דף הבית בידור ופנאי שירה שירים להורדה
שירים להורדה
yont1 11/06/11 |  צפיות: 5424

שירים להורדה - הקדמה
חובבי המוזיקה הישראלים נוהגים לשמוע מגוון רחב של סוגי מוזיקה החל ממוזיקה ישראלית ועד למוזיקתההיפ-הופ. מגוון המוזיקה האהודה בישראל הוא רחב ולעיתים אדם אוהב סגנונות מוזיקה רבים.  הצורך התמידי להישאר מעודכן ולשמוע את המוזיקה האהובה בכל מקום אליו נלך הביא לפיתוח של טלפונים סלולריים היכולים לאחסן בתוכם קבצי מוזיקה לשמיעה בכל רגע נתון. לאח מכן פותחו נגני הMp3 למיניהם המאפשרים שמיעת מוזיקה בכל מקום ורגע נתון ממכשיר קטן בגודלו וגדול בנפח האחסון שבו.

הורדת שירים
לאחר פיתוח של מדיות לשמיעת מוזיקה החלו חובבים רבים לקנות דיסקים של אמנים שונים, או אוסף של ז'אנר מסוים ועוד. אך העברת השירים האהובים לנגני המדיה שלנו מעט מסורבלת ואף קשה מאוד למי שאינו מיומן. לכן פותחה שיטה מהפכנית- שירים להורדה. אתרי שירים להורדה מאפשרים הורדת מוזיקה וקבצי מדיה שונים בלחיצת כפתור פשוטה ובכך חוסכת מאיתנו שמיעה או קנייה של דיסקים שלמים כשהצורך הוא בשיר אחד בלבד.

רשימות השמעה על פי בחירה
אתרים רבים מציעים שירים להורדה אך ניתן להבחין באפשרות נוחה ונגישה בה בוחר המשתמש כמות שירים על פי ז'אנר, סוג, אמן, מלחין ועוד מגוון רחב של אפשרויות חיפוש מתקדמות. את רשימת ההשמעה מורידים בלחיצת כפתור למחשב האישי ומשם מעבירים לנגני המדיה השונים. שירים להורדה מאפשרים שימוש בקובץ על פי בחירה כך שבקלות ניתן להעביר את הקבצים לנגנים השונים לרבות פלאפונים, mp3 , אייפון ועוד מגוון רחב.

שירים להורדה מהווים קדמה טכנולוגית של ממש. הנוחות שבהורדת שיר אחד בלבד מונעת מאיתנו קנייה של דיסקים שלמים בכדי לשמוע שיר אחד או שתיים שאנו מעדיפים מתוך כלל הדיסק. בכך תוכל ליצור את רשימת השמע האהובה ביותר עליך מתוך דיסקים רבים, אמנים שונים ועוד. השג עוד היום שירים להורדה על פי בחירתך ואהבתך ותהנה ממוזיקה אהובה בכל מקום ובכל זמן שרק תרצה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yont1


 


מאמרים נוספים מאת yont1
 
התקרחות
בעיה נפוצה מאוד בעולם כולו הינה התקרחות ונשירת שיער בעיקר אצל גברים, כאשר מן הנתונים עולה כי ככל שעולים עם הגיל אחוז הסובלים מנשירת שיער בדרך לקרחות תופס אחוז גבוה יותר ויותר מהאוכלוסייה. מדענים מכל קצוות העולם החלו במרוץ למציאת תרופה או טיפול לבעיית התקרחות הגברית שכן היא מדירה שינה מעיניהם של מאות מיליוני בני אדם מכל העולם.

רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
13/06/11 | קולנוע
בסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה - רובוטריקים 3 לצפייה ישירה ממשיכים הרובוטריקים והשקרניקים בקרבות בינם כשאף צד אינו מצליח להערים על הצד השני וישנו איזון כוחות בין הצדדים.

שירים להורדה
11/06/11 | שירה
שירים להורדה מאפשרים מוזיקה מוזיקה וקבצי מדיה שונים בלחיצת כפתור פשוטה ובכך חוסכת מאיתנו שמיעה או קנייה של דיסקים שלמים כשהצורך הוא בשיר אחד בלבד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI