דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי מורה פסיכומטרי פרטי ומוצלח בנצר סירני
מורה פסיכומטרי פרטי ומוצלח בנצר סירני
ריקו עובדיה 14/12/11 |  צפיות: 3304
כולם כבר עשו פסיכומטרי? מאוכזבים מציון הפסיכומטרי?

אפילו אם על פי המצב הנוכחי, הוצאת תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובגדול אינה בדיוק מצביעה על רמה שכלית, אבלרצוי שתהיה לכם אחת, כי הדבר נראה טוב עבור קו"ח שלכם, ולפעמים גם חובה בכדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמאיים. מעוניינים במידע על שיעורים פרטיים פסיכומטרי? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

איך משלימים בגרויות?

ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להתחיל להתרגל למסגרת שוב. ומסיבה זו, אנחנו ממליצים להתחיל בשלב מוקדם. ישנם בארץ מספיק מוסדות לימוד שמעניקים קורסים בנושא שמעניין אתכם. עוד מידע על מכונים כאלה יש בלי להתאמץ יותר מדיי, בגוגל וכד'. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או השתחררתם לא מזמן, תוכלו לקבל הרבה הטבות על שיפור בגרויות.

רק זיכרו שכבר אינכם ילדים, לפיכך, התייחסו לנושא הזה בשיא הרצינות והפסיקו להתנהג כמו ילדים קטנים; במיוחד עכשיו, כאשר יותר ברור לכם מה הכיוון אשר אתם רוצים לעתידכם, וכשיש לכם פרטים נוספים בנושא המדובר.

מה בדבר הציון הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי מורכב בצורה שונה מהדרך של בחינות הבגרות. למבחן הפסיכומטרי יש משקל יותר גדול מהמשקל של ציוני מבחני הבגרות, מה גם שהמבחן כשלעצמו קשה בצורות אחרות, זאת על אף שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על מנת המשכל שלכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בודק יותר את איכות התפקוד שלכם במצבי לחץ, את הזכרון שלכם וכמה אתם מאורגנים.

גם אם מסיבה כלשהי השגתם תוצאה גרועה בפעם הראשונה - אין זה אומרשאין לכם את היכולת לעבור, פשוט שלא הלך טוב הפעם; כמו בראיון עבודה, רוב האנשים לא יצליחו לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא ציון מכובד בפעם הראשונה. תמיד אפשרלגשת לעוד מועדים בעתיד, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וסיבולת כדי לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה יותר שתוציאו - אתם לוקחים אתכם למשך שבע השנים הבאות.

עכשיו, כשיש לכם קצת אינפורמציה על נושאים כגון פסיכומטרי פרטי, ובמידה וכבר ידוע לכם מה תלמדו ובמה תעבדו, כדאי שתעשו במידע הזה שימוש למען עתידכם: הירשמו לאחד המוסדות, הוציאו ציון גבוה, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI