דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט רציתי לדבר איתך על עיצוב הלוגו שלך
רציתי לדבר איתך על עיצוב הלוגו שלך
עיצוב לוגו 15/07/11 |  צפיות: 3083

הי, רציתי לדבר איתך על עיצוב הלוגו שלך.

יש לך רעיון איך אתה רוצה שהלוגו שלך יראה?
נכון שהוא לא דומה לשום לוגו אחר שאתה מכיר?
מאוד רוצה שמעצב יבין אותך ויעצב לך לוגו שתהייה גאה בו?
אם כך הגעת למקום הנכון! אנחנו בפרש סטודיו מתמחים בהעברת הרעיון שלך ללוגו למציאות, למציאות  שאחר כך מודפסת על אלפי כרטיסי ביקור, על שלטים שמתנוססים בעיר ובאתר האינטרנט שלך שאליו נכנסים מאות לקוחות פוטנציאלים בחודש. 

אז מה עושה לוגו "טוב"? רוב האנשים יענו "אני פשוט יודע את זה כאשר אני רואה את זה!"
וזה לא כל כך רחוק מן האמת. לוגו טוב לוכד את העין - זה גורם לצופה לסקרנות, ולו רק לרגע קצר ...
רגע שבו תמונה של הלוגו נחקקת לו בזיכרון וכך גם קיומה של החברה שלך מוטבע במוח של הלקוח  הפוטנציאלי. 
ישנם שלושה סוגים בסיסיים של לוגואים:
- לוגו המחשה (לוגו אשר ממחיש בבירור מה החברה שלך עושה)
- לוגו גרפי (לוגו הכולל גרפיקה, לעתים קרובות הפשטה, של מה עושה החברה שלך)
- לוגו תמונה - (מבוסס על איור או תמונה,  של נץ למשל) .

עיצוב לוגו הוא תמיד תהליך - אף שלמעצבים שונים יש שיטות משלהם.
אנחנו  בפרש סטודיו מאמצים את השיטה הטובה ביותר ע"מ לייצר לוגו מוצלח והיא לתחקר אותך ואת הרעיון שיש רק לך אותו בראש ולהעביר אותו בשלמותו בלוגו .
מעצבים רבים יתחילו עם אין ספור סקיצות  שלעיתים לא דומות כלל לרעיון שיש לך בראש ולעיתים יגרמו ללקוח להתפשר אותו לנטוש את הסטודיו. 
הרעיון הוא לעצב לוגו מעניין או מתוחכם עם נקודת המבט שונה או שילוב יוצא דופן של צורות.

על ידי ניסויים עם גופנים, גודל, צורות שהם מבקשים למצוא דרך מעניינת כדי לייצג את החברה באמצעות הלוגו. אחד הדברים החשובים בעיצוב הלוגו הוא הפשטות - זה לא הזמן להשתמש בגופנים מפוארים.
עם שילוב עם אלמנטים גרפיים, טקסט הלוגו חייב להיות קריא בקלות וגם בגדלים קטנים .

אבל לוגו טוב חייב לעבוד גם בצבע אחד , שחור אדום כחול וכו.. כפי שהוזכר קודם לכן, הגודל הוא בעיה קריטית בעת עיצוב לוגו. עקרון מנחה טוב הוא שאם את הלוגו עובד היטב בגודל כרטיס ביקור, זה יהיה יפה בגדלים אחרים כגון שלטים נייר מסמכים ובאתר האינטרנט שלנו .
תמיד לוודא את הלוגו שלך נראה נעים על גבי נייר, במגוון רחב של גדלים לפני שתאשר את העיצוב .
אינטרנט ודפוס הם שני ממדים שונים לגמרי.
אם אתה נתקל לוגו מעוצב בפעם הראשונה במייל שלך זה חשוב להדפיס אותו בכל מיני גדלים ולבדוק האם הוא עדיין ברור ללקוח הפוטנציאלי המסתכל עליו בפעם בראשונה בחייו. בחירת צבע עבור הלוגו שלך, בחירת הצבע ללוגו שלך היא קריטית מכיוון שכל מעצב יודע כי אליו הם הצבעים אשר מזהים את החברה ואליו הצבעים שישלטו באתר האינטרנט שלך ועד עיצוב הפנים של המשרד.
לפני שאתה פונה אלי לבקשה לעיצוב הלוגו שלך בוא נעבור על מספר כללים ורקע שחשובים לך בעיצוב הלוגו החדש שלך.
לוגו הוא התמונה המייצגת את החברה או את המוצר שלך.
תפקידו הוא ליצור רושם בלתי נשכח, רושם לזיהוי ללקוח חוזר או ללקוח פוטנציאלי.
לוגו הוא בעצם לב ליבה של זהות ארגונית. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עיצוב לוגו

עיצוב לוגו  עיצוב גרפי הילה שבתאי עיצוב לוגו  פרש סטודיו סטודיו לעיצוב גרפי

03-6315536 www.pirsum4u.com    



 


מאמרים נוספים מאת עיצוב לוגו
 
עיצוב לוגו | דקויות בנושא של עיצוב לוגו
לוגו של חברה או עסק אמור לייצג אותם בצורה הטובה ביותר. אנו יכולים לראות כיצד לא רק שלטי חוצות או פרסומים שונים נושאים את אותו לוגו שעוצב בגאון אלא גם פריטים אחרים הקשורים לארגון שלו שייך הלוגו. עיצוב לוגו הוא מהלך מיוחד שכרוך בתהליכי בדיקה שונים ואין הוא יכול להיות מהיר וחובבני מאחר ולדבר יש השלכות שליליות לא מעטות.

עיצוב לוגו | היתרונות של עיצוב לוגו מקצועי
אין ספק כי עיצוב לוגו בצורה מקצועית מהווה יתרון עצום לכל עסק, חברה או ארגון אחר כלשהו. לוגו הוא פני העסק ולעתים ניתן לראות כיצד ארגונים מסוימים משתמשים בו בסוג של "שטיפת מוח" כשהוא מופיע על כל פריט או תג של עובדי החברה למשל. אנו מוקפים בלוגואים רבים של עסקים שונים ולעתים אנו אף לא מודעים כיצד הם משפיעים עלינו.

עיצוב לוגו | הניסיון משחק תפקיד בכל עיצוב לוגו שהוא
סקים שונים מספקים שירותים חשובים עבור עסקים אחרים, או כל מיני גופים הזקוקים לאנשי מקצוע רציניים שיתרמו להם מניסיונם. ניסיון הוא נקודה רגישה מאוד בקבלת כל שירות שהוא, והוא זה שיכול לעשות את ההבדל בין שירות איכותי ומספק לבין שירות חובבני ולעתים אף לקוי.

עיצוב לוגו | חדשנות וחשיבותה בעת עיצוב לוגו
אם בעבר עוד היה קל לבצע מהלך של עיצוב לוגו הרי שכיום מדובר בתהליך מעט יותר ארוך הדורש התייחסות לאלמנטים רבים. כיום ניתן לראות כי מי שמעוניין לזכות במהלך מוצלח של עיצוב לוגו חייב להיעזר באנשי מקצוע איכותיים שיבדקו לעומק את אופי החברה ואת המסר שהיא מעוניינת להעביר, ורק אז ישבו על שולחן השרטוטים ויתחילו להציג את נפלאות הכישרון העיצובי שלהם.

עיצוב לוגו | מהו עיצוב לוגו איכותי
עיצוב לוגו איכותי הוא בראש ובראשונה מהלך שבו איש מקצוע ברמה גבוהה עושה הכול בכדי לתמצת את אופייה ואת יעדיה של חברה מסוימת בכדי להציג אותם בצורה ממוקדת. האדם ברחוב (או בכל מקום אחר) שנחשף ללוגו מסוים אמור להבין את המסר שלו בתוך מספר שניות ולעתים אף פחות. לכן בעת עיצוב לוגו מדובר על שילוב מורכב וחשוב של יצירת הזדהות עם הארגון שהזמין את הלוגו, ביטוי הצבעים הקשורים לאותו ארגון, תמצות המסר בכדי להעבירו בצורה הקליטה ביותר בתוך זמן קצר מאוד, ועוד.

עיצוב לוגו | מי יכול לבצע עיצוב לוגו
ראה שיש עדיין כאלו שחושבים שהנושא של עיצוב לוגו יכול להיות כזה שבו יכול לקחת חלק גם מי שאינו עוסק בתחום. אלו שבורכו בכישרון בציור או בגרפיקה יכולים באמת להגיע לתוצאות מרשימות כשהם יוצרים דמות או סמל מיוחד במינו, אך בין זה לבין העברת מסר בצורת מתומצתת ומדויקת על ידי לוגו רלוונטי הדרך מאוד ארוכה. עיצוב לוגו הוא עבודה לאיש מקצוע שיש לו הרבה יותר מה להציע מאשר יכולות מרשימות בתחום הגרפיקה והעיצוב.

עיצוב לוגו ויצירת מיתוג מוצלח
אם ידעתם שבעבר סיגריות מרלבורו האמריקאיות היו מנת חלקן של נשים עקרות בית באמריקה בלבד. משפט הפתיחה של מאמר זה בא להצביע על מהלך חכם ומיוחד הנקרא מיתוג. מיתוג הוא הענקת תדמית מסוימת למוצר מסוים בכדי לפנות בצורה ממוקדת לקהל היעד שבו בחר היצרן להתמקד. לאחר שראתה חברת מרלבורו כי גברים הם אלו שיכולים לרכוש יותר סיגריות ובכך להעשיר את קופת החברה היא ביצעה מיתוג מחדש ופנתה לשוק הגברי.

עיצוב לוגו ומהות העסק
לא לחינם משקיעים ארגונים שונים לא מעט משאבים במהלך של עיצוב לוגו. אם נחשוב על הסיכון הכרוך בהחלפת לוגו למשל, הרי שנראה כי כל עיצוב לוגו שלא ישקף נאמנה את תהליך המיתוג של הארגון יכול אף להסב לו נזק.

עיצוב לוגו כחלק מעיצוב התדמית
עסקים וארגונים מעוניינים לקדם את עצמם בצורות שונות. בכל מטרה שעסק, חברה או ארגון מסוימים קובעים לעצמם יש לא מעט מהלכים שצריכים להינקט בכדי שהתוצאה המתבקשת אכן תגיע. ארגונים מסוימים המרגישים כי יוקרתם בעיני הציבור נפגעה לא מעט מבקשים ליצור תדמית חדשה לארגון בכדי להחזיר אליהם בחזרה את הלקוחות ולמצב את עצמם שוב כארגון מוביל, אמין, חזק, גדול, יצירתי, מתוחכם, או כל מיצוב אחר שאליו הם מכוונים. אחת האפשרויות הטובות ביותר לעניין יצירת תדמית מסוימת היא עיצוב לוגו שמעביר את המסר החדש/מחודש בצורה מדויקת.

עיצוב לוגו שמעביר את המסר
לוגו של חברה שעוצב בצורה מקצועית הוא דבר מדהים. מה שמרתק באמת הוא שבצורה מודעת אנו יכולים להגיד שאנו לא מבינים ממה עושים עניין, הרי בסופו של דבר מדובר באיור או בדמות מסוימת שנראית נחמד אך היא לא ממש משפיעה על בחירותינו בכל הקשור לצרכנות או להחלטות אחרות. אז זהו, שכל עיצוב לוגו מוצלח בהחלט משפיע על יכולת הבחירה שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI