דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל
ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל
אריק משה 06/06/11 |  צפיות: 3359

אין על טיול תרמילאים בחו"ל, שינוי האווירה התהומי, החופש הנצחי וההרגשה כי הכל אפשרי. לא משנה באיזה גיל טיול תרמילאים הוא חוויה צרופת אושר שתלווה אתכם לכל החיים. אז לאחר שהחלטתם על היעד ורכשתם את כרטיס הטיסה נותר לכם רק דבר אחד אחרון בשביל להפוך את טיול התרמילאים למושלם ובטוח, כן לא טעיתם הכוונה היא לביטוח נסיעות המותאם לטיולי ארוכים ולכן לעוסקים בספורט אתגרי, וחשוב להדגיש מדובר בחו"ל כי ברגע שחוצים את גבולות המדינה אפילו אם מדובר בטיול בפטרה או בסיני אינכם באחריות המדינה וכל הוצאות הטיפול הרפואי מושתים עליכם בלעדית.

ומדוע ביטוח תרמילאים מכסה גם ספורט אתגרי משום שרבים מהמטיילים נוטים במהלך הטיול לקחת חלק במה שמוגדר כספורט אתגרי בין אם מדובר בסקי, רפטינג בנהרות גועשים, צניחה חופשית ממטוס, טרקים וטיפוסי הרים, קפיצות בנג'י מוטרפות מגשרים ועוד, דעו לכם כי גם שימוש באופנוע ים או כל ספורט ימי נחשב כספורט אתגרי ולכן חשוב לוודא שהנכם מבוטחים בביטוח המורחב המכסה פעילות זו.

ביטוח נסיעות המותאם לטיולי תרמילאים הוא לרוב הביטוח המקיף והרחב ביותר הקיים בשוק, אך זכרו תמיד לקרוא בעיון את פוליסת הביטוח המצורפת לרכישת הביטוח בכדי לוודא שהיא כוללת את כל הכיסויים הרלוונטיים לכם ולאופי טיולכם. ביטוח נסיעות מורחב לתרמילאים כולל לרוב החזר הוצאות רפואיות במקרה של רכישת תרופות עד לגובה מסוים, טיפולי שיניים דחופים, החזר הוצאות אשפוז עקב תאונה והמשך אשפוז בישראל במקרה הצורך, החזר עבור טיפול בארץ ע"י פסיכולוגים או רופאים מומחים, כיסוי עקב פעילות בספורט אתגרי ועוד.

בנוסף ביטוח נסיעות של תרמילאים כולל העברה רפואית במטוס או יבשתית ממקום האירוע ועד לבית החולים הקרוב ובמקרה הצורך אף הטסה דחופה לישראל להמשך טיפול בארץ. הכל כמובן באישור רופא מומחה. הטסת קרוב משפחה לחו"ל במקרה הצורך. חס וחלילה הטסת גופה או נכות קבועה. ביטול טיסה במקרה של אשפוז, מוות במשפחה או תאונה. וכמובן ביטוח עבור המטען מפני אובדן או גניבה וזאת על לגובה מסוים בהתאם לקבוע בפוליסת הביטוח, אם נגנב לכם המצלמה או התיק וכדומה עליכם להציג את הקבלה המקורית של הציוד לאחר שתשובו לארץ ותקבלו החזר מקסימאלי כאמור עד להגבלה הקבועה בפוליסה.

ביטוח נסיעות המותאם לתרמילאים כולל גם איתור והצלה, הוצאת משלחת חיפוש לאיתורכם במקרה וחס ולשום אבדו עקבותיכם ולא יצרתם קשר עם הבית מזה זמן רב. וחילוץ אם אתם לדוגמא תקועים בסופת שלגים והדרך היחידה שתמשיכו בדרככם היא חילוץ על ידי מסוק וכו'. בטרם רכישת הפוליסה עליכם לבדוק מהו פרק הזמן שחברת הביטוח דורשים ליידעם טרם הוצאת משלחת חילוץ, ישנם חברות שדורשות חודש ימים ואחרות שבוע בלבד, בכל מקרה יש להקפיד לשמור על קשר עם בני המשפחה בישראל כל מספר ימים למען ביטחונכם והשקט הנפשי של המשפחה בבית.

cיטוח נסיעות לתרמילאים מיועד בדרך כלל לתקופות העולות על 55 יום ועד שנתיים. הפרמיה היומית נקבעת בהתאם לגיל הנוסע וכמובן שצריך להתאים את הפוליסה לאופי הטיול. לא כל מי שעושה טיול תרמילאים ייעשה ספורט חורף או יעסוק בספורט אתגרי, אך לרוב כדאי מבחינה כלכלית כבר לעשות ביטוח כולל לראש שקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריק משה


 


מאמרים נוספים מאת אריק משה
 
ביטוח משכנתא, לא רק כי חובה
אם חשבתם כי בכך שרכשתם דירה ולקחתם משכנתא מהבנק נגמרים כל הוצאותיכם כדאי שתחשבו בשנית. הבנקים למשכנתאות מחייבים את נוטלי המשכנתא לרכוש בנוסף ביטוח משכנתא. משכנתא היא הלוואה מיוחדת המיועדת באופן בלעדי לרכישת נכס.

ביטוח נסיעות, חובה לכל חופשה
בטח שמעתם את זה כבר מאות פעמים אבל ביטוח נסיעות הינו מוצר חובה לכל נוסע לחו"ל באשר הוא, זאת ללא קשר למצב בריאותו, יעדו או אופי הטיול. נכון שיעדים אקזוטיים ומדינות עולם שלישי מצריכות כיסוי שונה ומותאם מאשר שהייה רגועה על חוף ים ביוון אולם לעולם לא תדעו מתי תזדקקו לפתע לביטוח נסיעות וכדאי שתהיו תמיד מבוטחים ומכוסים בוודאי נוכח העלות המזערית והסיכון הרב.

ביטוח חובה לרכב בהשוואה לביטוח מקיף לרכב
13/08/11 | ביטוח רכב
ביטוח רכב תופס חלק מרכזי מפעילותן של חברות הביטוח השונות ומדובר על תחום רחב שמכסה הן נזקים נפשיים ופיסיים והן נזקי רכוש. שוק הרכב כולל מספר סוגי ביטוח אך כרגע נתמקד בשניים מרכזיים בלבד - ביטוח חובה לרכב וביטוח מקיף.

ביטוח רכב - עלות, כיסוי ועוד
20/07/11 | ביטוח רכב
מידי שנה כל בית בישראל מחדש ביטוח רכב שהינו הביטוח הנפוץ בארץ. ביטוח רכב למעשה מורכב משלושה ביטוחים שונים היוצרים ביחד הגנה מושלמת: ביטוח חובה, צד ג' ומקיף, כאשר כל ביטוח מכסה תחום אחר.

השוואת תעריפי ביטוח רכב
18/07/11 | ביטוח רכב
עיקר עיסוקן של חברות הביטוח בישראל הינו בענף ביטוח רכב היות וברשות כל משפחה בישראל מכונית אחת לפחות. ביטוח רכב תופס מקום מרכזי בהוצאות השנתיות בכל בית בישראל ולכן חשוב בטרם רכישת ביטוח רכב לערוך השוואה בין חברות הביטוח ולבחור את המסלול המותאם ביותר עבורכם היות ובשוק קיימים לעיתים פערים אדירים בין חברות הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשה בטוחה ורגועה
היום הגדול קרב ובא, הטיול לו חיכיתם ממש מעבר לפינה, תכננתם את המסלול, המזוודה כבר ארוזה, כרטיס הטיסה בידכם, נשאר רק דבר אחרון בכדי להפוך את החופשה למושלמת ובטוחה - ביטוח נסיעות לחו"ל, כי עדיף להיות בטוח מאשר לחסוך.

ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישי
רגע לפני הטיסה לחו"ל, אם זה לטיול הגדול של החיים, לנופש קצר, למטרת עבודה או לימודים כדאי לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. אין חובה לכך אך הדבר מומלץ אם אתם לא רוצים למצוא עצמכם בבור כלכלי עצום.

ביטוח רכב חובה מול ביטוח רכב מקיף
15/06/11 | ביטוח רכב
בישראל נקבע בחוק מדינה כי אסור לבעל רכב מנועי לנהוג ללא ביטוח רכב, וכידוע לכם שוק ביטוח רכב כולל מגוון ביטוחים ונשאלת השאלה באיזה ביטוח רכב מדובר ומה ההבדל בין הביטוחים השונים.

ביטוח נסיעות לתרמילאים בחו"ל
אין על טיול תרמילאים בחו"ל, אז לאחר שהחלטתם על היעד ורכשתם את כרטיס הטיסה נותר לכם רק דבר אחד אחרון בשביל להפוך את טיול התרמילאים למושלם ובטוח, כן לא טעיתם הכוונה היא לביטוח נסיעות המותאם לטיולי ארוכים

סוגי ביטוחי רכב
24/05/11 | ביטוח רכב
מזל טוב קניתם רכב חדש אך כעת עליכם לבוא ולדאוג לבטחו וכדאי לכם לשים לב לעניין היות וענף ביטוח רכב כולל בחובו מספר ביטוחים שונים: חובה, צד ג' וביטוח מקיף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI