דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב סוגי בתי דיור מוגן בכפר סבא
סוגי בתי דיור מוגן בכפר סבא
רוי 23/06/11 |  צפיות: 4010

כפר סבא היא אחת הערים הותיקות ביותר במדינת ישראל הצעירה. תחילת דרכה עוד בסוף המאה ה-19 בתור מושבה יהודית קטנה, בהמשך הפכה לכפר המיועד להיות משק עזר חקלאי, וזמן מועט לאחר קום המדינה התפתחה במהירות מסחררת לעיר גדולה ומפותחת שבה איכות חיים ברמה גבוהה. בתור עיר בת למעלה ממאה שנים היא מאכלסת אוכלוסייה עצומה של קשישים, וכך הפכה למעשה לעיר מרכזית באזור השרון שבה היצע רחב של דיור מוגן המתאים לאוכלוסיית המבוגרים המגוונת שבה. משפחות רבות המחפשות פתרונות דיור לבני המשפחה המבוגרים, בוחרות לשכן אותם בבית דיור מוגן בעיר כפר סבא.

מה חשוב לבדוק בבחירת בית הדיור המוגן המתאים?

לפני בחירת דיור מוגן כפר סבא חשוב לבדוק כמה קריטריונים עקרוניים. ראשית, בדקו את כשירות הצוות הרפואי במקום והתאמתו לצרכי הקשיש. ישנם קשישים הזקוקים לטיפול סיעודי צמוד, ומנגד ישנם קשישים החיים חיים פעילים לחלוטין, ואינם זקוקים לכל עזרה או תמיכה מעבר לצרכים ושירותים בסיסיים. עם זאת, כדאי לזכור שמצב הדיירים וצרכיהם משתנים עם השנים, והם לרוב יזדקקו להשגחה וטיפול גוברים. בדקו אם כך, אם האפשרות העתידית הזו כלולה בשירותים הניתנים על ידי בית הדיור המוגן, על מנת להימנע מהצורך להעביר את יקירכם למקום אחר, מתאים יותר, מה שעלול להוביל לעוגמת נפש בשבילו, ויסבך אתכם בחיפושים נוספים אחר מקום מתאים יותר.

חשוב לבדוק שישנו סעיף יציאה בחוזה שעליו אתם חותמים עם בית האבות, או לבקש הוספת סעיף כזה. ישנם מקרים שבהם היציאה מבית הדיור המוגן כרוכה בקנסות או בתשלומים נוספים שתהיו מחויבים אליהם בחוזה. היו ערים לאפשרויות הללו, וקראו היטב וביסודיות את החוזה, כולל האותיות הקטנות.

סוגי דיור מוגן כפר סבא:

לקביעת בית הדיור המוגן המתאים בדקו ראשית כל מהן הסיבות למעבר לדיור מוגן. לעיתים הסיבה היא פטירת אחד מבני הזוג, לפעמים הדרדרות רפואית ולפעמים צורך בשינוי. רק בהתאם לסיבות ונסיבות אלה ניתן לקבוע אם ללכת על מקום המספק בידור רב לתושביו, אם רמת הטיפול הרפואי בו מספקת, אם יש בו עניין לקשיש וכולי. חשוב שהילדים וההורים יקבלו החלטה לגבי מקום וסוג המגורים ביחד.

ישנם בתי דיור מוגן הכוללים מחלקות מיוחדות לתשושי נפש, לסיעודיים, או סוגים אחרים של מצבים רפואיים. בדקו את רמת הטיפול הרפואי במקום והתאמתו לדייר, ושהוא בעל רשיון הפעלה מהרשויות. בנוסף חשוב לבדוק נוכחות אחות רפואית 24 שעות ביממה, ביקורי רופא מידי יום, הסדר אמבולנסים להעברות לבית החולים במקרה הצורך, ומנוי לשירותי טיפול נמרץ וסיוע קרדיולוגי.

מידע נוסף במקורות הבאים:

כתבה בפורטל בתים

על ההיצע הרב של פתרונות דיור מוגן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוי

אין דבר מספק ומהנה כמו חיי מין בריאים וטובים. התשוקה, האהבה, היחסים האינטמיים שמסבים לנו רגעי אושר. בעיות אימפוטנציה, תפקוד מיני,  שפיכה מוקדמת, זיקפה חלשה או אפילו בעיות פוריות ומחלות מין - על כולם יש לדעת ולקבל את המידע המקיף ביותר, בכדי שנוכל לטפל בהם בצורה הטובה והיעילה ביותר.
האתר MenPlus נועד לספק לך בדיוק את את המידע החשוב הזה. הצורך והיכולת להיות הורים מאושרים מתחיל מטיפול בבעיות אלו.



 


מאמרים נוספים מאת רוי
 
לסוך כסף ע"י שילוח בין לאומי יעיל
27/10/11 | השקעות
שילוח בין לאומי יעיל יכול להוזיל את עלויות העסק מה זה שילוח בין לאומי ואיך להוזיל את העלויו- ת במאמר זה

מכוניות יד שניה מומלצות - לפי דירוג מחירים
כשמגיע הרגע לבחור מכונית מתאימה לקנייה, נוכחים לדעת הרוכשים הפוטנציאליים, שהמבחר הוא עצום ורב, ושהאפשרויות השונות הן הרבה מעבר למה שציפו.

סוגי בתי דיור מוגן בכפר סבא
23/06/11 | גיל הזהב
משפחות רבות המחפשות פתרונות דיור לבני המשפחה המבוגרים, בוחרות לשכן אותם בבית דיור מוגן כפר סבא. במאמר הבא מידע מה חשוב בעת בחירת דיור מוגן להורים ואילו סוגי דיור מוגן קיים בעיר כפר סבא, הנחשבת לעיר עם מגוון פתרונות דיור למבוגרים

השכרת רכב בצרפת - טיפים לנוהגים בצרפת
טיול בצרפת אפשרי כמעט רק בעזרת השכרת רכב בצרפת. כך אין צורך להיות מוגבלים למרחקים אליהם רוצים להגיע, וגם לא תלויים בלוחות הזמנים של שירותי התחבורה הציבורית הצרפתית.

ויאגרה טבעית
ויאגרה טבעית באמת יכולה להועיל כמו ויאגרה כימית? בכלל, האם תכשירים שנקראים טבעיים באמת יכולים לעשות את העבודה כמו תכשירים שמיוצרים במעבדה?

ויאגרה – תופעות לוואי
רבות נכתב על תופעות הלוואי שצופנת בחובה נטילת הויאגרה כתכשיר להגברת האון. אחד המאמרים שעוסק בכך פורסם על-ידי מרשל בריין (Marshall Brain, באתר health.howstuffworks.com), המדגיש שמעטות הן התרופות שפעולתן היא מושלמת, וכך גם הויאגרה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI