דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות פוטושופ – לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת
פוטושופ – לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת
יוסי בוזגלו 24/10/11 |  צפיות: 2398

ישנן תכנות רבות שמבצעות עריכת תמונות, מודעות, ציורים, איורים גרפיים, לוגואים או כל דבר שניתן לערוך, אבל הנפוצה מביניהן היא תכנת פוטושופ. התכנה הזו, אשר וותיקה ביותר, מציעה למשתמשים מגוון רב כל כך של יישומים ואפליקציות לעריכת תמונות, שהיא מושכת אל תוכה משתמשים חובבים וגם משתמשים מקצועניים ביותר.

עשה זאת בעצמך

ברמת העיקרון, קשה מאוד להתחיל לעבוד עם פוטושופ סתם ככה באמצע היום, שכן היא לא כמו הצייר האינטואיטיבי מאוד של ווינדוס, והשימוש בה יכול להיות גם מתסכל בהתחלה. אבל ברגע שמבינים את הבסיס שלה, כיצד היא עובדת ומה הם השלבים הראשונים בתחילת עבודה איתה, ניתן להגיע אל תוצאות מעולות וחסרות תקדים.

הדבר הראשון שכדאי לדעת, אותו גם ילמדו אתכם בקורסים של לימודי עיצוב גרפי או קורס גרפיקה ממוחשבת, הוא העבודה בשכבות. פוטושופ מאפשרת לנו לעבד כל חלק וחלק בתוכה על פי שכבות מסוימות וכך אנחנו יכולים להגיע אל הניואניסים הקטנים ביותר של עריכת תמונות שונות.

כלים מיוחדים

עוד דברים בסיסיים שכדאי לדעת וכבר בהתחלה יכולים לעזור מאוד בעריכה ראשונית, הם הכלים של אפקטים מובנים ושרביט הקסם. שרביט הקסם הוא כלי מדהים, תוכלו לבחור אותו ולהצביע על כל חלק בתמונה, ושרביט הקסם ידע אוטומטית לזהות איזה עצם רציתם לבחור. כך למשל, אם תרצו לבחור בראש של בן אדם, פשוט הצביעו עליו והוא ידע לסמן אך ורק אותו, תוכלו לשחק גם עם רמות הגימור ולבחור אך ורק את העיניים, שפתיים ועוד. לאחר בחירת עצם ספציפי תוכלו לעשות בו כל שברצונכם, גשו אל האפקטים של פוטושופ וגלו בעצמכם.

למתקדמים

קורס גרפיקה ממוחשבת או לימודי עיצוב גרפי. יביאו אתכם כמובן אל כמה רמות קדימה. ישנם עוד תכונות רבות של עריכת והוספת אפקטים אל תמונות סטילס או וידאו, אבל לשם כך תצטרכו לפנות אל לימודי עיצוב גרפי, קורס גרפיקה ממוחשבת או אפילו קורס עריכת וידאו. כך למשל, קורס עריכת וידאו יוכל להוסיף המון לידע שלכם וגם שם לומדים לערוך תמונות. אמנם הפוטושופ הוא מומחה בתמונות ועריכתן, אבל קורס עריכת וידאו מקנה גם הוא כלים שונים. הכל על פי מה שאתם מעדיפים ללמוד.

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI