דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים מידע על תואר שני ביעוץ ארגוני
מידע על תואר שני ביעוץ ארגוני
ריקו עובדיה 08/12/11 |  צפיות: 2467

אנחנו אוהבים ללמוד! איפה תלמדו?

בתקופה זו, כולם מבינים שאם אין לכם תואר ראשון לפחות, לא ניתן להתקדם. מה לעשות, איש לא ישמח לקחת מישהו ללא שום לימודים מקצועיים, ובנינו, אפשר גם לנחש למה. לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודים אחרים, מראים כמה תכונות חיוניות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי חשוב - היכולת להבין דברים חדשים. בדיוק בגלל זה, אל תחסמו אפשרויות - רוצו להתפתח וללמוד, זה עשוי רק להועיל.

איך להחליט על תואר?

אתם מוכרחים לשקול בכובד ראש החלטת הלימודים העתידיים. הסיבה לזה מובנת, שכן החלטה זו משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי מצוין, שהמקצוע שאתם תבחרו, יהיה מתישהו המקצוע שבו תעבדו. בעצם, לתואר שתעשו יש בהחלט השפעה על הקריירה המקצועית שלכם. אז אין להקל ראש בנושא!

מחפשים בדחיפות תואר שני במינהל ציבורי? מתעניינים בתחום המחשבים או שאתם דווקא טיפוסי מדעי החברה? ההחלטה בדבר התואר מוכרחה להתבצע תוך התחשבות ביכולות טבעיות; בהנחה ואין לכם בדיוק חשיבה אנליטית או לוגית ,למשל, זה יהיה לא קל להתעסק עם תכנות. אל תזרקו אבנים בין הגלגלים, לכו על תחום שאתם באמת אוהבים ושיש לכם סיכוי ריאלי להצליח בו.

קיים איזשהו תחום חם בשוק? איזה מקצוע כדאי ללמוד?

אם כבר משקיעים סכומים גדולים של כסף וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לראות גם תמורה. בעצם, למצוא עבודה בתחום ולעבוד באותו המקצוע. איך אנשים עושים זאת? לשם המטרה הזאת אין ברירה אלא ללכת על תואר מבוקש! לימודי מנהל, לדוגמה, הם כמעט תמיד דרך להתבלט בין מועמדים אחרים, ומנהלים מחפשים דווקא אנשים צעירים שבחרו במקצוע זה.

מתים להיות סטודנטים?

זה רק טבעי שיש לכם שאלות לגבי תואר שני יעוץ ארגוני או הווי הלימודים, וזה מובן. בכדי לדעת הכל על תחום הלימודים, בקרו כאן שנית. במטרה להכיר את כל המידע הטיפים והשירותים בתחום. קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI