שווה לקידום העסק? צילום מקצועי יתרום לכל המטרות הללו. אתם הייתם רוכשים משהו לפני שתראו אותו בעצמכם? במצבים אלה תמונה באמת שווה אלף מילים, יספרו לכם כל אנשי השיווק המנוסים – אתרי אינטרנט עם גלריה, קטלוגים מצולמים ומודעות פרסומת מוכרים יותר מפרסומים שמכילים בעיקר מלל.

שרותים נלווים – עוד ניתן לכלול תחומי שירות כגון עריכת וידאו ממוחשבת, הכנת מצגות, קמפיינים, גרפיקה, הדפסה, צילום ועריכת סרטי תדמית, עריכה וכריכה של אלבומים דיגיטליים ורבים אחרים.

מה איתכם? מה אתם צריכים? רוצים לשמוע עוד על צילום מוצרים? אפשר למצוא את כל האינפורמציה, הטיפים וההצעות המשתלמות בלי שום בעיה באתר http://www.photoptic.co.il/. זה מצטלם מצוין!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI