דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה המלצות על חברת הובלות בתים
המלצות על חברת הובלות בתים
ריקו עובדיה 30/11/11 |  צפיות: 2402

עוזבים את הבית של אמא ואבא? מצאתם דירה טובה יותר? מעט אנשים מעבירים את כל החיים באותו בית. רובנו מסוגלים לעבור לעיר אחרת מספר לא מבוטל של פעמים במשך חיים שלמים. מעבר דירה נתפס כ פרוצדורה ארוכה ומייגעת. הקטע הבא יקנה לאלו מכם שעוברים בשבוע הבא, ובו נכללות מספר עצות על הצעת מחיר להובלה.

הסתכלו על חצי הכוס המלאה


אל תשכחו למה אתם עוברים. רובנו עוברים מסיבה משמחת כמו קניה של סטודיו בסביבה טובה יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. בהחלט, להעביר את הבית זה שלב מעייף בדרך אבל גם אותו אפשרי להעביר בקלות ובחיוך.

כל הטיפים למעבר זריז וללא כאבי ראש


אל תתמהמהו, תבדקו את האופציות להעברת הדירה שלכם מבעוד מועד. בדרך זו תחסכו מעצמכם לחץ מיותר וכך יעבור יום העברת המשרד בצורה מוצלחת.

אין רגע לארוז? ניתן למצוא מספר חברות שיכולות לתת שירות אריזה בנוסף לשירותי הובלה. צוות אריזה יבוא לבית יומיים לפני תאריך המעבר כדי לארוז בקופסאות את הרכוש שלכם.

במידה ונקלעתם למצב שעליכם להתפנות מבית העסק לפני שהגיע הזמן בו מתאפשר לכם להכנס לבית אליו אתם עוברים אין מה לדאוג! בכל רחבי הארץ ביכולתכם למצוא מספר עסקים שכל שימושם הוא אחסנת תכולת בתים. יש אפשרות להשכיר למס' חודשים אך תוכלו למצוא גם אחסון לזמן רב ואף תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא חוסכים - הובלות בתים


במידה ואתם אורזים בעצמכם או שפשוט לקחתם את שירותי חברת הובלה למטרה זו כדאי לארוז את החפצים בצורה מוקפדת אם אתם מעוניינים שהם יגיעו בשלום למעונכם החדש. לא הייתם רוצים לראות את כלי הקריסטל שסבתא רבא יוכבד הורישה לכםלא ישרוד את הדרך.

לא חוסכים על מובילים מקצועיים, לא כל אחד עם משאית ישר נהפך למוביל. הובלת חפצים מסוימים כמו: פסנתר, מקרר וכדומה דורשים מיומנות רבה וכושר נשיאה. ישנם גם רהיטים מסוימים כמו: ספות גדולות ארונות אשר יעלו צורך בפרוק והרכבה. לכן, יש לוודא ולבדוק שחברת ההובלות שלקחתם מסוגלת לעשות זאת. עבודה זו מצריכה תוספת מחיר.

בדקו את דלת הבניין בבניין הנוכחי ובבניין אליו אתם עוברים. אם יצא מצב שהמדרגות צרות מדי יש מצב שתצטרכו להוסיף שירות של מנוף.

תוכלו לשכור נותן שירותי מנוף מחברה אחרת אך עדיף לכם לערוך בדיקה אם חברת ההובלה שאותה לקחתם לביצוע העבודה מספקת גם שירותי מנוף, כך תצמצו עלות. יש מצבים שמומלץ לקחת מנוף, גם אם אפשר להסתדר בלי. השכרת מנוף תחסוך טלטלות מיותרות של החפצים במעבר בין החדרים.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? מעוניינים בבדיקת מחירים זריזה?
בקרו עוד היום בבלוג שלי ותוכלו לקבל מחירים, הצעות, פרטים וטיפים ממיטב אנשי המקצוע.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI