דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין איפה עדיף לערוך חינה
איפה עדיף לערוך חינה
אקבולוט יעקוב 02/10/11 |  צפיות: 2714

איך בוחרים מקום לאירוע? מעוניינים לערוך את חתונכתכם ואין לכם שמץ של מושג מהו הצעד הראשון?

הפקה של ארוע היא התחלה של פרוייקט רציני. כל מסיבה מורכבת מחלקים רבים, כשכל אחד חייב לקבל מכם תשומת לב בנפרד. בסוף היום המאמץ משתלם, בגלל שאתם יצרתם אירוע אדיר!

מחפשים עצה בנוגע אולמות אירועים רחובות? בואו להשכיל ולהכיר כל פרט משמעותי שצריך לדעת על תחום הארועים.

מרגישים שאתם צריכים להחשף לידע על ארגון אירוע שידובר בו ללא הפסקה? יש נושאים שונים להם צריך לייחס חשיבות כאשר מתכננים ארוע: כמה אנשים יגיעו, די. ג'י, בר וקיטרינג, עיצוב, בגדים חגיגייים, תיעוד האירוע ועוד. פרמטרים אלו נסקור במאמר זה.

אולמות חינה זו התחלה טובה

באיזה מקום יערך האירוע -
כדי להחליט על מקום מוצלח לאירוע שאת מרימים, חשוב לקחת בחשבון מספר פרטים חשובים: מה סוג האירוע, הזמן בשנה בו מתקיים האירוע, היכן מתגוררים המוזמנים ומספר האנשים. איפה תרצו לערוך את האירוע? גן ארועים, אולם, אולי ארוע בטבע? אולי הכי כיף לערוך לערוך את האירוע בבית? שקלו את כל האופציות לפני חתימת חוזה עם אולם או גן, האם הוא מספק את כל הדרישות של אופי הארוע?

שרותי הסעדה - לא אפשרי לתכנן אף ארוע ולא לספק לאנשים אוכל. טעמו את האוכל ובדקו כי מקום הארוע מספק שרות הסעדה שעומד בסטנדרטים שלכם. אולי בכלל תרצו להזמין שירותי הסעדה באופן פרטי, להזמין חברת קייטרינג שהתרשמתם משרותיה. חשוב לזכור, אם משפחתכם שומרת כשרות, אל תשכחו לבדוק שהמקום מחזיק את כל האישורים הדרושים.

בר אלכוהול - שירות מברמנים תוכלו לשכור כחלק משרותי גן או אולם הארועים או באופן פרטי. עלות האלכוהול מושפעת יוקרת האלכוהול, סוגי האלכוהול, בר אקטיבי או פסיבי וכל פיצ'רים נוספים שתרצו.

תלבושת חגיגית - הבגדים תלויים בהעדפותיכם האישיות. בגד חגיגי הוא נושא יקר, שלא תמיד נגשים אליו בצורה נכונה. חשוב לקחת בחשבון החגיגה היא חד פעמית וכנראה לא תהיה לכם אפשרות להתהלך בבגדים אחרי סיום הארוע. שקלו את האופציה להשכרת בגד. תוכלו גם לתפור בגדים מיוחדים, לחסוך בהוצעות על חליפה או שמלה ממותגת. נסו להסתכל אולי יש לכם בגד יפה וראוי או לבדוק את האפשרות של להזמין מהאינטרנט.

עיצוב האירוע - עיקר האווירה של הארוע; גני ואולמות הארועים מציעים מבחר אפשרויות לעיצוב. אל תסכימו להתפשר על האווירה המרגשת שאתם מבקשים להשרות.

די. ג'יי או להקה - מוזיקה זה עמוד השדרה של החגיגה שלכם תקליטן או להקה, העיקר שכולם יהנו. אם אתם אוהבים מוזיקה בסגנון לא בזרם המרכזי, אל תשכחו שסבתא אולי לא כל כך תשמח וצריך לשמח את כל הנוכחים בארוע.

תיעוד הארוע - כל אירוע מרגש עליו להיות מתועד, ועדיף בצורה מקצועית. נהוג לרוב לצלם גם גם את ההכנות המקדימות ועוד תמונות במיוחד. אל תשכחו לתעד את הארוע גם בצילום וידאו.

מתכוונים לתכנן את חגיגת המאה? מחפשים מידע על תכנון אירועים? קראו כאן לכל המידע החשוב, החדשות הלוהטות והמחשבות הכי מקוריות לאירוע המשפחתי שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI