דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי עוד לא קיבלתם ציונים לפסיכומטרי - מה עושים?
עוד לא קיבלתם ציונים לפסיכומטרי - מה עושים?
ריקו עובדיה 16/11/11 |  צפיות: 2424
כולם כבר עשו פסיכומטרי? הלימודים נראים קשים מדיי?

אפשרי כי בימים אלה, תעודת בגרות היאאינה תנאי בלעדי לקבלה לעבודה, ובאופן כללי לא מעידהעל תבונה, עם זאת כדאי שתהיה לכם, ולו רק כי זה פרט בסיסי עבור קורות החיים שלכם, ולפעמים גם חובה לקבלה ללימודי תואר מסויים. צריכים לדעת עוד בנושאציונים פסיכומטרי? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

איך משלימים בגרויות?

ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי שסיימתם תיכון - כך יותר תתקשו להתרגל שוב למסגרת. ומהסיבה הזאת, אנחנו ממליצים לפתוח בפרוצדורה כמה שיותר מהר. יש מספר מוסדות לימוד מוכרים שניתן להירשם אליהם. אינפורמציה נוספת עליהם יש לרוב ברשת. במידה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם כרגע השתחררתם, ניתן לקבלהטבות והנחות רבות עבור הקורסים השונים.

לטובתכם, זיכרו שאינכם ילדים, לכן , קחו את כל הנושא בשיא הרצינות ואל תתנהגוכמו ילדים קטנים; כעת, כאשר אתם יודעים מהטומן בחובו עתידכם, ויש לכם מידע יותר נרחב על הנושא.

מה עם מבחן פסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי בצורה שונה מהאופן של הבגרויות. לבחינה הפסיכומטרית חשיבות גדולה יותר מאשר ציוני בחינת הבגרות, מה גם שהפסיכומטרי עצמו קשה יותר בכמה רמות, על אף העובדה שבחינה זאת לא משקפת את חכמתכם. ציון המבחן הפסיכומטרי בודק את ההתמודדות שלכם במצבי לחץ, את זיכרונכם וכמה הראש שלכם מאורגן.

אפילו אם מסיבה כלשהי נבחנתם וקיבלתם תוצאה נמוכה בפעם הראשונה - אין זה אומר בהכרח שאתם טיפשים מדיי, פשוט שלא היה מוצלח הפעם; כמו בדייט ראשון, לא הרבה מצליחים להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא את התוצאה הרצויה במכה הראשונה. תמיד יש אפשרות לגשת לעוד מועדים בעתיד, אם יש לכם מספיק גב כלכלי וסיבולת לעבור את המבחן שוב. את הציון הגבוה יותר שתוציאו - רושמים שבע שנים.

בנקודה זו, כשרכשתם ידע ממוקד יותר על דברים כמו מועד פסיכומטרי, ובמידה ויש לכם יותר מושג במה אתם מתעניינים ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, מומלץ שתעשו במידע הזה שימוש עבורכם: הירשמו לקורס כלשהו, עשו את המקסימום, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI