דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין אולמות יוקרה מעניינים
אולמות יוקרה מעניינים
אקבולוט יעקוב 27/09/11 |  צפיות: 2848

החתונה מתקרבת? מתחילים כאן... חובה לקרוא וללמוד על כל הדברים הראויים לציון על אירועים בישראל... הינכם מוזמנים להתוודע אל העולם הגדול של החתונות והאירועים: גני ארועים, שירות ארגון חתונות וקייטרינג!

יש לכם כבר מקום לחתונה?

העניין החשוב ביותר על הפרק, הוא לא אחר מאשר גן האירועים שבו תתחתנו. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות מקום פתוח. רק אחרי קבלת ההחלטה של מיקום הארוע, ניתן יהיה לתכנן את תאריך הארוע, סוג החתונה ולבסוף לבחור את כל אותם הדברים החשובים שיעשו את ערב אירוע לחלום של ממש. רוצים כבר להתחיל לארגן?

על פי איזה קריטריונים מחליטים על גן ארועים? צריכים בדחיפות מקומות מיוחדים לאירועים?

זוגות רבים שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים רבים עד שהם מבצעים החלטה, ויש לכך הצדקה. אולמות ארועים שונים האחד מן השני במדדים רבים; כמות המוזמנים, מערכת הסאונד, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי. מומלץ לדעת איזה ארוע תמיד רציתם לחגוג, זה יסייע רבות לכם במסע אחר גן האירועים שלכם…

אם אתם מגיעים לגני ארועים על מנת להתרשם, יש לשים לב לדברים הבאים: האזור נראה לכם סטרילי ונק? המקום בכלל מספיק למספר המוזמנים שלכם? כמה בדיוק מגישים יעבדו באירוע? איש אינו מעריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות גרוע... ע"מ למנוע תקלות במהלך החתונה, שימו לב שאתם לא שוכחים את השאלות שלכם!

בחרו נכון מלכתחילה!

את היום שלכם תארגנו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה...), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעויות. צריכים לדעת איך מתכננים את זה בלי בעיה? הכי טוב זה לא להסכים להתפשר על הפרטים החשובים לכם! למשל, בהנחה ואתם רוצים אולם אירועים אינטימי, מגיע לכם לקבל זאת…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

בהנחה וסוף סוף השגתם מקום להתחתן בו - עליכם לחשוב ברצינות על הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, ארגון החתונה... אם יצא שעוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אמנות במלוא מובן המילה. עם כמה מומחים שמבינים בעבודת עיצוב וחן, אפשר בלי בעיה להביא לכך שהארוע שתחגגו יהיה מרשים ומקורי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, רק כדוגמה, אפשר לשדרג בדקה את סביבת החתונה. האורחים שיגיעו לחתונה ירגישו מהדקה הראשונה שזה בעצם ארוע ברמה אחרת לגמרי ויבלו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם מעולם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

לאחר שסימתם לתכנן את העיצוב, אפשר לסדר את דברים קטנים…

למרבית האנשים יצא בטח אי פעם להיות באיזושהי חתונה. ארועים שכאלה תמיד נראים אותו הדבר - בורקסים שמנוניים, שמפניה ופטנטים מאוסים. על מנת לערוך חתונה מסוג שונה, צריך בקמצוץ מחשבה ואפילו חדשנות. בצורה כזו ימשיכו לרכל על הארוע שהרמתם גם עוד שנים רבות מעכשיו... איפה מחפשים הכול לאירוע?

איזה מזון כדאי להגיש?

עבור רובנו הפרט הכי מעניין הוא האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג יש לה השפעה רבה על הזכרון מאותו אירוע, בדיוק מהסיבה הזאת בכלל לא מומלץ להקל ראש או להתפשר בהחלטה הזו. רצוי להשתדל לבחור אך ורק בקייטרינג משובח וצלחות בגודל סביר. אף אחד לא רוצה מזון רקוב או כזה שמגיע בצלוחיות קטנות. תמיד כדאי להוציא קצת כסף בשביל להיות בטוחים שהמזון שתגישו יהיה טעים ומשביע!

צריכים להשיג אולמות יוקרה? דיג'יי מצאתם?

אחרי שהאכלתם את כלל האורחים, כדאי גם לבדר אותם, ולא חסרות שיטות להשיג זאת. ממה מתחילים? לא באמת ניתן לתכנן הילולה רצינית ואפילו לא להזכיר תקליטנים. לא מתחשק לכם להשכיר איש סאונד מקצועי? עם אחד כזה ניתן להקפיץ ולשמח את האורחים שלכם לאורך כל החגיגה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ולהיסגר על סוג מוזיקה שאתם אוהבים, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

בעזרת המידע שכאן, ארגון ותכנון חתונה גדולהיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לעצות טובות ואינפורמציה חיונית - בקרו אותנו בשנית לכל המידע, לארוע המשפחתי שלכם.זה הזמן להתחיל להתחתן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI