דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לתרמילאים, המענה המושלם לטיול הגדול של חייכם
ביטוח נסיעות לתרמילאים, המענה המושלם לטיול הגדול של חייכם
חיים רם 20/12/11 |  צפיות: 2895

אתם מתכננים לצאת לטיול הגדול של חייכם? לחופשה מלאה בהרפתקאות וריגושים, הכל טוב ויפה אך כדאי שתקדישו טיפה זמן לתכנון מוקדם של הטיול ולהערכת הסיכונים העומדים בפניכם, ואם ברצונכם לבטח עצמכם בצורה אידיאלית ואופטימאלית  מומלץ כי תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם למטרה זו משמע ביטוח נסיעות לתרמילאים שייענה באופן מלא לכל צרכיכם ודרישותיכם.

ולמי בעצם מיועד ביטוח נסיעות לתרמילאים ומה מבדילו מביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי אחר? ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד לאנשים בריאים, לרוב עד גיל 60, המתכוונים לשהות בחו"ל בתקופה רציפה כמינימום חודשיים ומקסימום שנתיים. עם זאת ניתן כמובן להרחיב ביטוח נסיעות זה כך שיחול גם על אנשים הלוקים במצב בריאותם וסובלים ממחלה קיימת או נוטלים כדורים באופן קבוע. בכדי שביטוח הנסיעות לחו"ל יתפוס במקרים אלו, עליכם להצהיר על מצבכם הרפואי בפני חברת הביטוח ולקבל את אישורה והסכמתה לכך. הכל חייב להיות גלוי ומוצהר, ולרכוש בהתאמה הרחבה ביטוחית המכסה התפרצות מחלה קיימת.

במהלך טיולכם תהיו חשופים למגוון התרחשויות העלולות לגרום לכם נזק רפואי או פיסי, ובכדי שתקבלו את המענה המיטבי מומלץ כי יהא ברשותכם ביטוח נסיעות לתרמילאים. רוב רובם המכריע של תרמילאים נוטים לקחת חלק במגוון פעילויות אתגריות הכרוכות בסיכון כזה או אחר כדוגמת רפטינג, סנפלינג, רכיבת סוסים, ספורט ימי, בנג'י, צניחה חופשית ועוד, ובכדי להיות מכוסים בפעילות חריגה שכזו עליכם להצטייד בביטוח נסיעות לתרמילאים הכולל כברירת מחדל כיסוי בעבור ספורט אתגרי. גם אם כרגע אינכם בטוחים כי תעסקו בפעילות מעין זו כדאי להיות מכוסים מראש היות ומרגע יציאתכם את הארץ, אין אפשרות לשנות את תנאי הפוליסה ואינכם רוצים להגבילכם במהלך טיולכם.

ביטוח נסיעות לתרמילאים בדומה לכל ביטוח נסיעות לחו"ל אחר כולל כיסויים רפואיים כדוגמת כיסוי בעבור הוצאות אשפוז בבית חולים, ביקור רופא מומחה, ניתוחים, טיפולי שיניים דחופים ועוד. עם זאת בביטוח נסיעות לתרמילאים מומלץ לוודא כי אין הגבלה לפי ימי אשפוז אלא אך ורק הגבלה ביטוחית כללית העומדת לרוב על כמיליון דולרים. נוסף על כך ישנו כיסוי כנגד תאונות אישיות, ביטוח צד ג', פינוי אווירי, יבשתי או ימי ממקום האירוע לבית החולים הסמוך ועוד. במידה ואתם שוהים במהלך טיולכם במדינות עולם שלישי חיוני כי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל יהא רכיב ביטוחי המיועד להטסה רפואית לישראל והמשך מימון וכיסוי הוצאות אשפוז בישראל. הדבר חיוני עקב רמת השירותים הרפואיים הירודה הקיימת במדינות אלו.

בדומה לביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי, ביטוח נסיעות לתרמילאים כולל גם כיסוי כנגד ביטול או קיצור נסיעה עקב מוות, אשפוז או מחלה שלכם או של קרוב משפחתכם מדרגה ראשונה. במידה ותידרשו לשלם דמי ביטול טיסה מחברת התעופה, הדבר יכוסה בידי חברת הביטוח. עם זאת מדובר בביטוח שאינו רטרואקטיבי ולכן עליכם להיות כבר מבוטחים בביטוח זה בטרם התרחשות האירוע הביטוח, ובהתאם לכך מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לתרמילאים מיד עם הזמנת כרטיס הטיסה.

ביטוח נסיעות לתרמילאים כולל הרחבה ביטוחית ייעודית הידועה בשם איתור, חילוץ והצלה ומיועד לכל אותם מקרים שבהם הקשר עימכם מתנתק וקיים חשש ממשי לחייכם, במקרים אלו תצא משלחת חיפוש מטעם חברת הביטוח במטרה לאתרכם ולהשיבכם הביתה בשלום ובבטחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים רם


 


מאמרים נוספים מאת חיים רם
 
רכישת ביטוח רכב, דבר ראשון בטרם עלייתכם לכביש
21/12/11 | ביטוח רכב
מגיע לכם מזל טוב, רכשתם מכונית חדשה בשעה טובה, אך בטרם נסיעתכם הראשונית חשוב והכרחי כי תבצעו מספר דברים. ראשית בהתאם לחוק הפלת"ד חובה עליכם להצטייד בביטוח חובה. מדובר בברירת מחדל, היות וכל בעל רכב מנועי מחויב בהתאם לחוק ברכישת ביטוח חובה, ולמעשה חל איסור מוחלט לנהוג ברכב שאינו מבוטח בביטוח רכב זה. ומדוע היות וביטוח חובה מיועד להגנה על נפגעי תאונות הדרכים בישראל, ותכליתו למנוע הפיכתם לנטל על עצמם, משפחתם ובעקיפין על המדינה.

ביטוח נסיעות לתרמילאים, המענה המושלם לטיול הגדול של חייכם
אתם מתכננים לצאת לטיול הגדול של חייכם? לחופשה מלאה בהרפתקאות וריגושים, הכל טוב ויפה אך כדאי שתקדישו טיפה זמן לתכנון מוקדם של הטיול ולהערכת הסיכונים העומדים בפניכם, ואם ברצונכם לבטח עצמכם בצורה אידיאלית ואופטימאלית מומלץ כי תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם למטרה זו משמע ביטוח נסיעות לתרמילאים שייענה באופן מלא לכל צרכיכם ודרישותיכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI