דף הבית אימון אישי אימון אישי מהו אימון אישי להצלחה?
מהו אימון אישי להצלחה?
ד"ר כרמי אומרו 01/09/11 |  צפיות: 2892

רבים מאתנו לא מרגישים כי הם ממצים את כלל היכולות שלהם.אנשים רבים חשים כי הם לא נמצאים במקום האידיאלי בחייהם וכי חסר להם איזהו מרכיב סודי באמצעותו יוכלו להיות מוצלחים יותר. אימון אישי להצלחה יכול לסייע לכל אותם אנשים אלה ולכל אחד מהמצבים שצוינו, להעניק כלים אימוניים שונים באמצעותם ניתן יהיה למצות את הפוטנציאל האישי ולהצליח בחיים.

כיצד פועל אימון אישי להצלחה ?

אימון אישי להצלחה פועל על פי אותם העקרונות החשובים המנחים את האימון האישי, ופועל בשיטה דומה אך באופן ממוקד יותר. בעוד אימון אישי מסייע למתאמן להכיר את עצמו טוב יותר, את היתרונות והחסרונות, הקשיים והעוצמות, הרצונות והחששות שיש לו בנוגע לחייו בכללי, אימון אישי להצלחה יתמקד בגורמים שיובילו את המתאמן להצלחה האידיאלית בחייו, בהתאם לתחום שיבחר. במרבית המקרים, אימון אישי להצלחה יהיה אימון אישי להצלחה בחיים האישיים. אימון אישי להצלחה זה, יסייע למתאמן לבחון את עצמו ואת דרכי התנהלותו, לבדוק האם הם מקדמים אותו או מעכבים אותו, לסמן לעצמו את המטרה ולפעול באמצעות הידע שרכש (אודות הגורמים שמעכבים אותו והגורמים שמקדמים אותו) אל עבר הגשמת מטרתו. באופן זה, המתאמן פועל במטרה להשיג את ההצלחה בחייו, בהתאם לאופיו, להתנהלותו ולתכונותיו. כמו כן, ניתן לומר כי במהלך אימון אישי להצלחה המתאמן יתמודד עם עברו ועם פעולותיו הקודמות, יסמן לעצמו את העתיד, ויפעל בהווה למען הגשמת העתיד המוצלח.

יתרונות אימון אישי להצלחה

אימון אישי להצלחה טומן בחובו יתרונות רבים אשר מסייעים למתאמן להצליח בחייו והגשים את עצמו. מעל הכל, יש לציין כי אדם שיבחר לפנות לקבלת אימון אישי להצלחה מבצע כמעט חצי מהתהליך. עצם העובדה שהוא מודע לכך שהוא זקוק לסיוע על מנת להצליח בחיים, הכוחות להצלחה והכלים להצלחה נעוצים עמוק בתוכו ושהוא מעוניין להתמודד עם עצמו, להתעלות ולהגשים את עצמו, הם חלק נכבד וחשוב בתהליך ההצלחה של כל אחד ואחד מאתנו. נוסך על כך, אימון אישי להצלחה מאפשר למתאמן לפעול בצורה הנכונה בעזרת הכלים האימוניים הנכונים, הכרת תכונותיו וקשייו, גיוס העוצמות והיתרונות החיוביים שבו, באופן שיאפשר לו להגשים כל שאיפה ומטרה שיסמן לעצמו בחייו. כך, באמצעות העקרונות הבסיסיים של אימון אישי להצלחה, המתאמן זוכה להתנהל נכונה במהלך הטיפול ואף לאחר סופו. מאחר והכלים שנרכשים הם כלים הקשורים למתאמן בלבד, ורק בכוחו לפעול על פיהם (הם אינם נעשים על פי הוראות המאמן האישי אלא על פי הכוונה של המאמן האישי, בעוד התשובות, ההחלטות והפעולות נעשות בידי המתאמן), כך יוצא שגם עם תום אותו אימון אישי להצלחה, המתאמן יודע כיצד לפעול בכל אחד מהמצבים שעתידים לבוא לו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו

מכון פתרונות מאגד פתרונות טיפול זוגי, ייעוץ זוגי וגישור ובנוסף הינו אחדהגופים המקצועיים בישראל שמספק הכשרה איכותית בתחומי לימודי ייעוץ זוגי,  קורס גישור וקורס אימון אישי



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר כרמי אומרו
 
זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

אני מעוניין להתחיל עם נשים אחרות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

המסת הקרח במהלך הייעוץ הזוגי
כיצד מתנהג זוג כשהוא מגיע ליועץ זוגי - מאמר מנקודה קצת אחרת

אימון אישי לכל מטרה
בעולם שלנו, בו פרושות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות, לא פעם יוצא שאנחנו מתבלבלים\לא מוצאים את ייעודנו או פשוט נתקעים\נקלעים למשברים שונים. בין אם מדובר במקרים בהם אדם לא יודע לאיזו מסגרת תעסוקתית להיכנס, מצבים לפיהם מתקשים לבחור במסלול לימודים כלשהו ובין אם לא מצליחים לבחור בשיטת ההתנהלות הכלכלית הנכונה. מה עושים? זה פשוט – פונים לקבלת אימון אישי, שהיום מסייע לכל מטרה ומטרה.

תרגילי דמיון מודרך
אחד הענפים הטיפוליים שזוכים להכרה בימנו הוא לא אחר מאשר – דמיון מודרך. טיפול באמצעות דמיון מודרך, נחשב לשיטה נהדרת, פשוטה, ובעלת תוצאות חיוביות מאוד, מה שהופך את הפופולאריות הרבה שנצברת סביב ענף זה להגיונית ומובנת מאליה.

גישור כחלופה משפטית לפתרון סכסוכים
גישור לא מהווה חלופה אפקטיבית, והמקרה מועבר לניהולה של מערכת המשפט ולפסיקתה הסופית. במאמר שלפניכם, נבאר את מטרותיו של הגישור, יתרונותיו ותחומיו.

לימודי דמיון מודרך בדרך אל האושר
13/03/12 | NLP
במאמר קצר זה, נבאר את המושג דמיון מודרך ואף נפרוש בפניכם את התכנים הנלמדים בקורס.

יעילות טיפול זוגי
במאמר זה שלפניכם, נרחיב מעט ונסביר מתי טיפול זוגי מסייע לבני זוג לשקם את הקשר הזוגי שלהם, ואף באילו מקרים טיפול זוגי ייחשב כפחות יעיל.

ייעוץ זוגי ומשפחתי
ידוע לכל, כי כל מערכת יחסים חווה עליות וירידות, פנייה אל ייעוץ זוגי תסייע לבני הזוג ובכלל, למשפחה להתגבר על משבריהם ולשקם את הקשר הזוגי שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI