דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין לא גדולה, אבל בלתי נשכחת
לא גדולה, אבל בלתי נשכחת
אקבולוט יעקוב 26/09/11 |  צפיות: 2743
את יום ההולדת הזה - לא תשכחו. רוצים אירוע מיוחד, אבל קטן? קיימים מקרים בהם אנחנו מעוניינים לחגוג אירוע משמח, אך מצד שני, נעדיף שלא להרים הפקה רצינית. למקרה כזה קיימים מספר מתחמים שיוכלו להפיק אירועים אישיים. במאמר שלפניכם תלמדו את כל האינפורמציה שתרצו ללמוד בנושא ארועים קטנים, ותדעו כל מה שיש לדעת בעניין של אולמות בת מצווה ועוד.

מה זה באמת אירוע קטן?

בחגיגות קטנות יחסית לא צריך הרבה שיקולים כלכליים או שיקולים לוגיסטיים, אך לעומת זאת ניתן עדיין להרגיש אוירת שימחה והנאה, כגון בת מצווה או ימי נישואין. אמדו את כמות המוזמנים עפ"י חשיבותו של הארוע ובהתאם לגודל האולם. נראה כי בבר מצווה, הארוע יסתיים מוקדם, שלא כמו ארוע גדול, ואת הכסף שנחסך על המזון, כמות האנשים, אקסטרה מלצריות וכיו"ב - תוכלו להוציא לטובת אלמנטים אחרים בארוע. יש עוד שאלות לגבי אולמות לחינה? נשמח לעזור.

אז איך נתכנן ארוע קטן?

ראשית, מתבקש לבדוק את מספר האורחים, ועל פי החישוב הזה - נסכם את מימד האירוע. יש העדפה להזמין אנשים שאתם יודעים שירצו להגיע ושלא יבאסו אתכם. התכוננו מראש לכך שגן יותר מדיי גדול ייתן תחושה של דיסטנס בין כל האנשים.

אחרי שנקבע מספר בני משפחה וחברים, רשמו הכוונות מאתרי אינטרנט לגבי אולמות ששווים בדיקה. אפילו אם הגיעו אליכם המון ביקורות טובות על אחד המקומות, עדיין חשוב שתדברו עם נציגים של המקום ולהגיע לאולם להתרשמות עצמית. אחרי הכל זה האירוע שלכם וצריך לוודא שתהיו מבסוטים.

כשמרימים ארוע קטן דרושה השקעה יתרה בפרטים הקטנים.

מהסיבה שבחרתם באירוע קטן בעל מעט אורחים - יש יותר הסתברות להשביע את רצונם של חלקם הגדול של האורחים: בלוקיישן, בתפאורה, באוכל ואלמנטים נוספים. בנוסף לזה, אפשרי לפנק את אורחיכם עם סוגים שונים של הפתעות כמו ממתקים מיוחדים, או מופע סטנד-אפ. אפשרות נוספת היא להחליט על ארוע עם קונספט, כמו לדוגמה חגיגה אתנית כלשהי, ולהחליט בהתאם על המוזיקה, הביגוד ושאר קישוטים למוטיב הארוע.

עתה, כשאתם יודעים קצת יותר על תחום אירועים קטנים, בטח כבר הבנתם שלארוע קטן יש אפשרות להיות אירוע גדול; הכל מותנה בביצוע ובהיענות של האורחים. אך עדיין, אם לא תתכננו טוב את כל הפרטים הקטנים - אתם והמוזמנים עלולים להתאכזב. לכן, תכננו בקפידה את הדברים הקטנים ביותר... ובהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI