דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים דקים מעץ
דקים מעץ
שירה כחלון 02/10/11 |  צפיות: 2883

אנשים משקיעים המון זמן, מאמץ וכספים על הבית והגינה - אנו שותלים, מעדרים, מחליפים את האדמה וזורעים, אנחנו צובעים, אוטמים חורים, מקלפים ומרפדים, קונים רהיטים לנוחות וליופי, רוכשים מכשירי חשמל שמקלים עלינו את מעמסת הטיפול בבית והופכים את החיים למהנים, מחליפים בהדרגה או בבת אחת כאשר הם הופכים למיושנים וכל זאת, בכדי שנוכל להנות מסביבת המגורים, לשבת בכיף ולהרגיש כמו בבית.

לעתים קרובות מומלץ לקבל עזרה למצוא מוצרים לטיפול בתחומי חצר הבית והמבנה. תוכלו להיעזר בטיפים בנושא דקים מחירים? מתעניינים בתחום דקים מעץ? בבקשה:

- כשיוצאים לרכוש דק או פרגולה, כדאי מאד לדרוש חומר אשר הועבר תהליכי אימפרגנציה. טיפול זה מונע חרקים ומזיקים שגורמים לריקבון מה שגורם לעץ להישמר לאורך זמן רב.

- דקים ובעיקר פרגולות אשר גווניהן חומים נשמרות לאורך זמן למשך זמן רב יותר מאשר פרגולות שהצבעים שלהן בהירים מאד, אשר דוהים ומתקלפים מהר.

- פעם בשנה לפחות כדאי למשוח את הדקים בשכבת חומר ייעודי השומרת על העץ ותורמת לאורך חייו.

- כסוי חסין גשם לרהיטי חצר ולפרגולה עוזר משמעותית להארכת חייה ומאפשר את השימוש בה ומאפשר אף בעונה הגשומה.

- לניקוי פרקט מעץ טבעי אפשר להיעזר במטלית רצפה לחה בלבד ולעולם אין להרטיב אותו, כי העץ סופג נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

- לפני קניה של מוצר חדש משתלם מאוד לערוך סקר שוק, רק כך תוכלו לדעת שתקבלו את המוצר האיכותי ביותר במחיר הכי טוב.

רוצים לשמוע עוד על נושא דק סינטטי? מחפשים טיפים נוספים בתחום דקים? גלשו לאתר שלנו שבו תוכלו למצוא את כל הטיפים, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הכי טובים, עבודה נעימה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה כחלון

המלצות על שיש קיסר קטלוג וגם על ארונות לחדרי ילדים המלצות על טכנאי מחשבים ועוד באתר www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת שירה כחלון
 
קירות גבס
28/10/11 | שיפוצים
ככה לשם הדגמה, צביעה פנימית של בית בדרך כלל אורכת בין 1-3 ימים, אבל היא גורמת לבית בקלות להיראות עשר ואף עשרים שנה פחות מכפי גילו. הרכבת נישות בגבס בקירות, מערכת מדפים שקועה, או בניית גופי תאורה מגבס אף היא תיקח כמה ימים לכל היותר, וגורמת לכל חדר להיראות מטופח, גם בהשקעה קטנה.

דרכים לאילוף כלבים
13/10/11 | חיות בית
מה כדאי לכם? הכל תלוי מי אתם, אם יש לכם ילדים מומלץ מאוד לאמץ מעורב , אם יש לכם חצר ואתם בקטע של לעשות רושם כלב מאיים יכול להיות מעניין .

מזנון גבס
11/10/11 | שיפוצים
מזנון גבס נותן את האפשרות לכל מי אשר רוצה לרענן את מראה הבית או הדירה לערוך שיפוץ בזריזות ובהשקעה כספית קלה:

בניית פרגולה ודקים
10/10/11 | גינון
לנקוי פרקט אפשר להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שעץ סופח הרבה נוזלים, מתנפח ונהרס.

מעקות זכוכית לעיצוב הבית
09/10/11 | שיפוצים
צריכים נותני שירות בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל קרובים וחברים אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה על מישהו מסויים או סטודיו שהם שכרו בעצמם בעבר.

עבודות שיפוצים בדירה
09/10/11 | שיפוצים
כעת צאו לחנויות, חפשו בקטלוגים ובאינטרנט. שלב ההתרשמות יסייע לכם להתוודע לחומרים הקיימים בחוץ, להכיר פריטים מסויימים ומחיריהם, ויותר מכל יעלה לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם רוצים להשיג.

חברת פוליש
08/10/11 | שיפוצים
לא מומלץ להסתפק בשום הצעה לעבודה לניקיון ופוליש הניתנת בטלפון. הקפידו ובקשו מאיש המקצוע לבוא ולראות, וגם שייתן לכם הצעה במסמך חתום.

גדרות לגינה
05/10/11 | גינון
ברזל עולה יותר מהאלומיניום הנפוץ, ועץ גושני יקר יותר מסיבית. דברים נוספים שמשפיעים על המחיר כוללים את גובה הגדר והשער, האורך שלהם, הזמנות לפי מידה מיוחדת, מאפיינים ייחודיים לדקורציה ומנגנונים מכניים וחשמליים שאתם מעוניינים שיותקנו בהם.

צביעת דירה
04/10/11 | שיפוצים
עבודה צביעה של בית או דירה בגודל ממוצע לרוב לוקחת רק יום-יומיים, אך גורמת לבית להיראות 10-15 שנה פחות מכפי גילו. הרכבת נישות בקיר, הנמכה בתקרה, או גופי תאורה מלוחות גבס גם היא אורכת מספר קטן של ימים לכל היותר, וגורמת לחלל להיראות מושקע, גם בהשקעה קטנה יחסית.

שערים חשמליים
04/10/11 | גינון
מעבר לכל דבר אחר, הקפידו על איכות! שווה להשקיע קצת יותר ולקבל מוצר טוב שיישאר למשך שנים מאשר לחסוך ולהיאלץ לתקן או להחליף אחרי זמן קצר מדי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI