דף הבית אימון אישי אימון עיסקי להצליח זה קל - צריך לדעת עם מי לצעוד
להצליח זה קל - צריך לדעת עם מי לצעוד
רון בלום 28/06/11 |  צפיות: 2978

כמה פעמים בחיים אמרתם לעצמכם די ! אני יוצא לדרך חדשה !!

הנה הבנתם כי בשלה השעה לעזוב את הישן והלא מאוד מספק -  אני מבוגר מספיק וגדול מספיק וחזק.. אבל בכל זאת,  משהו עצר בעדכם.. משהו שיתק אתכם וקפאתם במקום.

במסגרת עבודתי, אני נחשף לעשרות אנשים שמאסו במקום עבודתם, אנשים שמחזיקים בחלומות בין אם כאלה מהילדות הרחוקה או מחייהם כאנשים בוגרים, חלומות שהם כל כך רצו, כל כך רוצים להגשים... ומשום מה רוב האנשים הללו עוטפים את החלום והרצון האמיתי שלהם בכל כך הרבה פחדים שעד מהרה הם הופכים לחרדות אמיתיות ולאשליה של חוסר  יכולות.

אני מאמין שהכל אפשרי בעזרת יעוץ והדרכה נכונה, בעזרת הכוונה ושימת לב לפרטים ולדרך, מתוך הבנת התמונה במלואו ומתוך קבלת עזרה טובה מאדם המוכשר לכך, מאיש מקצוע.

גלית פורמן, מדייקת עסקים בעלת Biz angels מציעה שירות של ליווי אנשים, מיזמים ועסקים מתחילת הדרך ולכל אורכה תוך היא מנחה מכוונת מסבירה ובעיקר תומכת.

ליעוץ ערך אדיר כשמקבלים את ההחלטה לצאת לעצמאות, ערך שלא יסולא בפז.

לפני כל צעד גדול בחיים מוכרחים לעצור, ללמוד, לחשוב ולא פעם לקבל את העזרה הנכונה שעושה את כל ההבדל בין הצלחה (ולא פעם למרבה הצער) לכשלון.

גלית פורמן עושה עבודתה נאמנה ומביאה איתה ידע הכרחי מאין כמוהו.

כשיוצאים לדרך, כל דרך באשר היא מוכרחים להצטייד בכלים הנחוצים, בהבנות וביכולות - כי רק ככה הופכים להצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רון בלום


 


מאמרים נוספים מאת רון בלום
 
להצליח זה קל - צריך לדעת עם מי לצעוד
אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לחיות את זה.. מאמין שהכל אפשרי, תמיד. מאמין שכדאי וחשוב ללכת עם החלום עד לסוף העולם צריך לדעת עם מי לצעוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI