דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות תקליטנים לבת מצווה במרכז
תקליטנים לבת מצווה במרכז
אקבולוט יעקוב 20/12/11 |  צפיות: 2232
מסיבה קטנה. זכרונות גדולים. לא צריך לחפש יותר. כמה פעמים במהלך חיינו נרצה לציין מאורע כלשהו, ומסיבה כלשהי, קיים קושי להרים אירוע גרנדיוזי. לכן יש מספר רב של מקומות שיפיקו עבורכם אירועים אינטימיים. למטה נציין את כל מה שדרוש ללמוד לגבי ארוע קטן, וניתן לכם את כל המידע בעניין תקליטנים לבת מצווה וכד'.

מה זה אומר בעיקרון ארוע אישי?

באירועים קטנים יש די מעט פיזור כסף או לוגיסטיקה, ועם זאת עדיין נחוש אווירה של כיף ואחווה, בסטייל של אירועים משפחתיים או ימי נישואין. החליטו על כמות האורחים ע"פ כמה גדול יהיה הארוע וגודלו של האולם. ידוע כי באירוע ברית, הארוע יסתיים מוקדם, שלא כמו ארוע השקה לדוגמה, וכל הכסף שייחסך על שתייה מיוחדת, כמות האנשים, לוגיסטיקה וכד' - ניתן לבזבז על תוספות אחרות. צריכים עוד מידע על די ג'יי לבת מצווה? אז בואו נתקדם.

אז כיצד מתכננים ארוע קטן?

כצעד התחלתי, יהיה עלינו לבדוק את מספר האנשים, ועל פי הנתון הזה - להחליט על היקף האירוע. עדיף להזמין רק את מי שאתם בטוחים שיוכלו להגיע ושתרצו באמת שיבואו. יש לזכור גם שאולם אירועים גדול מאוד יגרום אפקט של ניכור בין המוזמנים.

אחרי שהחלטתם על חברים ובני משפחה, קחו כיוונים מבני משפחה לגבי מתחמים אשר שווים בדיקה. אפילו אם התקבלו הרבה המלצות מפה עד להודעה חדשה על איזשהו אולם, עדיף עדיין לדבר עם נציגים מטעם האולם ושתגיעו אל המתחם לתת אישור משלכם. בסופו של דבר, האירוע הוא שלכם והשאיפה היא שאתם תהנו.

כשמרימים ארוע קטן יש להשקיע בפרטים היותר קטנים.

מאחר והחלטתם על אירוע קטן בעל מעט מוזמנים - קיימים יותר סיכוים לקלוע לטעם של חלקם הגדול של החברים והמשפחה: במיקום הגאוגרפי של הארוע, במוסיקת הרקע, בארוחה ואלמנטים נוספים. פרט לזה, אפשרי להפתיע את אורחיכם עם פינוקים מיוחדים כמו, לדוגמה מתנות, או הופעת סטנד-אפ. ניתן אפילו לסגור אירוע רעיון, בצוּרת מסיבה בסגנון רנסאנס, ולקבוע בהתאם את הפלייליסט, אביזרי הביגוד והעיצוב הכללי לרעיון.

כרגע, כשידוע לכם יותר על אירועי בר מצווה, בטח כבר הבנתם שלמסיבה פרטית יש אפשרות להיות ארוע מהנה מאוד; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובגישה של המוזמנים. אבל עדיין, אם לא תסדרו הכל עד הסוף - אתם והמוזמנים עשויים להתאכזב. תכננו בקפידה את הפרטים שנראים שוליים... ויאללה, לאירוע!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקבולוט יעקוב


 


מאמרים נוספים מאת אקבולוט יעקוב
 
תכנון טיול לארה"ב בצורה אופטימלית
חלק גדול מפרוצדורת הוצאת הויזה אפשר לבצע על ידי דף השגרירות באינטרנט. ברר באתרי השגרירויות ואולי תוכל לחסוך טרטורים מיותרים.

טפטים מחירים והמלצות
22/01/12 | ריהוט
מרבית האנשים נוכחים שעות רבות בתוך הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שרבים אומרים ששינוי וחידוש אחת לכמה חודשים, לווא דווקא שיפוץ נרחב, עשוי לשנות לגמרי את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

תזמורת חתונות מקצועית
22/01/12 | חתונות
מעבר לדברים השיגרתיים שהתרגלנו לראות בארועים קטנים, יש עשרות רעיונות מעניינים שנכנסו לאחרונה וצוברים תאוצה. מה למשל? דוכני אוכל אקזוטיים, בריכות ועוד אטרקציות מטריפות. עם זאת בכל דרך שתבחר סופר חשוב שתזכור שבסוף יש גם הרבה מכובדים, מסיבה זו בדיוק רצוי שתנסה לכוון למכנה הגדול ביותר.

עבודת חוקר פרטי בחיפה
22/01/12 | חקירות
כאשר אנחנו נמצאים בבית, סוגרים את העסק ללילה למשך הלילה, או פורשים לפעילויות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כך מתוך הידיעה שאין אפשרות להיכנס למקום ללא הסכמה, לשדוד רכוש או חלילה, לגרום אפילו לחבלה גופנית.

מועדונים לבת מצווה ברחובות והסביבה
22/01/12 | חתונות
יהיה עלינו לערוך חישוב של מספר המוזמנים, ועל בסיס נתון זה - לחשב את גודל האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיגיעו. דעו גם מראש שמתחם אירועים יותר מדיי גדול יעביר ריחוק רב בין האורחים.

עלות עורך דין לתעבורה
כאשר אתם נפגשים בפעם הראשונה עם משרד של עורכי-דין, מומלץ לוודא האם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל המשרדים מתעסקים בכל סוגי השירותים המשפטיים.

המלצות על אולמות אירועים פתח תקווה
22/01/12 | חתונות
התאמה אישית היא דבר שאנשים מוכנים לשלם עבורו, ניתן למצוא לא מעט אנשים שירצו בסופו של דבר לקחת את השירותים השונים מעסקים נפרדים כדי שיוכלו לחגוג אירוע שתפור עליהם בצורה הטובה ביותר בעל מקצוע מקצועי ומיומן יהיה זה שיוכל לחשוב עבורכם ולתת לכם את מיטב האופציות היצירתיות והאיכותיות שניתן למצוא היום שיתאימו לחגיגה שלכם.

עוזרים לכם לבחור מתנה לבוס
22/01/12 | צרכנות
הרעיון המקורי של הדפסת תמונות לא נחשב לחדשני במיוחד, אבל עדיין מרבית האפשרויות הפוטנציאליות בענף - גורמות לו להיראות לבבי ואורגינאלי.

איפה שווה לחפש מקומות לבר מצווה
בארוע פרטי אין צורך בהרבה שיקולים פיננסיים או שיקולים לוגיסטיים, ועם זאת אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של מועד גדול והנאה גדולה, דוגמת בריתה או ימי הולדת.

מחיר קולר מים קרים
לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון שונה לסוגייה הזו; חלק מהבתים צורכים מים מהברז, יש כאלה שמרתיחים מים ויש כאלה שמביאים כל שבוע מים מינרליים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI