דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין אירוע ענק בהרצליה
אירוע ענק בהרצליה
אקבולוט יעקוב 30/10/11 |  צפיות: 2642

רוצים את האירוע של השנה? כולנו מפנטזים על אירוע שכולם יזכרו, אבל מה בעצם אנשים זוכרים מאירועים? התלבושת, רמת האוכל, המוזיקה, ובעיקר את האולם. אולי תופתעו מהמימצאים, אך למרבית המוזמנים חשובים אותם מאפיינים, ועל המרכזים נשים דגש.

מקום כבר יש?

מיקום האירוע שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה בכפר שמריהו תשקף יחודיות, חתונה בשקיעה בים תקרין תמימות, גן ארועים יוקרתי יעיד על עושרכם בעוד שגן או אולם צנוע ישקף משפחתיות.

זכרו שהכי פשוט לחלום על אירוע שיהיה הדור ויוקרתי, אך לרוב שהתכנון מסתיים האסימון נופל והם מבינים לדאבונם שזה לא באמת מה שהם מחפשים. אז לפני ששוכרים אולם איורעים חשבו בהיגיון אם לאמיתו של דבר המקום הזה באמת תואם את רצונותיכם .

מה לגבי האוכל?

נגמרה ההתעסקות עם אולמות אירועים בהרצליה? לדעת כלל האנשים אחד הנושאים המרכזיים ביותר הוא התפריט שיוגש באירוע. יש מצב שזה נשמע יומרני, אבל מרבית המוזמנים משתוקקים מאוד ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא המנות שיוגשו בארוע.

טרם בחירת התפריט תחשבו מי רוב האנשים שיהיו החלק החשוב ביותר בטקס שלכם. אם לרעתכם מדובר באנשים מהמעמד האמצעי, חסידי האוכל הביתי, אז תלכו עלמנות פשוטות יותר. אם קורה ומדוברבאנשים מביני עניין מהבוהמה ההרצלייאנית כדאי לשקול חברת הסעדה יותר אקסקלוסיבית, אם זאת בכלל בר מצווה ורוב האנשים יהיו בה נערות אז כמובן כדאי לבחור במנות ילדותי יותר הכולל בונקניקיות, צ'יפס ועוד.

תזכרו תמיד כי בלתי אפשרי לרצות את כל המוזמנים, אי לזאת כדאי ללכת עלתפריט עממי ומורכב, מסחרי ויחודי. בדרך זו יהיו לאנשים הרבה אופציות לבחור מהן. בסופו של דבר, עדיף תמיד שיהיו חלופות רבות במקום כמה מנות בודדות.

המראה הכללי...

הואיל ונותר לכם זמן פנויואתם מעוניינים ליצור רושם עלרוב האורחים, תחלמו על רעיון מקורי, משהו חדשני ובנוסף על זה משהו שאולי חשוב לכם שכל המוזמנים יבינו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב המיוחד הוא מרכזי למוזמנים.

בכל מה שקשור בעיצוב לחלוטיןאין גבול לדמיון; אפשר לתכנן הכל, או, למשל, להדגיש דברים מסוימים; צבעי האירוע (ארוע באדום, להדגיש רק צבע אחד), תוספות (חול-ים ודקלים) עיצוב הפרחים וכו', פשוט תנו לדמיון שלכם להתפרע. ידוע שלא אחת שאירוע אישי מתשתנה בעיקר להיות האירוע שלההורים של בעל השמחה, בגלל זה דווקא בנושא חשוב זה, זה מקומכם לתת ביטוי למה שחושב לכם.

עדיין חושבים על גן אירועים בהרצליה?

ידוע שהכי פשוט זנ לרצות את ההורים, אך שלא תשכחו לרגע שאחרי הכל זה היום החשוב שלכם. היה ויש משהושאין מצב שאתם מוכנים לשכוח ממנולמרות שהוא, לא מקובל על משפחתך, היו נחושים. תסבירו לבני המשפחהבצורה שקטהשזה בסוף הארוע שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ובחרו במשהו שהכי מעיד על אישיותכם.

אתם, עדין צריכים מידע מקצועי לגבי אירועים בואו לקרוא כאן עוד, ושיהיה בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI