דף הבית ביטוח ביטוח כללי ביטוח נסיעות- אין טיסה בלי פוליסה
ביטוח נסיעות- אין טיסה בלי פוליסה
אופק 13/06/11 |  צפיות: 2768

המטרה הראשונה בכל טיול ובכל מסע היא הנאה. רובנו ככולנו לא רואים בטיסה לחו"ל או בנופש בארץ כנטל ומעמסה, אך כל ההתארגנות אליהם וההכנות המוקדמות יכולים להוות בהחלט עול מעצבן ומעיק, אשר לעיתים גם ייגרר לדיוטי פרי ולמהלך הטיול כולו, וחבל.

כמו בכל דבר בחיים, גם בכל הקשור להתכוננות והכנות מראש לטיולים יש יתרון לניסיון נרכש ומצטבר. טיילן ותיירן מנוסים יידעו מראש כל נקודה וכל פרט במסלול, ויתארגנו על פיהם, בעוד שהמוצ'ילר הצעיר ירד מהריקשה במומביי ולא ימצא את ידיו ואת רגליו. בעוד שהמנוסים יידעו אילו חיסונים ואילו הכנות רפואיות נדרשות למסע ספציפי באפריקה, הרי שמטיילים לא מנוסים יבזבזו זמן ארוך בחיפוש אחר ביטוח נסיעות מתאים ומה הדרישות התברואתיות הנחוצות.

הרבה מהעצבים והריצות הללו יהפכו, במרוצת הזמן והשנים, לחלק מההווי והפולקלור שאותם תעבירו לבאים בתור. אותה סוכנת חמודה שהציעה לכם ביטוח נסיעות המתאים למסע קולינארי ביפן כאשר דיברתם איתה על טרקים אתגריים בדרום אמריקה, אותו איש מכירות ממולח בחנות הנסיעות שהצליח כמעט לרושש אתכם בעשרות תכשירים וציוד שלא הייתם צריכים וכמובן הכנת המסלול המדוקדקת, כולל נקודות ציון וקואורדינאטות של בתי הארחה, בית חב"ד וטרקים שהתבררה כנכונה לתקופה שלפני הצונאמי. תקופת ההכנה לטיול, על כל הלחץ וההתרגשות, היא חלק מהמסע, חלק מההרפתקה, ואם תתייחסו אליה ככזו, גם ההנאה ממנה תגדל. זוהי, ככל הנראה, הפעם הראשונה והאחרונה שבהם אתם אחראים לחלוטין על חייכם ועל הדרך שתעברו, והכנת המסע יכולה להוות מכשיר חיוני מאוד להבנת האופי שלכם, השגת היעדים והגשמת המטרות באופן אופטימאלי, כהכנה לחיים האמיתיים שלאחר הטיול.

אז, עכשיו, אחרי שירד הלחץ והובן כי מטרת הכנת הטיול היא למקסם את החוויה, הכיף וההנאה כבר מעת התכנון, עליכם לזכור כי בעוד שלשכוח כילה נגד חרקים בטיול ליערות בברזיל זה דבר שניתן לעמוד בו, בכאבים וחוסר נעימות אמנם, הרי שרכישת ביטוח נסיעות מתאים הוא החלק היחיד שבו הרצינות היא הכרחית ושבו אסור להקל ראש. ביטוח נסיעות הוא ביטוח שמשלב ביטוח רפואי וביטוח רכוש, והוא בעצם ביטוח החיים שלנו בכל מצב ובכל תרחיש. הדבר נכון בעיקר, כפי שאמרנו, למטיילים בתחילת הדרך, אשר לא צברו מספיק ניסיון והכרות עם האספקטים השונים בכל סוג טיול, ולכן התייעצות והיוועצות עם כאלו שהיו שם, עם צוות רפואי ועם מומחים שונים לטיולים הדומים לתכנון שלכם, הם מהותיים ומשמעותיים להשגת ביטוח נסיעות אפקטיבי, נכון ומשתלם.

בסופו של דבר, אם נחזור לראשית המאמר, הטיול הוא הנאה אחת ארוכה וצרופה. אפשר, מבלי להקל ראש בהכנות המקדימות, להפוך גם את חווית הכנת המסלולים, הציוד והביטוחים השונים, להנעה להנאה ולהבין כי הכנה אופטימאלית בארץ תאפשר שלווה, שקט נפשי ובטחון לאורך כל המסע, עד לחזרה הביתה, לחיים האמיתיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופק


 


מאמרים נוספים מאת אופק
 
ביטוח רכב: רכב חדש- ביטוח חדש?
19/06/11 | ביטוח רכב
החלום הכלכלי העיקרי של כל ישראלי בוגר הוא להחליף את האוטו פעם בשלוש שנים בממוצע, אם מוציאים מהמשוואה את קניית הדירה הפרטית, דבר שהופך לפנטזיה הרחוקה מלהתקיים. החיפושית פולקסווגן של שנות ה-70 הוחלפה בסובארו של שנות ה-80 ובמאזדה 3 של המאה ה-21, עם עדיפות לליסינג או לרכב חברה, והיכולת להחליף רכב ולהסתובב איתו כחתן ביום חופתו, מהווה סימן ואות להצלחה כלכלית ולאיתנות פיננסית.

ביטוח נסיעות- אין טיסה בלי פוליסה
המטרה הראשונה בכל טיול ובכל מסע היא הנאה. רובנו ככולנו לא רואים בטיסה לחו"ל או בנופש בארץ כנטל ומעמסה, אך כל ההתארגנות אליהם וההכנות המוקדמות יכולים להוות בהחלט עול מעצבן ומעיק, אשר לעיתים גם ייגרר לדיוטי פרי ולמהלך הטיול כולו, וחבל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI