דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר התחום של בניית אתרים באינטרנט כולל בתוכו סוגים רבים של אתרים, צריך רק לבחור...
התחום של בניית אתרים באינטרנט כולל בתוכו סוגים רבים של אתרים, צריך רק לבחור...
יוסי בוזגלו 25/12/11 |  צפיות: 2312

כאשר אומרים בנית אתרים, הכוונה הינה לבנייה של אתרי אינטרנט מסוגים שונים. אבל עוד לפני שנתעסק בכל מה שנוגע לסוגים השונים של אתרי אינטרנט נספר כי תהליך של בניית אתרים כולל בתוכו אלמנטים טכנולוגיים ומעשיים של אפיון אתרים (אסטרטגיה מקדימה של כל בניית אתר), יצירת

עיצוב גרפי ראשוני (באמצעות מעצב גרפי אשר מתמחה בעיצוב אתרי אינטרנט), תהליך הבנייה עצמו של האתר (באמצעות איש או חברת בניית אתרים מקצועית), 'העלאה לאוויר' של האתר עצמו ועוד. אלו השלבים ההכרחיים והחיוניים ביותר בתהליך בנייה של כל אתר. ועכשיו, נעבור לסוגים של אתרי האינטרנט אשר קיימים בשוק!

אתרי אינטרנט דינמיים, סטטיים, בעלי אנימציית פלאש, חנויות און ליין, פורטלים, אתרים בעלי שפת HTML ועוד ועוד!

ונתחיל מן העובדה כי קיימים אינספור סוגים של אתרי אינטרנט. וזאת מפאת העובדה כי בנית אתרים הינה אחד מן הענפים הטכנולוגיים המתקדמים, הפוריים ביותר ולבטח אלו אשר מניעים את תעשיית האינטרנט קדימה. ונתחיל מסוג אחד של אתרים. לאתרים אלו קוראים אתרים דינמיים. המאפיינים של

אתרים אלו הינם זמינות כל העת בכל מה שקשור למערכת ההפעלה של האתר, שינויים גרפיים, תכניים, מבנה, יצירת עמודים, נגישות לאתר ועוד. ואילו אתרים סטטים הם אתרים שלרוב לא נעשים בהם שום שינויים ושהעמודים שלהם נשארים בדיוק כמו שהם נוצרו. לרוב הם גם כתובים באמצעות שפת HTML, השפה הראשית והמוקדמת ביותר של אתרי האינטרנט.

קיימים אינספור סוגים של אתרי אינטרנט, כל אחד מיועד למטרות שונות!

בהמשך לאתרים אשר מוזכרים לעיל נמשיך עכשיו לעבר אתרים בעלי אנימציית פלאש. ובכן, אתרים אלו נחשבים למושקעים ול'מפוארים' ביותר שכן אנימציית פלאש מורכבת ומסובכת מאין כמוה ותפעול מקצועי שלה יכול ליצור את אתר האינטרנט המושלם. ובנוסף, בנית אתרים באינטרנט כוללת בתוכה בנייה של

אתרים כמו פורטלים (אתרים רב – תחומיים אשר כוללים בתוכם קטגוריות מסוגים שונים כמו פוליטיקה, פנאי, תרבות, כלכלה, טכנולוגיה ועוד), אתרי חנויות און ליין (חנויות אשר מאפשרות מסחר אלקטרוני מסוגים שונים ובכל זמן ומכל מקום בעולם) ועוד ועוד.

המאמר בחסות Dreamview  המציעה פתרונות בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI