דף הבית עסקים מיתוג עיצוב כרטיס ביקור - כל הכללים
עיצוב כרטיס ביקור - כל הכללים
רווה אסיג 09/05/11 |  צפיות: 3457

עיצוב גרפי – עיצוב כרטיס ביקור / רווה אסיג מעצב גרפי

לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.

המרכיבים העיקריים לעיצוב גרפי נכון לכרטיס ביקור איכותי ונכון לך ולבית העסק שלך:

הפורמט –גודל הכרטיס והאוריינטציה שלו (כרטיס עומד או שוכב) גודלו של כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 5X9 ס"מ, אך לא פעם אנו נתקלים בכרטיסי ביקור קצת יוצאי דופן מבחינת הפורמט. ישנים כרטיסים צרים ויש מתקפלים, יש גדולים או קטנים מהגודל הסטנדרטי. לרוב, כרטיסים אלה אומנם "מיוחדים" מבחינת הפורמט אך מאוד לא נוחים ובסיכומו לא משרתים את המטרה בשל בעיה זו. הבעיה העיקרית היא בהכנסת הכרטיס לארנק (גדול מידי או קטן מידי נעלם), כך גם בארנקים המיועדים רק לכרטיסי הביקור.

הגופן - בחירת הגופנים המתאים (סוגי כתב) בחירת הגופן הנכון לכרטיס הביקור הוא משמעותי. הגופן חייב להיות קריא מאוד, רצוי שהגופן יהיה מתוך רשימת הגופנים שנבחרו כחלק מהעיצוב הגרפי והשפה הגרפית עבור החברה.

עיצוב גרפי – העיצוב הכללי של הכרטיס (שפה גרפית)

העיצוב הגרפי הוא מרכיב חשוב של כרטיס הביקור. העיצוב חייב להיות ייחודי ומקורי ולייצג את אופי העסק בצבעוניות ובשפה הגרפית והאוירה הכללית של הכרטיס. שילוב של לוגו החברה ואלמנטים גרפיים הבאים מתוך עולם התוכן של החברה, יחזקו ויעצימו את הכרטיס וידגישו את ערכי העסק.

הדפסה ואפקטים – הפקת הכרטיס גם לדפוס תפקיד משמעותי בהפקת כרטיס ביקור איכותי וראוי. הקפדה על הדפסה על נייר של לפחות 250 גרם הינו הכרחי ליצירת כרטיס מכובד ועמיד לאורך זמן. ישנן אפשרויות רבות לייחודיות ואפקטים לשמירה על הכרטיס, לרוב בעלויות נוספות. האפשרויות הן תבליט - הבלטה של חלק מהכרטיס (לוגו, שם העסק, אלמנטים), שטאנץ' (חיתוך ייחודי לצורת הכרטיס הכללית או חיתוך מתוך הכרטיס של אלמנט) לכה סלקטיבית – הבלטת חלקים מהכרטיס ע"י שכבה מיוחדת של לכה על החלקים שרוצים להבליט, למינציה מט / מבריק – הלמינציה היא שכבת הגנה שקופה שתגן על הכרטיס מפני רטיבות ותעניק לכרטיס אורך חיים ארוך ומכובד יותר.

סוגי ההדפסות הקיימות הן הדפסת אופסט – שהיא איכותית ומדוייקת והדפסה דיגיטאלית – גם היא בעלת איכויות אך בהדפסה דיגיטאלית, קשה לשלוט על הצבעוניות המדוייקת וצריך לקחת את הנקודה הזאת בחשבון אם הצבעים המדוייקים הכרחיים. הדפסה דיגיטאלית זולה יותר לרוב וניתן להדפיס בה גם כמויות קטנות אך עלולה לגרוע לפעמים בעיצוב הגרפי.

לסיכום כרטיס הביקור שלך הינו אחד הכלים הראשונים, הבסיסיים והמחייבים ביותר עבורך ועבור בית העסק שלך. הקפידו כבר בשלב הראשון ליצור את הכרטיס הנכון, שישדר ויעביר את הערכים שאתם רוצים להעביר. זכרו שאין שני לרושם ראשוני ותנו תשומת לב רבה לכרטיס הביקור שלכם.

לדוגמאות לכרטיסי ביקור איכותיים וייחודיים הכנס/י ל http://www.ravestudio.co.il/home.yecms/index


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רווה אסיג


 


מאמרים נוספים מאת רווה אסיג
 
תדמית ועיצוב גרפי - איך מתחילים?
עיצוב גרפי ובניית תדמית הם נגזרת הנובעת מהצורך להעביר מסר / אוסף של תכונות

הקשורים למוצר ומגוון התכונות הקשורות אליו.


אפקט ה WOW
איך גורמים לאדם להתאהב ברגע? איך גורמים לו להחסיר פעימה ולהבין שזה זה הדבר?... מהו לעזאזל אפקט ה-WOW?...

עיצוב כרטיס ביקור - כל הכללים
09/05/11 | מיתוג
לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.

יסודות בעיצוב גרפי
עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI