דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי קורסי לימוד מומלצים לבגרות בערבית בחיפה
קורסי לימוד מומלצים לבגרות בערבית בחיפה
ריקו עובדיה 20/11/11 |  צפיות: 2452
רוצים ציון פסיכומטרי טוב? מאוכזבים מציון הפסיכומטרי?

גם אם במצב הנוכחי, תעודת בגרות טובה היא לא תנאי מחייב עבור קבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא ממש מהווה אינדיקציה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין רצוי שתוציאו ציון טוב, מפני שהדבר מהווה עניין טרוויאלי עבור קורות החיים שלכם, ולרוב אף תנאי מחייב בשביל להצליח להתקבל ללימודי תואר ספציפי. רוצים לדעת עוד עלבגרות בערבית? אנא המשיכו לקרוא.

איך עושים את זה?

ככל שיותר זמן עובר אחרי שסיימתם בית ספר - כך תתקשו יותר להשלים תעודת בגרות. מסיבה זאת, רצוישתפתחו בפרוצדורה הכי מהר שאפשר. נמצאים די הרבה מוסדות מקצועיים שמעניקים שירות זה. עוד מידע על מוסדות לימוד אלה תוכלו לחפש בקלות בגוגל וכיו"ב. היה ואתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, אפשר לקבל מגוון הנחות והטבות על קורסי השלמת בגרות.

רק קחו בחשבון שאתם בוגרים, לכן , התייחסו לזה ברצינות המקסימלית והפסיקו להתנהג כמו תלמידי בי"ס; בייחוד עכשיו, כשאתם יודעים טוב יותר מה באופן כללי אתם רוצים לעתיד שלכם, ויש לכם עוד פרטים על נושא ספציפי.

ומה אתם חושבים על המבחן הפסיכומטרי?

בחינה פסיכומטרית נערכת לפי פורמט אחר ממבנה ציוני בחינת הבגרות. למבחן הפסיכומטרי חשיבות גדולה יותר מהמשקל של הבגרות, מה גם שהפסיכומטרי עצמו בכלל קשה יותר, על אף שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת חוכמתכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בודק דווקא את איכות התפקוד שלכם בעת מצבים מלחיצים, את זכרונכם וכמה אתם מסודרים בראש.

גם אם קרה מצב בו השגתם ציון לא מזהיר בפעם הראשונה - זה לא אומר בהכרח שאתם לא יוצלחים, אלא שפשוט הפעם לא הצלחתם; כמו בטסט על אוטו, רובנו לא נצליח למצות את מלוא הפוטנציאלולהוציא ציון מכובד על ההתחלה. תמיד אפשרלהמשיך ולגשת לעוד מועדים, בתנאי שיש לכם מספיק כסף וכוח סיבולת לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה ביותר שתוציאו - אתם שומרים איתכם לשבע שנים.

עתה, אחרי שקראתם קצת אינפורמציה לגבי בגרות באזרחות, ובמידה וכבר ידוע לכם במה אתם מתעניינים ובמה תעסקו, הגיע הזמן להשתמש במידע הזה בשביל עצמכם: קחו קורס, העלו את הממוצע שלכם, ותנו לעצמכם סיבה להתגאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI