דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים לימודי הנדסאי תואר ראשון במכללות בארץ
לימודי הנדסאי תואר ראשון במכללות בארץ
ריקו עובדיה 04/12/11 |  צפיות: 2298

לימודים גבוהים קורצים לכם? אוניברסיטה קורצת לכם?

במאה העשרים ואחת, זה ידוע שאם אין לנו השכלה טובה, האופציות בחיים מוגבלות. אלה החיים, איש אינו ישמח לשכור אדם ללא שום לימודים קודמים או תואר, ואפשר גם להבין מאיזו סיבה. תואר ראשון\שני או, למשל, תעודה מקצועית, מראים תכונות חיוניות - כוחות נפשיים להתמיד, בסיס מקצועי וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה. בדיוק בגלל זה, כדאי לחשוב בגדול - הירשמו והתחילו להשיג השכלה גבוהה, הדבר עשוי רק להועיל לכם.

לפי מה להחליט איזה מקצוע ללמוד?

חובה לשקול בכובד ראש איזה תואר ללמוד. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו תשפיע על החיים שלכם בצורה משעותית. קיים סיכוי גדול, שהמקצוע שתבחרו ללמוד, יהפוך להיות התחום שתיאלצו לעבוד בו. זאת אומרת שלתואר\תעודה שלכם יש בהחלט השפעה ישירה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מחפשים לימודי חשמל ואלקטרוניקה? בקטע של תכנות או שהינכם בעצם טיפוסי אנשים? הבחירה של סוג התואר חייבת להתבצע תוך הדגשת היכולות הטבעיות שלכם; אם אין לך ממש כישורים ריאליים ,לדוגמא, זה יהיה מאתגר בשבילכם ללמוד לעומק תכנות ומחשבים. השתדלו לא להקשות על עצמכם, תבחרו מקצוע שאתם באמת אוהבים וגם יכולים להיות טובים בו.

היש בכלל מקצוע מבוקש באמת? איזה מקצוע רצוי ללמוד לתואר או לתעודה?

אחרי שאנשים משקיעים סכום כסף משמעותי וגם מאמץ בשביל לשרוד את התואר, כולם רוצים לקבל תוצאות כלשהן. דהיינו, להתחיל קריירה ולהמשיך לעבוד בתחום. אז, איך לעשות את זה? בשביל זה אין ברירה אלא ללכת על מקצוע מבוקש! לימודי חשבונאות, לדוגמא, הינם תמיד מבוקשים בשוק, ובוסים רבים רוצים לקחת בוגרים שבחרו במקצוע זה.

ללמוד ולהצליח

כנראה שיש לכם לא מעט תהיות אודות הנדסאי תואר ראשון או בחירת מוסד לימודים, וזה מובן לגמרי. על מנת לדעת יותר על עולם הלימודים, הכנסו לאתר שנית. ותוכלו להתוודע לכל האינפורמציה והשירותים בתחום הנהלת החשבונות והחשבונאות. אז קדימה לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI