דף הבית בידור ופנאי קולנוע יעד סופי 5 לצפייה ישירה
יעד סופי 5 לצפייה ישירה
strm 05/07/11 |  צפיות: 7216

הסרט החמישי בסדרת הסרטים שלעולם לא נמאס לראות, האם בסרט יעד סופי 5 לצפייה ישירה החוקים ישתנו? למי שלא מכיר סדרת הסרטים "יעד סופי" היא ז'אנר בין סרט אימה ולבין סרט מתח עתיר שבחים בעל עלילה המותירה את הצורה במחשבות גם לאחר הצפייה בסרט. עלילת הסרט מציגה בפיני הצופי אדם החווה חיזיון המציג לו את מותו ומות חבריו למקום העבודה כשהוא רואה גשר המתמוטט עליהם. הוא מתריע לחבריו ובכך ניצלים כל החבורה באסון שבאמת קורה בו מתים אנשים רבים אחרים. כעת האיזון בעולם מופר ואנשים שהיו אמורים למות נמצאים עדיין בחיים, לאל המוות כנראה יש תכניות אחרות בשבילם והמוות רודף אותם בזה אחר זה. כעת כמו בסרטים הקודמים וגם יעד סופי 5 לצפייה ישירה יוצאת החבורה למרוץ נגד הזמן בניסיון נואש לגלות את הלוגיקה (תורה) העומדת מאחוריי הסדר הכרונולוגי שבמותם בתקווה לשבור אותו ולהישאר בחיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 strm


 


מאמרים נוספים מאת strm
 
יעד סופי 5 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
הסרט החמישי בסדרת הסרטים שלעולם לא נמאס לראות. למי שלא מכיר סדרת הסרטים "יעד סופי" היא ז'אנר בין סרט אימה ולבין סרט מתח עתיר שבחים בעל עלילה המותירה את הצורה במחשבות גם לאחר הצפייה בסרט.

סופר 8 לצפייה ישירה
05/07/11 | קולנוע
סופר 8 לצפייה ישירה הינו סרט מבית היוצר של סטיבן ספילברג והבמאי ג'יי ג'יי אברהמס. בסרט צפוי להיות סצנות שונות בין סצנות פעולה, מדע בדיוני ואימה. מכולם יוצא הסרט עם עלילה מרתקת ביותר שמביאות לסרט סופר 8 לצפייה ישירה הרבה ביקורות שונות.

בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק לצפייה ישירה
21/05/11 | קולנוע
הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנקוק לצפייה ישירה הינו המשך לקומדיה הקורעת וההיסטרית "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שסחפה את העולם בשנת 2009.
הפעם החבורה הולכת לחתונה של סטו אשר מתקיימת בבנגקוק וההסטוריה חוזרת על עצמה.


שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה
18/05/11 | קולנוע
שודדי הקאריביים 4 לצפייה ישירה: זרמים זרים (באנגלית: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) הינו סרט הרפתקאות מבית היוצר של דיסני הפקות, זהו הסרט הרביעי בסדרת סרטי שודדי הקאריביים.

סרטים לצפייה ישירה ברשת האינטרנט
07/05/11 | קולנוע
שימוש סרטים לצפייה ישירה - לכל אדם ישנם סדרי עדיפויות שונים, תחביבים שונים ופרטים המעסיקים אותו במשך הזמן. פעילות אחת שניתן להגיד שמשותפת לרוב האוכלוסייה היא צפייה ישירה בסרטים בזמן הפנוי, צפייה שלעיתים מתחילה כאמצעי להעברת הזמן ובהמשך כתחביב לכל דבר.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
30/04/11 | קולנוע
הסרט מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה אשר יצא בתאריך ה12/05/11 לאקרנים בישראל מגולל את הסיפור של חברותו של דומיניק (מגולם על ידיי וין דיזל), הפעם דום ובריאן (פול ווקר) נמלטים מידי החוק עקב סיכסוך עם המשטרה וה- FBI מפני שהם התעסקו עם סחר בסמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI