דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט יתרונות פרסום ממומן מול פרסום אורגני במנוע חיפוש גוגל
יתרונות פרסום ממומן מול פרסום אורגני במנוע חיפוש גוגל
יוסי בוזגלו 05/10/11 |  צפיות: 3137

חברת גוגל השיקה כלי פרסומי ממומן המאפשר לעסק שלך לצמוח מבחינה עסקית ולמשוך קליינטים חדשים רלבנטיים לפעילות העסקית שלך ביעילות, בתוך זמן קצר ובחיסכון כספי ניכר יחסית מקמפיינים פרסומיים מסורתיים. פרסום בגוגול נותן  במנוע החיפוש שלו מתחלק לשני סוגי פרסום כשהחלק הימני של מנוע החיפוש מציג את תוצאות החיפוש של הקידום האורגני ובחלק השמאלי והעליון של הדף מופיע קידום אתרים  ממומן

יתרונות קידום ממומן של פרסום בחברת גוגל לעסק שלך

גוגל אדוורדס הנו כלי יעיל ביותר לפרסום העסק שלך היות והוא מתאפיין ביתרונות רבים המהווים כלי פרסומי מוצלח ואפקטיבי להעלאת רמת הרווחיות והמוניטין של העסק שלך בקרב לקוחות רלבנטיים. מנוע חיפוש גוגל מוכר וידוע גם על פי סקרים רבים כאתר הנצפה ביותר בישראל אשר מארח בו מדי שבוע מעל 90% מהגולשים הישראליים, הווי אומר כי גוגל מייצר חשיפה מרבית של רוב הגולשים הישראליים

לפיכך, פרסום בגוגל באופן ממוקד הנעשה ע"י פילוח לקוחות רלוונטיים מאפשר לחשוף את העסק שלך למרבית הגולשים הישראליים באינטרנט אך בצורה ממוקדת המשאירה מאחור את אלה שאינם מתעניינים בעסק שלך וזאת בהתאם לאומדנים ולמילות מפתח המייצגים את פרסום העסק שלך. בנוסף, פרסום ממומן בגוגל מופיע כשהלקוחות מחפשים את העסק שלך על ידי מילות מפתח המאפיינות את העסק שלך ולכן הפרסום רלוונטי

שליטה על תקציב וניהול הפרסום הממומן

בניית אתרים  באופן ממומן מאפשר לך שליטה על תקציב הקמפיין וחיסכון ממשי בהוצאות הפרסום לעומת אמצעי פרסום סטנדרטיים אחרים כמו ערוצי טלוויזיה, רדיו ועיתונות, היות כי הפרסום הממומן במנוע חיפוש של גוגל נותן לך חשיפה חינמית מקסימאלית והתשלום הוא רק במידה והלקוח הקליק על הפרסום כדי לקבל פרטים נוספים, בפרסום ממומן התוצאות מדברות בעד עצמן ולא התפאורה שמסביב. במידה והלקוח לא הקליק, אתה לא משלם.

בפרסום ממומן אתה מנהל את התקציב ואת יעילות הפרסום ואין צורך להתחייב על הקמפיין, ניתן להפסיקו בכל עת, אז קדימה לעבודה ויש לך קמפיין תוך כמה דקות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI