דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין אולמות וגנים מושלמים בכפר סבא
אולמות וגנים מושלמים בכפר סבא
אקבולוט יעקוב 02/11/11 |  צפיות: 2717

הגיע הזמן להתחתן! מתחילים כאן... רצוי לקרוא ולהבין את הפרטים המשמעותיים על אירועים בלתי נשכחים... עכשיו בואו להתרשם מעולם החתונות והארועים: מקום, הפקת חתונות ותקליטנים!

השגתם כבר גן ארועים?

החלק הראשון בכל ארוע, הוא כמובן האולם שבו תחגגו. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה מקום פתוח. רק לאחר קבלת ההחלטה של מיקום האירוע, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד, סוג החתונה ולבחור את הפרטים הפעוטים שיהפכו את ערב אירוע לחלום של ממש. לא חושבים שהגיע הזמן לערוך את האירוע?

כיצד מחליטים על אולם ארועים? לא מוצאים אולמות אירועים כפר סבא?

המון זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם הרבה לפני שנסגרים על עצמם, ויש לכך הצדקה. גנים נבדלים בפרמטרים רבים; מספר האורחים שניתן להביא, התפאורה, סגנון הגשת האוכל וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. רצוי לדעת מה באמת ברצונכם לחגוג, זה יעזור בחיפוש של המקום המושלם…

כשמגיעים לגן אירועים כי אתם רוצים להתרשם בעצמכם, שימו לב לדברים מסויימים: האם האולם נראה בכלל מצוחצח ונקי? זה בכלל מתאים לכמות האורחים? כמה בערך מלצרים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך אוכל שפג תוקפו או, למשל, שירות לוקה בחסר... בשביל למנוע פאשלות במהלך ערב הארוע, מומלץ לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות הרציניות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה שלכם תעברו פעם אחת בלבד (או כך לפחות אנו מקווים...), בגלל הסיבה הזאת אין כאן ממש מקום לטעויות. אז איך מארגנים זאת? כדאי אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! במילים אחרות, בהנחה ותמיד דמיינתם אולם ארועים קסום, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

מה עושים לאחר מכן?

אם כבר יש ברשותכם גן אירועים - כדאי לשקול ברצינות את כל הדברים האחרים. למשל, סוג של עיצוב אירועים... אם עדיין לא שמעתם על כך, מדובר על אומנות של ממש. באמצעות אנשי מקצוע אמיתיים המבינים עניין בענייני עיצוב ואסתטיקה, אפשר בקלות להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה מקסים ואוריגינלי. עם שימוש בזרי פרחים, למשל, באפשרותכם לשפר את את סביבת האירוע. המוזמנים שיבואו ירגישו ממש מההתחלה שמדובר על ארוע מעולם אחר ויבלו כמו שכנראה עוד לא יצא להם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אחרי שסימתם לעצב ולקשט, יש אפשרות לדאוג לפרטים נוספים…

למרביתנו יצא בטח אי פעם להיות חלק מאיזושהי חתונה. ארועים שכאלה הם בדרך כלל זהים האחד לשני - נקניקיות על מקל, בירה תוצרת הארץ וגימיקים חרושים. אם אתם רוצים לערוך אירוע באמת שונה, ישנו צורך בקמצוץ ארגון ומקוריות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על הארוע שלכם גם עשורים אחרי... היכן יש ספקים לאירועים?

אוכל כבר בחרתם?

עבור המוזמנים שלכם הדבר החשוב היחיד זה האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע ללא ספק על הזכרונות מהמסיבה הזאת, בגלל הסיבה הזאת אי אפשר להתפשר או להקל ראש בבחירה זו. אז באמת כדאי לבחור אוכל יוקרתי ומנות גדולות מספיק. איש אינו רוצה לאכול מזון מטוגן בטעם רע או, למשל, אחד שמוגש בצלוחיות זערוריות. תמיד משתלם להשקיע קצת יותר כסף בשביל שהאוכל שתגישו יהיה ממש טעים וכמובן ממלא!

לא בטוחים לגבי גני אירועים בפתח תקווה? מוזיקה השגתם?

לאחר שפיטמתם את האורחים שלכם, אפשר להעסיקם, וקיימות המון שיטות להשגת מטרה זו. ראשית כל, אי אפשר לשקול חתונה ראויה ולא לדבר על מוזיקה. יש סיבה לא להביא איזשהו תקליטן? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולשמח את כל המוזמנים במשך כל החתונה... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ולהיסגר על ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, ארגון ותכנון ארוע מוצלחאף פעם לא היה קל יותר… לעצות ומידע שכדאי לדעת - הציצו כאן שוב לכל המידע, לשמחה הגדולה שלכם.בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI