דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין כך תהיי כלה יפהפייה ותפיקי את המיטב מעצמך
כך תהיי כלה יפהפייה ותפיקי את המיטב מעצמך
זהבית יניב 15/09/11 |  צפיות: 2840

כך תהיי כלה יפהפייה ותפיקי את המיטב מעצמך

היופי הפנימי הפורץ מתוכנו כאשר אנו מאושרים, עוזר לנו להיראות קורנים במיוחד. חתן וכלה ביום חתונתם נראים כך בדרך . כל מה שצריך לעשות, זה לעזור לכל היופי הזה לפרוץ החוצה.

לכן, כלה יקרה, ביום החשוב לך נסי לשמור על כמה כללי בסיס שיעזרו לך לצלוח את היום הגדול בשלום ואפילו ליהנות ממנו.

אז איך עושים זאת?

כלל ראשון:

נסו לא להשאיר כלום לרגע האחרון. בעיקר את נושא שמלת הכלה נסי לסגור כ-4-6 חודשים לפני מועד החתונה.

נושא זה משרה בדרך כלל לחץ כל עוד לא נסגר כהלכה וככל שמתקרבים לתאריך היעד, הלחץ גובר וההחלטות הופכות להיות מושפעות מהלחץ שלפני ולאו דווקא משיקולים אובייקטיביים.

כמי שפוגשת כלות רבות יום יום, אני יכולה לומר כי עדיף שנושא השמלה יהיה סגור עד חודש לפני החתונה.

החודש האחרון, רצוי שיהיה פנוי יותר לסידורים שלא ניתן לטפל בהם קודם ויהיו הרבה כאלה ללא ספק.

כלל שני:

כשאת הולכת לבחור שמלת כלה, לכי עם תחושות הבטן והאינטואיציה שלך. את יודעת הכי טוב מה טוב בשבילך. לכל אחת יש העדפות משלה לגבי איך היא רוצה להיראות ביום חתונתה. רק היא יודעת אם יותר חשובה לה הנוחות בשמלה קלילה, או מראה שכבות וקצפת מלכותי. כשתראי את השמלה שלך, את מיד תדעי ש"זו האחת". החיבור יהיה מיידי.אני רואה כיצד זה קורה שוב ושוב וזה מרגש בכל פעם מחדש.זה כאילו השמלה מוצאת אותך יותר משאת מוצאת אותה...

כלל שלישי:

הביאי איתך עוד מלווה אחת או מקסימום שתיים שעליהן את סומכת (אמא, חברה, אחות) בכדי שתעזור לך להגיע להחלטה. ריבוי דעות יביא אותך להתפזרות ולבסוף ההחלטה שתיעשה לא בהכרח תהיה המחמיאה לך ביותר או המשתלמת ביותר עבורך.

כלל רביעי:

ברגע שהחלטת שזו האחת, הפסיקי את החיפושים. זה יגרום לך לספקות באשר לנכונות ההחלטה הקודמת.ככל שתהיי החלטית וממוקדת יותר, תצליחי יותר בבחירת שמלת הכלה שלך .

כלל חמישי:

השתדלי ליהנות גם מהתהליך. זה יקל עלייך וגם על הצוות המנסה לעזור לך להחליט.

כלה חייכנית, תגרום לרצון לעשות עבורה יותר ולתת לה את הטוב ביותר.

ולבסוף, זכרי כי ביום החתונה,  את נמצאת בחברת האנשים הכי קרובים וחשובים לך.ברור כי את רוצה להיראות הכי טוב שאפשר. אם תישארי שלווה ורגועה  ככל האפשר, תוכלי להוציא את המקסימום מעצמך ביום זה. והכי חשוב – שיהיה לך מזל טוב וחיים מאושרים עם בן הזוג שבחרת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זהבית יניב


 


מאמרים נוספים מאת זהבית יניב
 
כל הנשים יפות... או איך להוציא את המקסימום מעצמי
כמה פעמים מדדת שמלת ערב (יקרה מאוד אפילו), והתגובה הראשונה שעלתה לך בראש הייתה: "זה משמין אותי...זה לא הולם אותי. אני בטח יכולה להיראות טוב יותר למרות הכל..." יש דרכים טכניות לעשות זאת וכעוסקת בתחום, אני יכולה לומר שאין אישה שלא ניתן לשפר את מראיה מאוד וכדברי המשורר "כל הנשים יפות..." צריך רק להתאמץ למצוא את הנקודות הייחודיות בכל אחת ולהבליט אותן בעוד אנו מסתירים את נקודות התורפה. ואני יכולה עוד לומר, שאפשר באמצעים לא מסובכים להוציא תחת היד תוצאה שתדהים גם את הלובשת.הכל תלוי כיצד יוצרים את ה"אריזה" דהיינו, השמלה.(שמלת ערב, שמלת כלה) ולא, לא כל מה שיקר יותר הוא בהכרח טוב יותר... עיקר הרושם

כך תהיי כלה יפהפייה ותפיקי את המיטב מעצמך
15/09/11 | נישואין
היופי הפנימי הפורץ מתוכנו כאשר אנו מאושרים, עוזר לנו להיראות קורנים במיוחד. חתן וכלה ביום חתונתם נראים כך בדרך . כל מה שצריך לעשות, זה לעזור לכל היופי הזה לפרוץ החוצה. כשאת הולכת לבחור שמלת כלה, לכי עם תחושות הבטן והאינטואיציה שלך. את יודעת הכי טוב מה טוב בשבילך. לכל אחת יש העדפות משלה לגבי איך היא רוצה להיראות ביום חתונתה. רק היא יודעת אם יותר חשובה לה הנוחות בשמלה קלילה, או מראה שכבות וקצפת מלכותי. כשתראי את השמלה שלך, את מיד תדעי ש"זו האחת". החיבור יהיה מיידי.אני רואה כיצד זה קורה שוב ושוב ווזה מרגש בכל פעם מחדש.זה כאילו השמלה מוצאת אותך יותר משאת מוצאת אותה...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI