דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות לימודי קולנוע – קורס עריכת וידאו
לימודי קולנוע – קורס עריכת וידאו
יוסי בוזגלו 24/10/11 |  צפיות: 2273

במאים, אותם אנשים שאחראים על הצורה שבה הסיפור שתסריטאי הגה במוחו עובר עד אלינו. במאים דגולים, נמדדים בין היתר גם ביכולת שלהם לערוך סרט בצורה קצבית, איטית או כל דרך אחרת, ובנוסף גם הדרך שבה הוא מצלם ומציג את התמונה הסופית בכל סצנה ופריים בודד. לכן, קורסים רלוונטיים ביותר אותם לקוח כל במאי מתחיל בימינו אלו, הם לימודי עיצוב גרפי, קורס גרפיקה ממוחשבת, וכמובן קורס עריכת וידאו.

קורס עריכת וידאו

כאשר מצלמים סרט או אפילו סדרה, לרוב יהיו דקות רבות ולעיתים אפילו שעות שבסופו של דבר לא יכנסו אל הגרסה הסופית של הסרט. אותו במאי, או בוגר קורס עריכת וידאו, ייקחו רק את הסצנות הרלוונטיות להמשך העלילה ולעיתים אף ימחקו לוקיישנים שלמים ובמקרים קיצוניים גם דמויות כאלו ואחרות. קורס עריכת וידאו, בין היתר, מלמד את ההבדלים בין עיקר וטפל. מלמד אותנו להסתכל על הסרט כסיפור, כמוסר השכל, ולאו דווקא על הקצב או הסצנות שקורות בין לבין.

במקרים נדירים יותר, ישנה סצנה איכותית שצולמה, אבל שאינה תורמת לסרט ולעיתים בגללה צריך להוסיף עוד כמה סצנות אחרות, ולכן מורידים אותה לגמרי. בנוסף, קורס עריכת וידאו מקנה לך גם את הידע כיצד לגרום לסצנה קצרה להיות ארוכה הרבה יותר, עם שימוש בשלל זוויות הצילום השונות, ובנוסף גם לגרום לקצב מהיר ביותר של הסרט עצמו. כמובן שאת הכלים תקבלו בתוך קורס עריכת וידאו, אבל משם אתם תחליטו איך יראה הסרט. השמיים הם הגבול.

קורס גרפיקה ממוחשבת או לימודי עיצוב גרפי

לימודי עיצוב גרפי בשילוב עם לימודי קולנוע, מדברים בעיקר על האפקטים ועל הטון הסופי של כל פריים בקליפ, סרט קולנוע, ועוד. הלימודים במסגרת קורס גרפיקה ממוחשבת שמוכוונת אל סרטים, מדברת על סצנות אקשן עם מגוון 'פיצוצים' ואפקטים של אש, בנוסף כמובן גם סרטי חייזרים ואורות משונים, יצירת מפלצות ככל העולה על הדימיון, שימוש בטכנולוגיות תלת מימד, ובנוסף גם יצירת סרטי אנימציה שלמים. לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת פונים אל קהל רחב ביותר של במאים, בין אם הם בז'אנר האקשן והמדע בדיוני ובין אם בקומדיה.

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI