דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים רד האט משיקה בישראל את מנוע החוקים Red-hat BRMS
רד האט משיקה בישראל את מנוע החוקים Red-hat BRMS
אייל מדינה 04/08/11 |  צפיות: 2969

רד- האט, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הכריזה על הרחבת פתרונות התווכה (middleware) שלה וביססה את פלטפורמת BRMS על בסיס מנוע חוקים מבוסס קוד-פתוח (Drools), שהינו בין מנועי החוקים הותיקים והנפוצים בעולם. BRMS (Business Rules Management System) הינה פלטפורמה לניהול חוקים עסקיים המאפשרת כתיבה וניהול חוקים במהירות ובפשטות.

לדברי חואן רובר, מנהל הפעילות העסקית של פתרונות התווכה בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, "נוכח השינויים העסקיים והרגולטורים התכופים בעולם, ארגונים נדרשים להתאים את מערכות ה-IT שלהם לאיומים עסקיים חדשים, לתקנות חדשות וכמובן להזדמנויות חדשות שנוצרות עם השינויים. לעיתים קרובות מעכבות ואף מכשילות מערכות ה-IT את השינויים העסקיים הנדרשים ומגדילות את הסיכונים שנוצרים בשל אי היכולת לעמוד בלוחות הזמנים הנדרשים לביצוע שינויים אלו. במהלך 15 השנים האחרונות התפתחה אלטרנטיבה יעילה לכתיבת חוקים עסקיים גם מחוץ למערכות ה- Legacy הארגוניות באמצעות BRMS".

הפלטפורמה החדשה של רד-האט כוללת מנוע CEP (Complex Event Patterning) אינטגרטיבי לעיבוד נתונים, המאפשר לארגונים לנהל ולזהות תבניות משמעותיות מתוך אינספור האירועים המתרחשים ברחבי הארגון בעזרת ממשק משתמש ידידותי ומנוע המאפשר ניתוח וקבלת החלטות בזמן אמת.

גרסת BRMS 5.0 הראשונה שהושקה באמצע 2009 הפכה במהרה להצלחה גדולה ואומצה ע"י תאגידי ענק בכל רחבי העולם, ביניהם חברת FedEx, רשות הרכבות בצרפת, הבנק המרכזי של ברזיל, הביטוח הלאומי בארה"ב ועוד. גרסת BRMS 5.1 של רד-האט הושקה בתחילת 2011 והתמקדה במתן פתרונות זמינים ומהירים לאנשים לא טכנולוגים המעניקים למשתמשים עצמאות בהגדרת חוקים עסקיים, ביצוע סימולציות, מעקב אחר שינויים ועוד.

חואן רובר הוסיף: "מחקר של Current Analysis שנערך בדצמבר 2010 בחן את ביצועי מערכות BRMS המובילות בעולם, ביניהן- Blaze , ILOUG , PegaRULES Oracle Fusion ו- Red Hat BRMS. המחקר קבע כי מערכת BRMSשל רד-האט מהווה איום משמעותי על מתחרי ענק כמו IBM ו- FICO, בהיותו מוצר מוגמר בעל יכולת הגדרת חוקים עסקיים בצורה קלה למשתמש וכן בעלת TCO נמוך מאוד".

"אני מזהים צורך הולך וגובר בשוק הישראלי לפתרון BRMS שיהיה קל להטמעה ותחזוקה, וזאת בתקציב נמוך שיאפשר הקטנת סיכונים וקבלת ROI מהיר. המודל העסקי של רד-האט מאפשר ללקוחותיה ליהנות ממוצר BRMS מוביל בתקציב נמוך משמעותית ממתחריה, ועם הבטחת האיכות של רד-האט כמובילה עולמית בפתרונות קוד-פתוח".

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם. רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

ג'ון ברייס הדרכה, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, הינה מרכז ההדרכה הרשמי והבלעדי של רד האט בישראל. לג'ון ברייס הדרכה מגוון עשיר של קורסים בעולמות הקוד הפתוח: לינוקס, שרתים ומערכות הפעלה ווירטואליזציה מבית רד האט , לרבות קורסי הכשרה לקראת בחינת הסמכת הRHCE היוקרתית. המגוון הרחב של קורסים אלו מספק מענה לביקוש ההולך וגובר לטכנולוגיות רד האט ומעמיק את הידע בטכנולוגיות אלו.
כדי לדעת יותר: www.redhat.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל מדינה


 


מאמרים נוספים מאת אייל מדינה
 
אנליסטים: רכישת dynaTrace על ידי Compuware מחזקת את הובלתה בתחום ניהול ביצועי יישומים
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים

פתרון ניהול הנתונים של קומפיוור מסייע להסוות נתונים אישיים וחסויים במערכות מידע בשלבי תחזוקה ופיתוח
מידע רגיש שבמערכות מידע עלול להיחשף לצוותי פיתוח פנימיים וחיצוניים ולצוותי QA האחראים לבחינה של לוגיקה וביצועים של יישומים

מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון
מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל

המקור של קהילת ה- IT: אתר מטריקס החדש עלה לאוויר
לרגל שנת ה- 10: ציות לדגשים של אלגוריתם פנדה, שיתופי פעולה עם פורסטר ומכ"מ, תכנים מקוריים ואיכותיים

מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה בחברת AMS, בהיקף הנאמד בכ-300 אלף ₪
בנוסף, הקימה מטריקס אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10 מערכת ה- ERP מסוג SAP משרתת בחברת החשמל אלפי משתמשים ברחבי הארץ המבצעים עשרות אלפי טרנזקציות ב- SAP מדי חודש. היא צפויה להשיג חסכון בזמן העבודה, הפקת דוחות וטרנזקציות עם זמני תגובה משופרים

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

מטריקס חתמה על הסכם לייצוג פתרונות חברת DBA Services לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services.

רד האט מספקת תמיכת מחזור חיים מקיפה בענן ל- Java עם OpenShift PaaS
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI