דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים קמינריו הכריזה על פתרון ראשון מסוגו בתעשייה: מערכת אחסון עתירת ביצועים מסוג solid-state SAN עם חופש בחירת מדיית אחסון
קמינריו הכריזה על פתרון ראשון מסוגו בתעשייה: מערכת אחסון עתירת ביצועים מסוג solid-state SAN עם חופש בחירת מדיית אחסון
אייל מדינה 14/09/11 |  צפיות: 2848

קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של מערכת אחסון solid-state SAN המאופיינת בביצועים גבוהים במיוחד, הכריזה היום על הדור הבא של פתרונות האחסון Kaminario K2 בעלי ביצועים וזמינות גבוהים ביותר וזמני-השהיה (Latency) אולטרה-נמוכים .משפחת K2 החדשה מאפשרת מהיום בחירת סוג המדיה  לאחסון מידע ב- Flash או DRAM (הנחשבים לשתי מדיות אחסון המהירות ביותר כיום),במערכת יחידה, מבלי להתפשר על מהירות ברמת הארגון, זמינות ריפוי-עצמי גבוהה או קלות שימוש. קמינריו משלבת מעתה את טכנולוגית ioMemory Flash של חברת Fusion-io לתוך ארכיטקטורת ה-K2 שלה, תוך שילוב טכנולוגית solid-state הטובה-מסוגה, עם פתרון אחסון SAN solid-state, הראשון מסוגו בתעשייה, ברמת הארגון.

הלקוחות יוכלו כעת לבחור את מדיית ה- solid-state המתאימה להם, ולאחר מכן להוסיף סוגי מדיה שונים לאותה המערכת בהתאם לצורכיהם הגדלים והמשתנים. בכדי להשיג רמת הגנה זו על השקעת הלקוח וגמישות, קמינריו משלבת חופש בחירת מדיה לתוך ארכיטקטורת ה-K2 החדשנית שלה. התוצאה היא מערכת אחסון SAN solid-state, המספקת את ביצועי האפליקציה המהירים ביותר, האמינים ביותר ובעלי עלות-תועלת, הקיימים כיום בשוק.

פתרונות K2 החדשים של קמינריו ממקסמים את האפקטיביות על ידי הגברת הביצועים של אפליקציות בעלות שיעור I/O (פעילות כתיבת/קריאת נתונים למדיית האחסון) גבוה ואפליקציות רגישות לזמני-השהייה (latency), בעלות נמוכה מזה של אחסון SAN מבוסס HDD. משפחת K2 עם מערכת אחסון solid-state SAN כוללת:

Kaminario K2-H ההיברידי המשלב מדיות אחסון עתירות ביצועים מסוג DRAM ו- Flash מסוג solid-state עבור אופטימיזציית עומסי-עבודה של מטלות קריאה וכתיבה מעורבות; מדיית DRAM משמשת למטלות אינטנסיביות  של כתיבת נתונים רגישים לזמני-השהיה וה- Flash משמש למטלות קריאת נתונים אינטנסיביות. מערכת ה- K2-H מאפשרת שילוב של סוגי אפליקציות או צרכים שונים של קבצים אינדיבידואלים בתוך ריבוי תהליכים של אפליקציה יחידה (קבצי מסד-נתונים זמניים, redo logs וכדומה).

Kaminario K2-D היא מדיית DRAM  בלבד עבור מטלות כתיבה אינטנסיביות ועומסים אקראיים רגישים לזמני-השהייה כגון אפליקציות OLTP ו- DBMS מתקדמות. מערכת K2-D תוכננה במיוחד עבור אותם לקוחות הדורשים את המיטב ביצועי מערכת אחסון מבוססת solid-state.

קמינריו K2-F: מדיית  Flash בלבד, עבור עומסי-עבודת קריאה אינטנסיביים ניתנים-לחיזוי, כגון ניתוחים, Data Warehouse וסוגי אפליקציות DBMS מסוימים.

כל דגמי ה- K2 מגיעים עם זמינות גבוהה ויכולות ריפוי-עצמי. ניתןלהתקין ולפרוש אותם תוך מספר שעות. כל הדגמים זמינים כעת ומחיריהם נעים החל מ- 30$/GB.

"עם הצגתה של משפחת K2 החדשה של מערכת אחסון solid-state SAN, יכולים הלקוחות לבחור כעת, במערך אחסון יחיד, את הפתרון הטוב ביותר עבור עומס העבודה הייחודי של האפליקציה שלהם ועבור צרכיהם התקציביים", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "החופש לבחור את המדיה לה אתה זקוק כיום, ולשנותה מחר, מייצג את ההגנה הטובה ביותר על ההשקעה, מאשר כל פתרון אחסון מבוסס solid-state אחר בשוק".    

קמינריו חוברת לחברת Fusion-io בטכנולוגית Flash

טכנולוגיית ה- Flash ב-Kaminario K2 מקורה בשיתוף פעולה עם חברת Fusion-io. קמינריו משלבת את טכנולוגית ioMemory Flash של Fusion-io כחלק מארכיטקטורת ה- Scale-out Storage Performance Architecture (SPEAR) המהפכנית שלה. קמינריו ו- Fusion-io שואפות להביא את משפחת מוצרי הקמינריו K2 לתוך סביבות לקוח משותפות".

"מערכת האחסון ההיברידי SAN solid-state המשותפת והחדשנית של קמינריו, מספקת פלטפורמה ארגונית רבת-עוצמה עבור טכנולוגית ה- ioMemory שלנו", אמר ג'ים דוסון, סגן נשיא מכירות בינלאומיות של Fusion-io. "התועלת הנובעת מכך עבור לקוחותינו המשותפים היא פתרון אחסון במחיר סביר ביותר, המספק ביצועי אפליקציה יוצאים מהכלל, ריפוי-עצמי וזמינות גבוהה".

תגובת הלקוחות

אפליקציות מהירות יותר ובעלות היענות רבה יותר מניבות עבור העסקים פרודוקטיביות טובה יותר ושביעות רצון של לקוחות. בנוסף, ישנם גם יתרונות עלות משמעותיים. מערכות האחסון SAN solid-state של Kaminario K2 מציעות עלות נמוכה ביותר וטביעת רגל קטנה יותר, מאשר אחסון SAN מן הדור הישן. מערכות ה-K2 מספקות ריפוי-עצמי וזמינות גבוהה מובנים, כך שלא נדרש כפל מערכות עבור מהימנות הנתונים. לקוחותיה של קמינריו מרוויחות ROI שאין דומה לו באף אחד מהפתרונות האחרים הקיימים בשוק כיום.

לקוחותיה של קמינריו חוו תוצאות יוצאות-דופן עם מערכות האחסון K2 החדשות. הם רואים ביצועים טובים יותר עם K2, מאשר מערכות אחסון קיימת (HDD ו- SSD) ובשל כך מעבירים את משימות נתוני הארגון הקריטיות שלהם ל- K2, כדי להרוויח זמני תגובת אפליקציה מהירים יותר, זמני-השהיה נמוכים במיוחד, מהימנות גבוהה יותר ושימוש יעיל יותר במערכת.

"קמינריו אפשרה לנו לשדרג את רמת הביצועים והיַתִּירוּת (redundancy) לה נזקקנו, כדי להפחית את זמני הפקת הדוחות ולהאיץ את עיבוד השאילתות", אמר גריגורי ס. תומאס, סגן נשיא לענייני טכנולוגיית מידע של חברת Managed Health Care Associates Inc.. "K2 אפשר לנו לאחד את סביבת מאגרי-המידע שלנו לתוך מערכת אחסון יחידה, מהירה, אמינה ובעלת יכולת-שדרוג, כדי לענות על הביקושים הגדלים מצד המשתמשים שלנו".

תגובת התעשייה

אנליסטים בתעשייה מאשרים כי מערכת האחסון SAN solid-state הוא הכיוון שאליו צריכה התעשייה ללכת.

"בחינות התקפות שלנו אישרו, כי פתרונות K2 של קמינריו– מערכת אחסון SAN solid-state הם מהירים, בטוחים וקלים", אמר בריין גארט, סגן נשיא בחברתESG Lab, Enterprise Strategy Group. "בשילוב טכנולוגיית Flash המספקת ביצועים בעלות-תועלת אופטימלית עם DRAM  המספק ביצועים מהירים בפתרון אחסון יחיד תחת קישוריות Fibre Channel עם זמינות גבוהה ברמת אנטרפרייז, מתאים ה-K2, בצורה אידיאלית לענות על צרכי אפליקציות מסדי-נתונים עסקיות קריטיות הדורשות לביצועים".

"לאפליקציות עסקיות קריטיות יש דרישות ביצועים שונות, המייצגות אחסון עם סוגי עומסי-עבודה משתנים. המפתח הוא מתן פתרון לצרכים אלה ללא ניפוח תקציב האחסון", אמר ארון טנג'ה, מייסד ואנליסט מייעץ, Taneja Group. "עם מערכת אחסון SAN solid-state של קמינריו יכולים עסקים בפעם הראשונה, לזכות בגמישות בבחירת מדיית Flash, DRAM, או שילוב של השניים, עבור האפליקציה ודרישות המחיר/ביצועים העסקיים שלהם, בתוך מערכת יחידה".

"קמינריו היא הספק הראשון שאנו מכירים, הנותן Flash ו- DRAM באותה מערכת אחסון לאספקת נתונים", אמר ג'ורג' קראמפ, אנליסט ראשי, Storage Switzerland. "כל ארגון הוא שונה ונזקק לתערובת שונה של DRAM ו- Flash. אולם, לאף אחד מביצועים אלה אין חשיבות ללא יכולת שדרוג, שתתבצע באופן הפשוט והמהימן ביותר. ארכיטקטורת SPEAR של קמינריו מספקת סביבת אחסון, שתוכננה עם אפס זמני-השהיה, אחסון בעל ביצועים גבוהים וללא זמני-השבתה".      


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל מדינה


 


מאמרים נוספים מאת אייל מדינה
 
אנליסטים: רכישת dynaTrace על ידי Compuware מחזקת את הובלתה בתחום ניהול ביצועי יישומים
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים

פתרון ניהול הנתונים של קומפיוור מסייע להסוות נתונים אישיים וחסויים במערכות מידע בשלבי תחזוקה ופיתוח
מידע רגיש שבמערכות מידע עלול להיחשף לצוותי פיתוח פנימיים וחיצוניים ולצוותי QA האחראים לבחינה של לוגיקה וביצועים של יישומים

מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון
מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני המשרתת לקוחות של 'אופרן - הולידיי אוטוס' במזרח אירופה ואגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקל

המקור של קהילת ה- IT: אתר מטריקס החדש עלה לאוויר
לרגל שנת ה- 10: ציות לדגשים של אלגוריתם פנדה, שיתופי פעולה עם פורסטר ומכ"מ, תכנים מקוריים ואיכותיים

מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה בחברת AMS, בהיקף הנאמד בכ-300 אלף ₪
בנוסף, הקימה מטריקס אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית
חברת החשמל מאמצת טכנולוגיה חדשנית של קמינריו הישראלית, המאפשרת האצת מהירות התהליכים במערכת ה- ERP של החברה עד פי 10 מערכת ה- ERP מסוג SAP משרתת בחברת החשמל אלפי משתמשים ברחבי הארץ המבצעים עשרות אלפי טרנזקציות ב- SAP מדי חודש. היא צפויה להשיג חסכון בזמן העבודה, הפקת דוחות וטרנזקציות עם זמני תגובה משופרים

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב- 2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית

מטריקס חתמה על הסכם לייצוג פתרונות חברת DBA Services לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services.

רד האט מספקת תמיכת מחזור חיים מקיפה בענן ל- Java עם OpenShift PaaS
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI