דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות לתרמילאים
רם מור 20/11/11 |  צפיות: 2818

אתם עומדים בפני הטיול הגדול של חייכם? תיק המוצ'ילר כבר ארוז ומוכן, כרטיסי הטיסה ביד, הכל טוב ויפה אך ללא ביטוח נסיעות, נסיעתכם אינה בטוחה. ביטוח נסיעות יכסה בעבורכם מגוון הוצאות, רפואיות ואחרות, ידאג לביטחונכם האישי, וידאג לכל מחסורכם.

תארו לעצמכם שאתם באמצע טיול טראק בהימלאיה, הרים ושלג מסביב הכל נפלא ומרהיב אך לפתע תופסת אתכם מחלת גבהים, אתם מתחילים להרגיש ברע וחייבים טיפול רפואי דחוף. בית החולים הסמוך מצוי במרחק שעות הליכה, אין נגישות לרכבים ואתם לבדכם בשממה, אך אל דאגה, שיחת טלפון לחברת הביטוח המבטחת, למוקד השירות הזמין 24 שעות ביממה, יזניק במיידי עבורכם מסוק רפואי שיגיע למקום האירוע ויפנה אתכם לבית החולים הסמוך לצרכי קבלת טיפול.

והקטע שהכל מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות, רק תשלמו דמי השתתפות עצמית וזהו. ולא מדובר בתרחיש אימים, רק לא מזמן נתקעו מספר תרמילאים בסופת שלגים בהודו ונדרש פינוי מוסק בכדי לפנותם ממקומם לאזור מבטחים. ובכדי לקבל שירות זה צריך כמובן להיות לרכוש מראש במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל הרחבה ביטוחית המותאמת לתרמילאים המוכרת בשם חילוץ, איתור והצלה.

את החלק של חילוץ כבר הבנתם, אך מה זה בדיוק איתור והצלה? אז ככה במקרה ופתאום אתם נעלמים מתחת לאדמה וקיים חשש ממשי לחייכם, פנייה מטעם משפחתכם בארץ לחברת הביטוח תוציא תוך כשבוע משלחת חיפוש מקצועית שמטרתה אחת לאתרכם ולהשיבכם בבטחה למקום מבטחים. לא פעם ישנם מקרים שבהם מטייל נפל לנקיק נסתר, החליק מצלע הר, איבד שליטה ברפטינג ונעלם, וכן זה לא תמיד נגמר בסוף טוב, אך גם החזרת הגופה למשפחה, לפחות תמלא הצורך באובדן.

משלחת חיפוש מקצועית היא אופרציה של ממש, דורשת אנשי מקצוע מקצועיים, כלבי גישוש, מסוקי חיפוש, ציוד מקצועי ועוד. מדובר בעסק מורכב ולא זול במיוחד. עכשיו תארו לעצמכם שמשפחתכם הייתה צריכה לעשות זאת בכוחות עצמה, עם כל הלחץ והבלאגן מסביב, הוצאות והארגון. אז טוב לדעת שבעת הצורך יהיה מי שידאג לכם, ויעשה ככל שביכולתו להחזירם הביתה בריאים בתקווה.

חברות הביטוח מוציאות את משלחת החיפוש בתוך שבוע בדרך כלל אך ישנן גם אחרות שעושות זאת לאחר תקופה של כחודש ימים ולכן מומלץ לעיין בפוליסת הביטוח ולבדוק מהם התנאים בגין הרחבה זו, מהו פרק הזמן שצריך להודיע ולדווח לחברת הביטוח, מהו גובה הכיסוי המקסימאלי ועוד. ובכדי שחברת הביטוח תוציא את משלחת החיפוש בזמן, מומלץ להיות בקשר עם קרובי המשפחה בארץ כל חמישה ימים לערך, כך שחוסר תקשורת בפרק זמן שכזה ידליק מיד נורה אדומה ויתחיל להניע את גלגלי המערכת.

ביטוח נסיעות כולל בנוסף גם הרחבה ביטוחית הקרויה בשם ספורט אתגרי. מדובר בהרחבה כללית אך מומלצת במיוחד לקהל התרמילאים היות ומרביתם ייטלו חלק בפעילויות שכאלו בעת שהייתם בחו"ל. ספורט אתגרי יכסה מבחינה ביטוחית את העוסקים בפעילויות אתגריות שכאלו כדוגמת רפטינג, סנפלינג, ספורט ימי, טרקים, טיפוס הרים, רכיבת סוסים ועוד. גם אם עוד לא תכננתם את טיולכם לפרטים, מומלץ לרכוש הרחבה זו בכדי שלא להגבילכם בפעילות זו או אחרת במהלך טיולכם היות ואחר יציאתכם את הארץ אין עוד אפשרות לשנות את תנאי פוליסת הביטוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רם מור


 


מאמרים נוספים מאת רם מור
 
ביטוח נסיעות לתרמילאים
אתם עומדים בפני הטיול הגדול של חייכם? תיק המוצ'ילר כבר ארוז ומוכן, כרטיסי הטיסה ביד, הכל טוב ויפה אך ללא ביטוח נסיעות, נסיעתכם אינה בטוחה. ביטוח נסיעות יכסה בעבורכם מגוון הוצאות, רפואיות ואחרות, ידאג לביטחונכם האישי, וידאג לכל מחסורכם.

ביטוח רכב, למען ביטחונכם האישי
19/11/11 | ביטוח רכב
מדי שנה מתרחשות בישראל אלפי תאונות דרכים, מאות הרוגים, פציעות בגוף ובנפש, נזק רכוש, שדה קרב של ממש. ובכדי להיאבק בתופעה מחרידה זו, הוחלט בחוק הפלת"ד כי כל בעל רכב מנועי מחויב ברכישת ביטוח רכב חובה, בלעדיו אסור לעלות על הכביש.

ביטוח רכב, כיצד לפעול בזמן אמת
09/11/11 | ביטוח רכב
בהתאם לחוק הפלת"ד כל בעל רכב מנועי מחויב ברכישת ביטוח רכב חובה, אך רובנו לא מסתפקים בכך ורוכשים ביטוח רכב נוסף הידוע בשם ביטוח רכב מקיף. הכל טוב ויפה אך בפועל כיצד פועלים בעת התרחשות תאונת דרכים וכיצד מכוסים במסגרת ביטוח הרכב. ראשית יש הבדל מהותי בין תאונת דרכים עם נפגעים בגוף לבין תאונת דרכים עם נזק רכוש בלבד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI