דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים Compuware משיקה כלים להשוואת ביצועי אתרים בתחום שירותי הבריאות
Compuware משיקה כלים להשוואת ביצועי אתרים בתחום שירותי הבריאות
אייל מדינה 31/07/11 |  צפיות: 2649

Compuware, חברת ביצועי הטכנולוגיה, הכריזה על השקת שני כלים חדשים להשוואה לביצועי

אתרי אינטרנט בתחום שירותי הבריאות באמצעות כלי מדידת הביצועים APM -Gomez.

הכלים החדשים כוללים מדידות של ביצועי עמוד הבית ושל הביצועים בצד המשתמש באתרי שירותי בריאות. כלי ההשוואה מדרגים את הביצועים של אתרי ספקי שירותי הבריאות על בסיס שלושה מדדי מפתח: זמן תגובה – מדידת הזמן הכולל להורדת עמוד או תהליך עיבוד אינטראקציה; זמינות – מדידת אחוז הניסיונות המוצלח מתוך כלל הניסיונות בתקופה הנמדדת; עקביות – מדידת סטיית התקן של זמן התגובה בניסיונות המוצלחים.

פתרונות Compuware משווקים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

כיום, מטופלים לוקחים חלק פעיל בהרבה מהטיפולים הרפואיים שלהם והם מצפים מספקי שירותי הבריאות גישה לנתונים רפואיים וקשר ישיר עם המטפלים. בהתבסס על רגישות האינטראקציות המקוונות האלה, חשוב עד מאוד כי האתרים של קופות החולים ושירותי הבריאות יספקו ביצועים מהירים ואמינים מהרגע הראשון – עיכוב של מספר שניות הוא לעיתים כל מה שנדרש כדי להשאיר רושם שלילי.

"בשנים האחרונות שירותי בריאות משקיעים רבות בנוכחות המקוונת שלהם, מאחר ואתרי האינטרנט הופכים נקודת המפגש הראשונה עם מטופלים", אמרה מור פארן , מנהלת מוצר APM גומז במטריקס . "קופות חולים ,בתי חולים וכלל שירותי הבריאות מבינים כי יצירת רושם ראשוני טוב היא חיונית וכי אתרים בעלי ביצועים גרועים יכולים לדחות ולאכזב מטופלים".

כלי ההשוואה של Gomez מורכבים ממדידות אובייקטיביות והשוואתיות של ביצועי אתרים באינטרנט ובאתרים ניידים. כלי ההשוואה מדרגים את ביצועי עמוד הבית, פעולות עסקיות וניידות בתעשיות רבות. דוחות ההשוואה משמשים ארגונים רבים לצורך השוואה ומעקב של ביצועים מול המתחרים ומובילי שוק, מול שינויים לאורך זמן, ומול מדדי הצלחה עסקיים וב- IT.

כלי ההשוואה כוללים מדידה של ביצועי עמוד הבית של אתרים בשדרת האינטרנט, ביצועי עמוד הבית מצד משתמש הקצה, ומדידה של פעולות עסקיות כגון הזמנת מוצר או שירות עסקי. הכלים גם מאפשרים למדוד ולהשוות את הביצועים של יישומי Mobile  על גבי רשתות הספקים המובילים והמכשירים הנפוצים.

פלטפורמת גומז של Compuware היא הפתרון המוביל לאופטימיזציה של ביצועים ברשת, מחוץ לרשת, בניידים, ביישומי סטרימינג ובענן. בהתבסס על חוויית משתמש הקצה, Gomez מספקת תמונה כוללת לאורך כל שרשרת האספקה, מדפדפן המשתמש או המכשיר הנייד, דרך האינטרנט או ה- WAN הארגוני, דרך הענן, ולתוך ה Data Center.

Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות –ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT.

בין לקוחות  Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות , הבינלאומי ועוד.

 

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב  המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל מדינה


 


מאמרים נוספים מאת אייל מדינה
 
אנליסטים: רכישת dynaTrace על ידי Compuware מחזקת את הובלתה בתחום ניהול ביצועי יישומים
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים

פתרון ניהול הנתונים של קומפיוור מסייע להסוות נתונים אישיים וחסויים במערכות מידע בשלבי תחזוקה ופיתוח
מידע רגיש שבמערכות מידע עלול להיחשף לצוותי פיתוח פנימיים וחיצוניים ולצוותי QA האחראים לבחינה של לוגיקה וביצועים של יישומים

מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון
מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל

המקור של קהילת ה- IT: אתר מטריקס החדש עלה לאוויר
לרגל שנת ה- 10: ציות לדגשים של אלגוריתם פנדה, שיתופי פעולה עם פורסטר ומכ"מ, תכנים מקוריים ואיכותיים

מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה בחברת AMS, בהיקף הנאמד בכ-300 אלף ₪
בנוסף, הקימה מטריקס אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10 מערכת ה- ERP מסוג SAP משרתת בחברת החשמל אלפי משתמשים ברחבי הארץ המבצעים עשרות אלפי טרנזקציות ב- SAP מדי חודש. היא צפויה להשיג חסכון בזמן העבודה, הפקת דוחות וטרנזקציות עם זמני תגובה משופרים

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

מטריקס חתמה על הסכם לייצוג פתרונות חברת DBA Services לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services.

רד האט מספקת תמיכת מחזור חיים מקיפה בענן ל- Java עם OpenShift PaaS
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI