דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ריצוף גרניט פורצלן
ריצוף גרניט פורצלן
ליאת חיים 04/12/11 |  צפיות: 2572

במהלך העשורים הראשונים מאז הקמת המדינה כמעט כל הדירות בארץ היו אותו הדבר: מרצפות שומשום פשוטות ונאות, ומטבחים עם משטחי עבודה עשויי אבן חברון. בשנות השמונים של המאה שעברה החלו להגיע לביתנו שלל חומרים נוספים, בעלי תכונות, מראה ומחירים שונים, הנותנים לכל אדם לרכוש את החומר אשר תואם את טעמו.

בתחום הריצוף, למשל, קיימת אפשרות להחליט אם לרצף את הבית בשיש, סוגי אבן שונים, גרניט-פורצלן, פרקט למינציה, או אפילו לינוליאום, והמשטחים במטבח באבן טבעית, אבן קיסר (משטח קוורץ), עץ או מתכת. ועם מגוון כזה אדיר, עולות הרבה מאוד שאלות, בין השאר כיצד תמצאו ריצוף גינה, ומהם היתרונות והחסרונות של החומרים השונים?

צריכים מידע על ריצוף חוץ? איפה קוראים הכל על ריצוף גרניט פורצלן? הנה לפניכם מספר טיפים מועילים אשר יעזרו לכם להתוודע לנושא:

מרצפות ומשטחי שיש חשוב לקנות רק מחנויות ומחסנים מוכרים. רק ככה תדעו שמדובר בחומרים איכותיים אשר נושאים תו תקן.

כאשר רוכשים מרצפות בקשו אחריות של מספר שנים לפחות למקרים של היסדקות החומר או שחיקה מהירה מדי.

בעת רכישת שיש למטבח או לאמבטיה, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחריות.

ריפוף וחיפו שיש מתאימים בעיקר לחללי פנים, מכיוון ששילוב של לחות, רטיבות וקרינת שמש ישירה פוגעות עם הזמן בגון החומר, שוחקות אותו וגורמות לברק שלו להיעלם.

מרצפים את הבית? תמיד שמרו מספר חבילות של המרצפות לטובת תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף, כך תימנעו מהצורך לחפש מרצפות מסויימות שאולי כבר ירדו מפס הייצור.

במקרה של הסרה והחלפה של הריצוף בחדרים, מומלץ ביותר להחליף את הצנרת, גם במידה ומערכת הצנורות עוד במצב תקין.

רוצים לשמוע עוד על ריצוף? כדי לשמוע על עוד טיפים בקרו עכשיו באתר שלנו ועשו לעצמכם חיים קלים.  


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאת חיים

עוד על דודי שמש וגם על דודי שמש מחירים באתר המציע לכם השוואת מחירים ללא כל התחייבות www.dvadimcenter.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליאת חיים
 
עיצוב גינות פרטיות
30/03/12 | גינון
העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, באופן זה תוכלו לדעת שהגינה

לעשות הסרת שיער בלייזר
ניתוח לייזר- אם במקרה אתם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראייה חשוב שיהיו בידיכם עדשות מפני ש בסיומו של טיפול הלייזר אסור להשתמש במשקפיים למשך תקופה של מספר שבועות.

מחפשים ייעוץ עסקי?
25/12/11 | ניהול
בקשו לדעת אודות תהליכי העבודה, מספר הפגישות על האסטרטגיה וגם על העלויות, כמה זה יעלה לכם? האם אפשר לשלם על תוצאות? ואל תשכחו- לכמה זמן אתם מחויבים.

גדרות לגינה
25/12/11 | שיפוצים
כמה מתאים לכם לשלם? כעקרון, גדרות ושערים העשויים מפלסטיק פחות יקרים ממקביליהם עשויי העץ והמתכת, פלדה וברזל יקרים יותר מהאלומיניום הנפוץ, ועץ גושני עולה יותר מסוגי עצים מעובדים. עוד גורמים שמשפיעים על המחיר הם גובה הגדר או השער, האורך הכולל שלהם, הזמנות מיוחדות מאומן, מאפיינים קישוטיים ומנגנונים חשמליים ומכניים שיותקנו בהם.

לימודי צילום
ובאמת, תמיד נראה שכל מי שמכירים לומד משהו כזה או אחר – אזרחי ישראל חותרים לשיפור עצמי במגוון תחומים: קורסים בתחום ההשקעות, קורסים במחשבים וטכנולוגיה, מדעים ואמנויות, לימוד שפות לצרכים עסקיים ואקדמיים, השכלה תיכונית או יותר ורבים נוספים.

קייטרינג לבר מצווה
לגבי הקינוח: כולנו אוהבים קינוחים. כאן עדיף לקחת קינוחים רגילים שכולם אוהבים, שוקולדים ופירות.

דרך טובה למציאת קבלן שיפוצים
22/12/11 | שיפוצים
אך גם כאשר עושים כל מאמץ למנוע את הסיבות להיווצרות בעיות עדיין נתקלים במכשולים בדרך, אבל בסוף היום החיובי מתעלה על השלילי. לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת ותקפידו לעגן את התנאים עם חוזה שיפוצים, בתום תקופה קצרה תזכו לקצור את הפירות המתוקים של חיים בבית כמו-חדש.

טיפולי שאיבת שומן ועוד
מומלץ מאד להמנע מהרמת משקל כבד אחרי שעוברים ניתוח חזה, משום שכל לחץ יכול לגרום לכאבים עזים וכן להרחבת הצלקות.

עיצוב גינות
20/12/11 | גינון
ובאמת, קשה למצוא דבר מרגיע יותר משטח פרטי עם גינה מוריקה; פינה לשבת בה ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לארח את החברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לגדל תוצרת ביתית. אבל לרוב אין לנו את הזמן והפנאי לטפל בגינה בעצמנו, ולכן אנשים רבים לוקחים גננים לביצוע העבודה.

עיצוב חדש לבית
אדריכלי נוף תפקידם להתאים את סביבת הבניין הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחייה נכונים, ועד להתאמה של פתרונות הצללה, יצירת פיצ'רים במים, אדמה וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI