דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר קורס מדריכי ספינינג - הכשרת מדריכי ספורט
קורס מדריכי ספינינג - הכשרת מדריכי ספורט
אסי שרון 24/03/11 |  צפיות: 3365
קורס מדריכי ספינינג

(Indoor Cycling) ספינינג הוא ענף ספורט אירובי אשר נועד לאפשר למתאמנים את כל היתרונות הקיימים ברכיבה על אופניים בתוך מתחם סגור.מאז שג'וני גולדנברג רוכב אופניים יהודי מקליפורניה המציא לראשונה את הספינינג בשנות השמונים,הוא הספיק להתפשט לכל רחבי העולם ולהפוך ללהיט בקרב חובבי הספורט וההרזיה.האימון בספינינג הוא קבוצתי והוא נעשה בליווי מוסיקה קצבית,המדריך מעודד את המשתתפים להשקיע ולעלות לרמות קושי גבוהות יותר ובכך לשרוף כמה שיותר קלוריות.

במהלך קורס מדריכי ספינינג ילמדו הנושאים הבאים:

הכרת מבנה האופניים

לימוד טכניקות אימונים

בניית מערכי שיעור

התאמת מוסיקה

בקורס מדריכי ספינינג ילמד המדריך כיצד לבנות מערך שיעור אירובי נכון אשר מקדם את המתאמנים ומעלה את רמתם הפיזית מצד אחד,ומצד שני מתאים לרמת הכושר הגופני הנוכחי שלהם ומקדם אותם בצורה הדרגתית,על מנת למנוע סכנות וכאבים העלולים לנבוע מאימון מופרז ללא הכנה מספקת.

קורס מדריכי ספינינג של האקדמיה לספורט  מועבר על ידי שמעון בכר שהוא המדריך היחידי בארץ המוסמך על ידי ענק הספורט העולמי חברת נאוטילוס,חברה אשר משלבת ניסיון של למעלה ממאה שנה בבנית אופניים עם ידע מקצועי רב בנואי רפואת הספורט ובניית כושר גופני

מדריכי אופניים

רכיבת אופניים היא דרך יעילה לשלב נוחות חסכון והנאה עם פעילות גופנית.אולם מתברר שעל מנת להיות רוכב טוב לא מספיק לדעת לדווש בלי ליפול. בקורס מדריכי אופניים של האקדמיה לספורט יינתנו לכם כלים אשר יכניסו אתכם לעולם חדש ונפלא,עולם האופניים, ישפרו את חווית הרכיבה שלכם ללא הכר ויאפשרו לכם להשתלב בענפי הרכיבה השונים במבחר רמות מחובבים ועד לתחרותיים. במהלך קורס מדריכי אופניים ילמדו נושאים רבים ומגוונים בניהם, הכרת הצדדים הגופניים של רכיבה באופניים( רמות הדופק השונות,כיצד לא להסתכן באימון מופרז), תכנון תקופתי לפי מטרות, אימון ילדים ונוער,וניסיון בשטח של הובלת קבוצות וטיולים.כמו כן יינתן דגש על מיומנויות ספציפיות יותר כגון- רכיבת שטח,רכיבה באזור הררי,רכיבת כביש, טראק, דאון היל,וכדומה.בניית מערך שיעור נכון, סדנה למנהיגות, תזונה לרוכבים,חוקי הענף והשיפוט, פציעות רכיבה ועוד.

בנוסף, יתקיימו מס' ימי שטח מעשיים

בסיומו של קורס מדריכי אופניים של האקדמיה למדעי הספורט תינתן תעודת מדריך אופניים מוסמך, אשר מוכרת על ידי מנהל הספורט- משרד החינוך.

בית הספר למקצועות הספורט

אנחנו בביה"ס למקצועות הספורט מאמינים שבכדי להיות מדריך כושר טוב צריך ללמוד בצורה אחרת מהמקובל בשוק,ועל פי תפישה זו הקמנו את ביה"ס למקצועות הספורט - מוסד להכשרת מאמנים בכל תחומי מקצועות הספורט השונים והכושר הגופני. אנחנו מאמינים שמדריך ספורט טוב צריך להיות בעל רקע כללי ומקיף  בכל מקצועות הספורט ובתחומים רבים, כגון עבודה עם קהל, מנהיגות והיבטים מקצועיים ופסיכולוגיים של הדרכה ספורטיבית.

- יורם להב, אילן אולמן, ניסים זוארץ, שמעון בכר גבי מיכאלי, ועוד

הקורסים מועברים מתוך הקפדה על תכנים עדכניים ומתקדמים, כיתות קטנות, מתקני לימוד נוחים והכנת הבוגרים לשוק העבודה בתחום הנלמד. הקורסים מתקיימים בת"א, במודיעין ובצפון

בסיום של כל קורס, ניתנת תעודת מדריך בפיקוח ובאישור מנהל הספורט - משרד החינוך.

וכן ניתן סיוע במציאת עבודה לבוגרים, תוך שיתוף פעולה עם מעסיקים בתחום כגון הולמס פלייס, סטודיו סי,הסוכנות היהודית ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI